TV NEWS BUZAU Raport special, cu Iulian Gavriluta Noi achizitii polit...

Comentarii

  1. Te-a făcut Constantinescu :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Interviuri intre prieteni, asta-i presa romaneasca de astazi!!! Imi vine sa vomit. Si cel mai prost ziarist din lume il intreba pe Muzgoci, "domnule esti presedintele partidului, cel mai cunoscut politician de acolo, om de afaceri,etc. de ce nu ai candidat dumneata sprijinit de Bularca? " Gavriluta isi zice ziarist??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cel mai prost cititor si-ar pune întrebarea, ce fel de om este asta care duce altruismul la un nivel de neînțeles pentru un om ca mine !?pentru ca nimeni nu a fost in stare de asa ceva si numai întâmplarea si tradarea au jucat roluri,ne-am trezit cu oameni slabi si limitați conducători !

      Ștergere
    2. Lasa-ma nene cu altruismul ca nu are nicio legatura! Pai daca eu ma simt capabil si vreau si pot sa fiu primar de ce sa ajut o alta persoana care nu stiu cat de sincera poate fi, nu stiu daca peste un an furat de mirajul puterii si de anturaj nu isi schimba planurile tradeaza proiectele asa cum au facut si altii? Cum sa ma bazez pe altul mai mult decat pe mine? Asta nu e altruism e lasitate domnule, e frica de a-ti asuma o mare raspundere sau frica de a pierde o batalie! Si chiar te contrrazici cand spui ca ne-am trezit cu oameni slabi si limitati conducatori fiindca i-ai promovat din greseala . Pai asta e ideea, promoveaza-te pe tine daca esti bun, nu pe altul.

      Ștergere
    3. Fraza dvs. nu are nicio logica. Daca toti ar trebui sa fie altruisti si sa se dea la o parte nu si-ar mai asuma nimeni raspunderea conducerii! Dumneavoastra vreti castanele din foc, dar daca s-ar putea sa vi le scoata altul. Iar asta numiti dvs. altruism. Sunt sigur ca o sa pacaliti cativa dar nu multi. In ceea ce priveste ziaristul el nu trebuie sa judece gestul si sa traga concluzii in locul telespectatorului, el trebuie sa puna intrebari multe si clare pentru ca din raspunsuri, cetateanul sa judece singur. Intrebarile trebuiesc puse daca nu ne temem de raspunsuri altfel omul gaseste el raspunsuri si nu intotdeauna cele dorite!

      Ștergere
  3. Daca eram eu candidatul spuneați “te-ai băgat tu in fata in loc sa-l lași pe ala”,”orgoliu nemăsurat” bla-bla-bla .Sa inteleg ca tu sau voi cati sunteți il vedeți pe Milea mai bun decât mine sigur...dar si decât Posea sau Bularca?Nu o sa continui cu nihilismul tău pana vom plictisi oamenii.Este treaba noastra a echipei cum gândim si cum vom face.Sa stau si sa fac echipe cu oameni care cedează la presiuni casca fiu elegant sau sa fac echipa cu oameni puternici care stau la bataie !Atunci faci si concesii ....astaceste .Totusi eu am fost președintele in momentele alea Am cea mai tare echipa.Facem 5 liste bune nu una ! Eu am făcut propuneri !!!!!Intr-o săptămana am echilibrat totul la Nehoiu .Nu-minspuneati sa-mi anunț echipa.Am anunțat-o !Ce nu sunteți multumiți !?Am cea mai tare echipa !SURPRIZELE mele nu se vor opri aici ! Mai încolo sa vedeți bomba !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bomba a fi ca Răducu, Adiță și Cristinica să se dea loviți, pe modelul „dragă Stolo” sau Guvid sau oatevăr și să avem un așa-zis tur 2 dintr-un singur tur între Mirciulică și Ionuț!

      Ștergere
  4. Dragi baieti,nici nu stiti,cat de mici incepeti sa fiti - n-am gasit alata rima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că da! Pro+PSD=Love. Te-ai bătut degeaba cu cărămida-n piept! S-ar putea să nu prinzi scăunel la CJ. Ghinion.

      Ștergere
  5. Bomba e că Pro România a făcut înțelegere cu Psd-ul? Asta da bombă! Îl veți mai susține pe dl Radu Bularcă ? Sau îl susțineți pe Milea din nou? Și pe Constantinescu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Văd ca sunt neînțelegeri ! Alianta de la cj nu ne împiedica sa câștigam primaria !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că da! Este la șanse căcălău! Deci nehoienii văd în lista PSD+Pro de la Consiliul Județean pe Muzgoci dar votează Bularcă la Primărie! Curat-murdar coane Fănică!

      Ștergere
  7. Alianța Pro-Psd ,face ca oamenii sa isi piarda încrederea.Cei care au crezut in Pro sunt dezamăgiți.Se demonstreaza inca o data ca interesele sunt mari si ca de fiecare dată când se spune că "politica e curva".Cei mari se folosesc de cei mici,sa le aduca voturile de care au nevoie.Pacat!

    RăspundețiȘtergere
  8. E clar! Trădare! Pro Romania +Psd=Bularca+Milea!? Mi-e sila de jocurile ascunse. Poate tu Dorule,aveai intentii bune dar eu nu cred in ei.Nici tu nu ar trebui.Te păcălești...iar!?

    RăspundețiȘtergere
  9. Atit timp cit nu dati drumul la comentarii nu aveți cum sa fiti credibil in ochii nehoienilor. la consiliul judetean v-ati aliat cu PSD iar pe plan local trageți pentru Milea. Vă rog sa contraziceți daca puteti!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări