Mihai Tudose va fi maine la Nehoiu!

             
 Si uitarea este înscrisă in legile omenești !Dar nu si de data asta! In 2017 scriam încarcandu-i cu speranța pe locuitorii orașului Nehoiu,despre stadiul înlocuirii centralei termice a orasului.Atunci eram in echipa cu actualii edili,îngroziți de posibilitatea nerealizării proiectului de a avea centrala noua.Am reușit in final sa o dam in exploatare.S-a vorbit atunci de merite,de influența lui Ciolacu de .....cum se face in astfel de momente !Ei bine omul care era atunci șeful guvernului,care era Prim Ministru al României dl Mihai Tudose,  va venii duminica la Nehoiu ! Mihai Tudose este cel care a salvat Gura Teghii de la un faliment iminent,este omul care prin semnatura sa, a aprobat proiecte si bani pentru judetul Buzau. Județului Buzau si evident Nehoiului centrala termica a orasului, salvandu-i din tremurat nu numai pe oameni ,dar si pe actualii edili.Marturisesc ca si eu am tremurat! .Nadajduiesc ca din respect pentru cel care a demonstrat ca este prietenul Județului Buzau si cu vorba si cu fapta, conducătorii orașului si ai județului ,vor arata respectul cuvenit unui asemenea om si prieten, atat maine cat si pe 26 mai la vot !Mihai Tudose va fi maine la Nehoiu in jurul orelor 15 si speram noi sa vina cu soare!Reamintim ca Mihai Tudose formeaza alaturi de Victor Ponta ,Iurie Leanaca si Corina Cretu ,careul de asi ai acestor alegeri europarlamentare!

Comentarii

  1. Sa veniți pe stadion,Doru! Sa moara gelatul.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tudose maine pe stadion.? Leșin..
    Vine cu Ciolacu?

    RăspundețiȘtergere
  3. O virgula între nu si vine este adevărat schimba sensul.Vine cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, Doru. Abia asteptam sa te vedem maine pe stadion. Ne am saturat de gelatul asta si echipa lui de smecheri.Nu trebuie sa- si aroge el aceasta chermeza. Ca tot ce se va intampla pe stadion e pe cheltuiala noastra, a nehoienilor, nu e din buzunarul personal al primarului, e din bugetul local.

    RăspundețiȘtergere
  5. Leanaca ce fel de as e? Că Ponta-i de tobă, Crețu-i de cupă și Tudose n-are culoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. leanca a fost Premier de ddreapata al Moldovei.Este un pro european convins si ce nu ati sesizat dvs el reprezinta simbolul de unire si unitate pentru toti romanii oriunde s-ar afla.Liberalii au un moldovean pe locul 30!!!!Bila alba Ponta si Pro!

      Ștergere
    2. Să înțeleg că așteptați voturi și de la stânga și de la dreapta și de la basarabeni și de la diaspora! Vom vedea la vot, pe 26 mai, cine se umflă și cine se duzumflă!

      Ștergere
  6. "Duamna' Tomescu, exemplu de moralitate, gelatul despre care vorbesti nu si-a "arogat" nimic. S-a văzut astazi cine a facut campanie pe stadion. Toți ati facut cucoana, mai puțin el. Sa va fie rusine .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El a facut cel mai mult si cel mai scump ,dar pe banii mei.Hai ca sunteti penibili!

      Ștergere
    2. Stimata doamna, eu când spun ceva îmi asum, spre deosebire de dumneavoastră! Nu mi sta în caracter sa jignesc, am o educație destul de buna în comparație cu alții! Iar dacă credeți ca o sa ajungeți departe cu minciunile va înșelați amarnic! Nu știu de unde ai scos-o pe asta cu gelatul, nu mi as permite sa spun asa ceva niciodată! Dar bine, dumneavoastră cu mintea diabolica pe care o aveți era de așteptat sa ma băgați și pe mine într-un conflict, urat și rușine sa ți fie! Suntem în 2019 și ne purtam ca în evul mediu, pardon, te porți! Seara frumoasa sa ai! Have fun, asa pe limba dumneavoastră!

      Ștergere
  7. Vestele roșii unde au fost astazi? Nu am vazut miscare psd deloc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vi se pare ca trebuia sa se faca politica sau sa se distreze oamenii? Ca sa vedeti care sunt disperați după voturi. Usr,pnl,pro romania

      Ștergere
    2. Excelen Muzgoci,elegant si spectaculos.A fost ca o boare superba care a venit , a mangaiat si a plecat lasand senzatia de bine si culoare.Bravo!A fost o lectie pentru cei care te-au avut si nu au stiut sa te pretuiasca.Faceau ca indienii cand ati aparut la pod si nu se mai termina sirul.Tipic tie.Am fost printre oameni si i-am auzit vorbind frumos despre tine.Va votez si o fac mai ales pentru tine.Mi-a placut Tudose.

      Ștergere
    3. Deci ieri a fost paranghelia și eu am scăpat-o! Și am scăpat și boarea.

      Ștergere
  8. Noroc ca au plecat artificiile cand a terminat primarul numaratoarea; sper de revelion sa-i iasa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ai facut dl Muzgoci? Asa a fost vorba,ca faceti politica la stadion?
    Chiar si Pnl ul a fost cuminte.
    Ati decăzut mult cu asta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu, care vroiam sa votez ALDE. Prin comentariul postat pe fb de ALDE Nehoiu si distribuit de Nicu Tanase, mi- am dat seama ca NU trebuie sa irosim voturile pe ALDE, pt ca de fapt, ALDE este " pe mâna " cu PSD. Deci Nicu Tanase ii face jocul lui Milea. Cu siguranta, a primit si el ceva in schimb. Asta inseamna sa fi la guvernare: mituiesti contracandidatii, dar trist este ca ii mituiesti cu banii publici, banii nostri. TRIST.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chermeza de pe stadion a fost una eminamente politica, prin care cei care NU au avut cu ce se lauda, au recurs la aceasta stratagema pe care o fac si primari buni si primarii slabi.Daca era o sarbatoare a nehoienilor,era facutra in luna septembrie nu acum.Nu mai comentez!PRIMARIA a cumparat toate sucurile si toate apele de la magazine le din centru, pentrui a avea pe stadion.....gratuitati.Nu suntem prosti!Fiecare a facut dupa cat i-au tinut puterile.M-a interesat sarbatoarea, in masura in care am putut in mod decent sa ne prezentam candidatii si poftim,sa aratam ca sunbtem un partid mare si nu unul minuscul.Personal am dorit sa vad daca am sustinere si sunt multumit de ce am vazut.Puteam si mai mult.Dupa reactia oamenilor,cred nu i-am agresat,ba dimpotriva.Chiar daca am fost acolo, eu nu sunt pe FELIE cu ei,eu NU fac afaceri cu ei.Am inteles ca vicele asta iubit, a spus ca "sa mai zica muzgoci ca asta este campanie electorala".Mai tinerete,asta a fost CAMPANIE ELECTORALA PE BANII NOSTRII, MAI POLITICIANULE!Ati inteles!?Pe banii mei!Asa cum pe banii mei, luati si salariatii primariei in campanie.Vedeti ca unii au facut puscarie pentru mai putin!Nu as vrea sa-l injurati si pe asta dupa asa cum ii injurati pe ceilalti doi pe langa care ati lins ,si nu putin si nu putini.Nu ati demonstarat nimic in viata voastra ,dar va dati mari politicieni.Unii sunteti doar de conjuctura ,unii doar de un mandat!Eu le multumesc oamenilor pentru reactiile pe care le-au avut la adresa oaspetilor nostrii si evident si la a mea,pentru ca au fost absolut pozitive ca sa nu spun mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine să mai înțeleagă! Păi dacă chermeza a fost una politică atunci și superba boare a fost tot una politică! Sau boarea nu se pune!

      Ștergere
    2. Eu zic sa nu va ridicati poalele inainte sa va numarati voturile domnule politician de rasunet mondial. Nu ar fi mai corect asa , sa va jigniti dupa alegeri? Muzgoci pe banii tai si ai mei si ai tuturor se pot face multe cu votul consiliului local. Daca nu esti de acord nu mai da bani sau convinge consilierii tai sa voteze contra. Auzi penibilitate, nehoienii nu se pot distra decat in septembrie!!!

      Ștergere
    3. Sărbătoarea a fost PSD-ista,clar!Mulțumim edililor pentru ca au încercat să cumpere voturile cu banii noștri!Vai,săracii ce s-au mai zbătut pentru ca noi,alegătorii,sa ne simțim bine.Și nici nu au făcut campanie.Nu si-au "arogat" nimic!Doar ca,toți cei care au urcat pe scena,au multumit domnului primar.Saracu',i-o fi convins sa cante benevol sau i-a plătit din banii dumnealui.Anul trecut a fost în septembrie. De ce nu s-a menținut data?

      Ștergere
    4. Ca sa se mire prostii, vorba lui Moromete. Cantaretii aia au fost invitati de cineva la Nehoiu si platiti. Din banii tuturor desigur. Locuitorilor le-au multumit prin cantec iar celor care i-au invitat nu trebuia sa le multumeasca? E de bun simt, sau voi nu aveti asa ceva? Care primar va spune, sa nu cumva sa ma pomeniti ca nu e din banii mei?

      Ștergere
  12. Dai într-una cu vicele asta iubit ca o moară hodorogita. Tu l-ai pus și acum lovești în el.

    RăspundețiȘtergere
  13. Du-te dracului Dorule. Te am vazut pe A3 cu Tudose pe stadion.ai pile in televiziune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mai fost dat vreodata pe televiziunile nationale o campanie de la Nehoiu?Inseamna ca am reusit ieri, impreuna cu colegii mei de la Pro Romania, ceva demn de televiziunile natinale.Alea locale nu prea vorbesc,ele sunt platite sa taca .....unele.

      Ștergere
    2. Parca a fost dat pe CNN. Televiziunile romanesti, fiecare cu stapanii lor niste rusini internationale.

      Ștergere
  14. Ce sa zicem ia dotat Milea și cu stați pe toti lingai ziceai ca păzește pe Papa,hai să fim serioși, tara arde si pe ei îi doare în cot .

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu prea mai ies concursurile cu dedicație la primărie. Ce se întâmplă? Deja e al doilea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha ha. Le e frica?

      Ștergere
    2. Le e frica de Muzgoci.

      Ștergere
    3. Le e frica de dosare penale, nu de Muzgoci.

      Ștergere
    4. Gresit. Nici de puscarie nu se tem. Doar de Muzgoci.

      Ștergere
    5. Asa tia zis Milea sa scri? Stai cuminte, cand aude de puscarie ii tremura chiloteii si paltonasul pe el.

      Ștergere
  16. Este clar ca lumina zilei faptul ca acesta "chermeza" a fost organizata cu scopul de a iesi in evidenta actuala administratie locala si scopul ei electoral. Dupa cum este lesne de inteles si faptul ca la anul, aceeasi "sarbatoare", va avea loc, ce sa vezi?, tot in preajma alegerilor, dar, a alegerilor locale. Au o bila alba reprezentantii celorlalte partide, care, cu bun simt, au participat si ei, cu prezenta, astfel incat sa nu si-o ia in cap psd-istii, ca ar fi singuri pe pamant. Problema mea este alta: de ce, cheltuirea banilor publici, se face doar pentru a satisface doar anumite pofte? Mai sunt persoane, printre care ma numar, care, mai degraba, decat sa vada artificii in luna mai si sa ia in nas miros de mici, prefera cheltuirea acestor bani sau a unei parti din acestia, pe ceva palpabil, fromos, durabil si de un interes mai larg. De exemplu: drum fara gropi, semne de circulatie VIZIBILE, un aparat performant la spital, un video proiector la scoala, 5 carti in biblioteca scolara sau oraseneasca, o toaleta publica in centru etc. Doamne, cate alte nevoi mai sunt in oraselul asta si cate alte lucruri de pus la punct. Si acum, si de Revelion, artificiile si miciise duc in 5 minute. Problemeleraman!

    RăspundețiȘtergere
  17. Este clar ca lumina zilei faptul ca acesta "chermeza" a fost organizata cu scopul de a iesi in evidenta actuala administratie locala si scopul ei electoral. Dupa cum este lesne de inteles si faptul ca la anul, aceeasi "sarbatoare", va avea loc, ce sa vezi?, tot in preajma alegerilor, dar, a alegerilor locale. Au o bila alba reprezentantii celorlalte partide, care, cu bun simt, au participat si ei, cu prezenta, astfel incat sa nu si-o ia in cap psd-istii, ca ar fi singuri pe pamant. Problema mea este alta: de ce, cheltuirea banilor publici, se face doar pentru a satisface doar anumite pofte? Mai sunt persoane, printre care ma numar, care, mai degraba, decat sa vada artificii in luna mai si sa ia in nas miros de mici, prefera cheltuirea acestor bani sau a unei parti din acestia, pe ceva palpabil, fromos, durabil si de un interes mai larg. De exemplu: drum fara gropi, semne de circulatie VIZIBILE, un aparat performant la spital, un video proiector la scoala, 5 carti in biblioteca scolara sau oraseneasca, o toaleta publica in centru etc. Doamne, cate alte nevoi mai sunt in oraselul asta si cate alte lucruri de pus la punct. Si acum, si de Revelion, artificiile si micii se duc in 5 minute. Problemele raman!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu-ti convine cum se cheltuie banul public mergi si trage de urechi pe consilierul local caruia i-ai dat votul. Primarul propune bugetul dar consilierii il aproba. Consilierii, teoretic trebuie sa se intalneasca si consulte saptamanal cu cetatenii.

      Ștergere
    2. Sa mori tu? Doar de 2 ori? Comentariul asta merita vreo 10 repetari.

      Ștergere
    3. TEORETIC- BINE ZIS, PRACTIC, DOAR RIDICA MANA SI INCASEAZA 900 LEI/ LUNA.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări