Nicu Tanase se alatura si el proiectului politic Pro Romania fiind Pro Nehoiu!

            
Dupa niste ani in politica si dupa experienta acumulata in niste ani de viata, am inteles un lucru extrem de important si anume ca numai  o echipa valoroasa, poate da stralucire intentiei tale de a face lucruri importante pentru orasul Nehoiu,de al  moderniza si dezvolta. Frumos prin asezare,frumos prin oamenii lui,frumos prin perspectiva pe care o are daca ne vom pune ideile si mintile in slujba comunitatii unde copiii nostrii traiesc,invata si se formeaza ca oameni.Bine facute si la timpul lor, mai tarziu va trezi in mintea viitorului adult ,ceea ce numim cu emotie si la unison -ACASA! Acasa este magnetul care te face de fiecare data sa te intorci,sa te intorci acasa ,sa te intorci la ai tai.
               Nu poti sa faci oferta unui om sa ti se alature proiectului tau politic, daca nu esti onest si daca nu ai respect si admiratie fata de munca si realizarile lui.Un om pentru care eu am aceste sentimente, este tanarul Nicu Tanase,un om pe care mi-l doresc partener inca de la intoarcerea lui dupa cei aproape douazeci de ani petrecuti in Europa. La fel ca si Radu Bularca si lui Nicu Tanase i se potrivesc cuvintele "omul sfinteste locul".Firmele lui Nicu din Italia si Germania, au avut angajati multi nehoieni si multi oameni de pe Valea Buzaului.Realizat in Europa Nicu Tanase se intoarce acasa langa familia lui foarte frumoasa, si investeste tot ce a agonisit in occident in pamantul de care s-a simtit legat tot timpul, simtind asta ca pe o chemare a sangelui de bun roman, de bun nehoian.In scurt timp investitiile sale sunt deja cunoscute in zona recomandandul-l ca pe un om important al comunitatii noastre.Avand cunostinte zootehnice fiind la baza veterinar Nicu Tanase investeste intr-o ferma de vitei pentru carne,intr-o ferma de sturion iar "Balta lui Andrei"este deja cunoscuta si are notorietate.Oamenii pe care incerc in aceste zile sa-i aduc in prim planul vietii politice nehoiene,intr-un proiect pentru orasul Nehoiu, sunt oameni care au demonstrat calitati de care avem nevoie, si care au reusit numai si numai prin munca!Surprizele frumoase nu se opresc aici!Pana la finalul saptamanii vom creiona echipa Pro Romania,dar vom continua sa ne deschidem fata de toti aceia care doresc sa ni se alature. Adevarata schimbare incepe azi!

Comentarii

  1. Doru Muzgoci ai dat iar lectii de politica tuturor arogantilor care iti cantau ca ai iesit din circuit.Ai luat de la toata lumea si cred ca nici pnl si nici psd nu dorm linistiti.Mai mult ,milea daca este intelegent il sustine pe Muzgoci pentru ca polul de putere s-a schimbat si se afla la partidul lui Ponta.Si nicu si radu si toti aia de acolo sunt oameni peste tot ce au ceilalti.va urmaresc cu atentie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna se numara bobocii sau nu zice hop pana nu sari parleazul. Usor cu ridicatul poalelor in cap!

      Ștergere
  2. credeam ca esti terminat frate dar te admir pentru ca esti bataios si ambitios .Foarte frumos ca adunati oameni cu spate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bataios și ambițios ai mai fost tu și ai cazut ...ai grija, draga Doru sa nu rămâi iar pe dinafara. .Unde.s multi puterea crește ,..dar nici loc nu este..
    Se stie ca.l sustineti pe Milea din umbră si veti face tandem in consiliu. .

    RăspundețiȘtergere
  4. Muzgoci, circulă zvonul că a demisionat vicele .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este treaba mea !Imi pare rău !Il credeam in stare de mai mult,dar se mai inseala oamenii!

      Ștergere
    2. Bucuria lichelelor...sărbătoreau deja succesul . Poate acum se satură și el de Dorei ca prea le ținea partea cand erau înjurati de comunitate.

      Ștergere
    3. Muzgoci umbla vorba prin targ ca o sa te alegi cu niste dosare de calomnie ce te va lasa in curu gol. Intotdeauna gura bate curu. Vezi cazul Corcodel jr.

      Ștergere
    4. Asa-i cu Doreii, bucuria nebunilor,chef și băutură pe tema asta ..Sa vezi ce-i la gura lor ,ei fac ei desfac tot in primărie . Dar și cand vor cădea...Tot Nehoiu se va bucura .
      Succes Doru! Termina cu prostii din primărie, cu toti analfabetii

      Ștergere
    5. Am mai spus asta undeva .Nu-mi mai trimiteti mesaje cu si despre Constantinescu.Poate trece printr-un moment dificil.El incepuse sa iubeasca foarte mult PSD-ul si probabil nu-i pica bine.Nu am niciun amestec,el spune in postare ca a demisionat din motive personale.Cu exceptia unor mici reprosuri, eu nu m-am certat cu Florin pe care am incercat sa-l ajut ,pentru ca eu chiar am crezut in curatenia si tineretea lui.Luat din strada si pus direct pe o asemena functie, este se pare o mare greseala!!!!Omul se schimba si uita.Marturisesc ca nu inteleg ura lui impotriva mea,pentru ca stiu ca ia placut foarte tare functia,apoi a incasat niste salarii deloc de neglijat si atunci chiar nu inteleg de unde ura Ia mers bine cum spune romanul!Dumnezeu lucreaza si justitia divina, nu iarta pe nimeni.Stiu ca s-a spus dar au si crezut, ca sunt terminat,ei bine nu este singura data cand se spune asta !!!!!Eu raman inca in arena pentru ca Dumnezeu lucreaza.Bunele mele intentii, sunt protejate de Dumnezeu!Eu am facut numai din omenie ce am facut nu pentru bani!Va las pe voi sa intelegeti ce vreti!Ura ii macina si le otraveste sufletele oamenilor care isi pierd echilibrul! Eu nu urasca!

      Ștergere
  5. Ti.ai făcut de lucru cu domnu Radu te mănâncă cu fulgi cu tot. Hihihi :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă, nu te mai preface ca tu n-ai facut, n-ai dres,n-ai niciun amestec în asta...toata lumea stie cat l-ai vorbit si cat l-ai facut de 2 lei. Chiar aici pe blog ,chiar si pe facebook. Nu cred eu ca l-ai luat ca pe un prost din strada si l-ai facut mare. Chiar era muritor de foame??

      Ștergere
    2. Eu am fost suparat pe omul caruia i-am fost aproape iar drept multumire nu-mi dadea nici buna ziua si ma barfea peste tot.Restul este can can! Eu sper sa mai gasesaca pe cineva care sa-i deschida usa cum am facut-o eu!Atunci mai vorbim.El spunea ca acum eu sunt terminat,eu spun ca nu.........

      Ștergere
  6. PS eu stiu cine esti.Esti persoana care ar fi trebuit sa spui stop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca dumneata ai spus prea târziu stop. Era cazul sa fi zis demult. Nu invers!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări