D ALE BUZOIANULUI 6 AUG Muzgoci P1

Comentarii

  1. Ce pui dom'le amintiri din emisiuni vechi ?! Sa nu se vada postarile cu multe comentarii ? Deci e adevarat ce se aude in oras :Ca te.au cumpărat principalii candidați sa nu mai zici nimic de rau de ei . Curvă esti Dorule ..te vinzi pe te miri ce...rusine . Au dreptate doreii cand te fac de tot rasul . Cat te.a plătit Posea? Dar Milea? RUSINE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți să o dai pe față că îl susții pe Posea

      Ștergere
  2. lasati-ne si cu pmp-ul asta ..s-au adunat toti corcodelistii ...nu le este rusine cât ne au subjugat?! Ajunge ..valea...si o mai pune si pe curca aia de Lucsita pe lista in frunte , care a frecat toate partidele pentru muls bani in campanie. V-am crezut seriosi dar acum vad ca m-am înșelat. Sper sa nu ia mai mult de 1 consilier Nu merita ! L-a băgat pe Claudiu in joc ..peste 4 ani candidează la primărie...fac ramasag ...il zboară pe Milea

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este. Aveam incredere in tine, Doru. Erai singurul don Nehoiu in care aveam incredere. De ce nu mai afișeze comentariile pe care le am trimis? Cu cat te a plătit Milea? Te ai vandut si tu. Mi e scârbă. M am convins si de tine. Tot o curvă politică esti si tu .

    RăspundețiȘtergere
  4. NU ma intereseaaza mai nimic din ce spuneti,NU ma intereseaza lupta de la Nehoiu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci, lasa postarile si comentariile despre politica ,daca tot nu te mai intereseaza. Ne am lămurit demult cine esti si ce hram porți!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ma plătește fie Milea,fie Dorel !!!!,! Fie Posea înseamnă ca valorez ceva ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce face domnul Muzgoci? Nu mai are nas?
      Ehe...domnule, sti cum e proverbul ala..."Ce tie nu-ti place...!" Dar mai ales, " Fie roata si patrata, ...!"

      Ștergere
    2. Are nas foarete fin,doar curvele si prostii au inteles altceva!Ramaneti acolo unde v-am gasit in genunchi!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări