Ganduri de cetatean liber!

                 



Am inteles ca se incinge lupta la Nehoiu! Am inteles ca sustinatorii fac orice sa se regaseasca in echipa castigatoare, fapt pentru care arunca toate mijloacele in lupta.Sigur "scopul scuza mijloacele"spunea Machiavelli, dar parca nici chiar asa.Un asazis articol al uni asazis ziarist,un nihilist voit sau impus de forta banului,arunca cu noroi si nu este prima data ,pe unul din oamenii pe care eu ii consider valorosi in aceste alegeri de la Nehoiu.M-a lovit foarte tare noroiul aruncat pe numele pe care il poarta cu cinste aceasta doamna, pentru ca desprne o doamna este vorba si numele ei este Cristina Tanasescu, liderul USR de la Nehoiu. Nu intru in amanunte am fost si eu tinta unor non jurnalisti asta este viata, dar pentru ca tot vorbeam zilele trecute despre valori nehoiene  impiedicate sa candideze de politruci ieftini si tradatori odiosi,"distinsul"jurnalist in loc sa aprecieze ca tanara doamna prof.Cristina Tanasescu a luat cea mai mare nota pe judet 9.20, la un concurs national de grad 2 -la limba engleza,si un asemenea om candideaza,o ataca marsav !!!Nu am cum sa nu ma bucur ca un profesor tanar, cu performanta profesionala (cati se pot lauda?)doreste sa intre in serviciul public in Consiliul Local Nehoiu din partea USR. Sigur USR are doar lista de consillieri locali ,dar prezinta o lista serioasa si competitiva de oameni seriosi si dedicati,tineri si adulti cu performanata profesionala a caror experienta va fi utila in CL cu siguranta.Oare nu asta pretindem toti ca ne dorim?Lupta celor trei PSD,PNL si PMP ramane deschisa ! Personal, vreau sa atrag atentia asupra unei actiuni neserioase a partidului pe care eu l-am" hranit" cu munca si numele meu de la infiintare si pana acum doua saptamani cand i-am descoperit tradarea,Pro Romania care a distrus o echipa absolut superba, gata sa ofere experienta si expertiza lor, orasului pe care pretindem cu  totii ca-l iubim.Candidatul Pro Romania este o dezamagire ca om,un instrument in mana unor politruci de la Buzau, in slujba carora s-a pus.Pro Romania a demonstrat ca NU este un partid serios, este un apendice al altui partid,este doar un instrument in mana dorintelor si nazuitelor unui singur om !!!! Despre, vom mai vorbi! Mai exista inca un candidat cu un caracter cel putin din punctul meu de vedere indoielnic,este un om care a crezut cu tarie ca poate ajunge in varful piramidei,demonstrand lipsa de caracter,demonstrand machiavelism care l-a costat o excludere.Independentul candidat la Consiliul Local,candva promovat de mine NU merita votat,NU merita sa ia locul unor oameni valorosi din celelate partide,mai devreme am facut referire la unul dintre ei,dar mai sunt si altii! Numele celor doi candidati care sunt sub semnul unui mare NU ,sunt Mihai Vladescu si Florin Constantinescu.Voi reveni!

Comentarii

  1. Doamna Tănăsescu este un cadru didactic foarte competent si un om bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunaaa... foarte bună!

      Ștergere
    2. Daaa foarte bunăăă.

      Ștergere
    3. Apoi altceva mai știți? Bravo ei ca e buna si buuuuna. Si frumoasă si deșteaptă si a razbit in politica. E foarte ambitioasa, eu o apreciez.

      Ștergere
  2. Un cetățean inca liber...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu întâmplator ai ajuns .......la manivela pentru ca esti defazat si naiv !Nu am terminat cu tine !In genunchi .....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam asa veti sta domnule, în genunchi sau cu spatele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Faptul ca sunt injurat de niste nimeni, nu-mi provoaca in niciun fel disconfort,acum nici mila nu mai am.Este rusinos ca ati ajuns atat de jos .Fara mine.......Am sa va urmaresc tradatorilor sa vad cate voturi luati !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, lăsați ca pana mai ieri, alaltaieri, ati înjurat destul si dvs!

      Ștergere
  6. Deranjează unele comentarii de nu le publici? Nu sunt fan Constantinescu , dar mi-ar place la nebunie să te înfunde puțin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum de a găsit exact acum primăria bani pentru lucrările ce le fsce prin tot orașul? A primit vreo moștenire cumva?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mult mai mancati din postura de nimeni!Spune-i sotului tau ca o sa-l bantui zdreant-o!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oricat de linistit as sta, tot se gasesc prosti care sa-si infiga dintii in dosul meu! Este pentru prima data de peste 10 ani cand sunt foarte linistit si multumit cu mine .Nu am decat grija profitului firmelor mele! Nu am partipriuri politice in aceste alegeri si ma abtin oricat de incitant ar fi.Nu am fost la poarta nimanui,nu mi-a refuzat nimeni serviciile pentru ca nu le-am cerut nimic! Eu am refuzat multe oferte , dar deocamdata nu ma intereseaza!Asteptati ....nitelus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai bine! Lasa-ne cu parerile dvs.! Vedeti-va de drum, de afaceri, de profit, ca si asa nu mai aveti loc pe nicăieri. Poate doar la usr, ca tot ati inceput sa o periati pe dna Tănăsescu. S-a săturat toata lumea de Muzgoci, care vrea sa fie in frunte, dar fuge de responsabilitate. Nu tu primar, nu tu consilier, nu tu jurist, aproape nimic! :)
      Da, stim, ati refuzat! :))

      Ștergere
    2. De Muzgoci s-a saturat doar prostii care au crezut ca si ei sunt in stare de ceva singuri.Lui Muzgoci ii este bine asa cum este.Prostii vor disparea,Muzgoci NU!

      Ștergere
  10. E adevarat dl Muzgoci ca ati fost la Mircea Posea sal ajutati si va refuzat? Asa ziceau aia de la Pnl duminica la piata. Si ca ia-ati zis ca ultimii doi primari gura dvs ia pus dar el a ras ca nu crede.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai baieti cucuieti....mai de graba ma adresesz zdrentelor care imi tot trimit mesaje.Daca va face placere, puteti fi linistiti,nu ma intereseaza aceste alegeri.Nu cred in provocarile voastre infantile ,cu a zis x sau y.Credeti-ma eu chiar am creier! Nu am vorbit nici cu Milea ,nici cu Posea despre alegeri,dar le doresc succes ambilor!Eu am sa-mi spun parerea pe 28-29.Am multe de spus atunci! Cu exceptia lui Constantinescu si Vladescu pentru care am doar mila,chiar sunt foarte linistit si fericit.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dorutule se vede de la o posta lipsa ta in politica.Ma stric de ras. Niciunul nu le are .Ai iesit cu fruntea sus si ai avut boase.Se vede fiecare ce le poate capul fara tine......

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca am mai dat drumul prostovanilor care nu au făcut nimic in viața lor ,sa ma înjure aici la mine acasa,nu înseamnă ca frustrații își fac si cuib aici.Evident zdrențele nu contenesc sa ma muste de dos !Continuati !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări