Pregatiri intense pentru fraudarea alegerilor Europarlamentare la Buzau!

       



Sedinta Consiliului Local de aseara de la Nehoiu ,caracterizata doar prin aroganta afisata,cu parere de rau prostie,siretlicuri ieftine si neseiriozitate.Unii care ar trebui sa faca opozitie, parca erau interesati mai mult de partea de respect de sine,nu de respectul datorat celor care i-au trimis acolo.L-am auzit pe primarul cazut din luna, ca drumul de la Arsele nu este drum public!!!!!!!Gindire tipic indivizilor, care nu au nimic de a face cu administratia publica!!!!!Si ei chiar nu au . Interesati doar de cheltuirea banilor publici,de afcerile cu  seminte de floarea soarelui si mai nou cu enerigie electrica.Bifand in dreptul realizarilor din acest mandat cifra 0,baietii au decis sa-l multumeasca pe stapanul lor Ciolacu si sa-i faca spectacol de doua zile 11-12 Mai,sub denumirea Zilele Orasului pe bani multi, in plina campanie electorala,din disperare pentru voturi murdare.Delegarea cu dedicatie pentru un membru PSD a serviciului de iluminat p[ublic, ca doar nu o sa vina omul PSD pe Vale sa ia tainul doar de la Patarlagele,este musai pentru toata valea,este alta mare afacere marca Milea care da semne ca a avut profesori buni si este un demn urmas la abonamentul cu dosare penale unde Nehoiu ocupa primul loc pe tara!.Am observat ca edilii orasului, nu fac diferenta intre aroganta si ridicol ! Oricum, amandoua i-au umplut de penibil!PSD -ul lui Ciolacu, musca si se infrupta cu lacomie din banii dvs!

PS:In sala au fost liderii PNL si Pro Romania, interesati de modul cum se chieltuie banul public la Nehoiu,interesati de alegeri corecte,ingrijorati de incercarea PSD de fraudare a alegerilor Europarlamentare din Mai 2019 la Nehoiu !Un big like pentru reprezentantul ALDE dna Lucxica pentru curaj,atitudine ,luciditate!

Comentarii

  1. PSD- ul este o organizatie, si nu apartine nimanui, nici d-lui Ciolacu asa cum nu v-a apartinut nici d-voastra!
    Oare de ce ati plecat din PSD?
    "pentru ca nu mi-au dat ce mi-au promis" Afirmatia va apartine, mi-am permis sa citez din d-voastra!
    In momentul in care esti intr-o astfel de organizatie politica si crezi in ea si in ceea ce reprezinta ea, nu iesi public sa faci acest gen de afirmatii !
    Altceva: edilii sunt aroganti va privesc de sus!
    Asta este imposibil la statura edilului comparativ cu a dumneavoastra!
    Nu s-a facut un m de asfalt;
    Cum explicati asta domnule Muzgoci?
    Sunt strazi asfaltate in Nehoiu si v-or mai urma si altele ( vedeti inca este iarna)
    Despre mult discutata Casa de Cultura:
    Subteti cel mai in masura sa spuneti adevarul, deoarece ati fost acolo, cunoasteti situatia, stiti cat de mult s-au straduit domnii din APL sa reuseasca sa realizeze asta.
    Despre zilele orasuluu Nehoiu;
    Da.. este extraordinar daca se va putea realiza asta, lumea are nevoie si de acest moment de respiro, de un lic de divertisment, dovada evenimentul din septembrie 2018 cand au venit oameni din toate satele si si-au descretit putin fruntile!
    Despre drumul din Colonia Nehoiasu, santierul 2 respectiv, acele drumuri sunt administrate de Hidroconstructia sau Hidroelectrica, nu stiu exact erarhia din santier, deoarece acolo,este un drum de santier, nu a existat un drum satesc acolo, drumul s-a facut de catre santier, odata cu inceperea lucrarilor Barajului Siriu;
    Nu aveti de unde stii, deoarece nu sunteti din zona.
    Vorbiti despre Dl Ciolacu si despre Guvern, ca inca nu avem un buget;
    Stiti de ce nu avem, ca nu vrea Presedintele nemtilor
    Este adevarat ca banii care vin la Nehoiu depind de Judet(CJ + Ciolacu) , dar asa a fost intotdeauna, nu suntem deschizatori de drumuri.
    In legatura cu cele spuse de dumneavoastra, despre Dl Primar Milea Ionut si despre Dl Viceprimar Constantinescu, poate moderatorul ar trebuii sa va ceara argumente la afirmatiile facute la adresa lor de catre dumneavoastra
    Din punctul meu de vedere, aparitiile dumneavoastra pe un post local de TV , facand astfel de afirmatii, demonstreaza ca nu va comportati ca un profesionist, ca un lider, cu toate ca intotdeauna am admirat stilul dumneavoastra din timpul dezbaterilor publice! Sunteti bun la asta!Nu stiu daca o sa publicati si nici nu ma intereseaza, am dorit sa va scriu cateva randuri doar pentru a va demonstra ca nu sunt eu persoana despre care tot bateti toba pe aici ca scrie sub anonimat! Este prima oara cand (anul asta) cand simt ca trebuie sa spun ceva, nu inseamna ca nu sunt unul dintre "consumatorii" ziarului dumneavoastra, doar ca nu sunt eu persoana cu "balacareala"... nu folosesc acest cuvant , nu-l am in vocabularul propriu.
    Va multumesc! (SECRETARA)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drumul de la Patarlagele la Colti, este un drum comunal si nu unul judetean.Totusi el a fost facut de CJ fara sa faca deturnare de fonduri.Spun asta ca sa va demonstrez ca EU stiu ce vorbesc si nu dvs sau Milea.Sa stiti ca chiar daca nu sunt de pe aici stiu totusi, ca unii prieteni au primit teren in Colonie, desi nu au avut niciodata acolo.....Mai mult ii ceri lui Hidroelectrica pentru ca ei sunt proprietari sa faca drumul sau sa-l iei in administrare tu.Nu este deturnare de fonduri ,daca ati invoca scuza asta.Tu Consiliul Local si executivul care este primarul,administrezi banul public pentru cetatenii tai.Daca eu sunt venit aici, doar de vreo 32 de ani, aici locuiesc oameni de sute de ani.Credeti-ma nu merg la televizor sa bat campii,nu m-ar mai chema ei,nu as mai fi interesant pentru post,fie ca va place fie ca nu.Drumul de pe Valea Nehoiului este drum judetean,dar daca nu poate sa-l faca,alesii dvs vor spune ca nu este al lor.In realitate drumurile gen asta despre care vorbesc fiind in interiorul localitatii poate fi asfaltat fara probleme.Nu poti,in cazul asta spui ca nu este treaba ta.Daca doriti sa ma contraziceti,va rog totusi sa va informati depre veridicitatea spuselor mele.Eu nu sunt ca aia care vor sa ajunga primari, dar nu stiu cu ce se mananca treaba.In final am sa va mai spun ceva si gata:Intorcandu-ma din drumul meu acela de a candida,ai venit si ai negociat,sau ai promis ca eu voi avea o anume pozitie in structura de conducere, pentru care am intrat in alegeri,dvs vi se pare anormal sa nu ma supar ca in locul meu au aparut oameni pe care dvs nu i-ati votat!!!!!?????Sunt cu zecile!Sunt beizadelele lor,sunt nepotii lor si chiar amantele lor.Cred ca este suficient.

      Ștergere
    2. Doamna secretara eu zic sa iti iei banii linistită și să mănânci PSD pe pâine dar sa ne lasi dracu pe noi in pace ca nu a ajuns sa ne dea noua lecții de politica o psdista care nu stie ce inseamna greul. Nu au avut toti șansa să facă bani asa usor ca tine.
      Dorule nu mai publică ce scrie amețita asta ca o face pe bani de la partid nu o doare pe ea de Nehoiu. Cucoană matale te gândești la distracție și pomeni pe banii nostri dar pe noi ne dor multe. Poate tu alta treaba nu ai și ti o fi placand viata ca se vede, dar noi avem alte griji și nu ne arde de bairamuri din luna in luna. Lasă că știm noi sa ne descretim fruntile după ce ne-am vedea cu toate la locul lor asa cum e normal. Esti o nesimtita ca iti permiți să vorbești. Nu reprezinti nimic pentru Nehoiu.

      Ștergere
    3. Nehoiu un fel de Las Fierbinti!!! De ce ești tu primar ma? Pentru buzunarul propriu! De ce am rămas eu nemăritate ma, ca nu m ai luat tu de nevasta!! 😂 🤭

      Ștergere
    4. Nu exista grad de comparatie intre aceste sectoare de drum, mentionate de dumneavoastra si drumul din Colonie. Drumul care uneste Nehoiu cu com Chiojd, 103 P parca, este considerat drum dezafectat, din cate stiu nu mai face legatura intre cele 2 localitati de cel putin 30 de ani. Despre unii "prieteni" ai dumneavoastra care detin teren la intrare in colonie, mai exact langa Podul Negru, va asigur ca sunt obtinute abuziv si nici primite cadou din partea cuiva. Exista titluri de propietate ulterior carte funciara despre asta va pot informa respectivii propietari! In legatura cu promisiunile "politice" , aceste "titluri de promisiune" sau " numiri ulterioare in functii promise" , chiar asa fiind, ca si politician nu poti face afirmatia in public , deoarece iti pierzi credibitatea in fata oamenilor in ocaziile urmatoare. Omul o sa se gandeasca mereu , oare 'asta ce mai urmareste acum'!Imi cer scuze pt greselile gramaticale si va multumesc pentru publicatie.(S)

      Ștergere
    5. Pentru anonimul de la 21: 21...in cazul in care aveti impresia ca mi-a picat ceva din cer, afla ca te inseli. Muncesc de la 18 ani, asta o demonstreaza cartea de munca, daca stii ce este aia sau ai habar. Poate ca din exterior asa pare, ca fac bairamuri dar realitatea este alta! Sunt tanara inca si este normal sa-mi fac viata asa cum doresc! Nu am cerut nimanui nimic, nu deranjez pe nimeni cu nimic. Nu regret nimic din ceea ce am facut in viata si daca ar fi sa o iau de la capat mi-ar place sa o traiesc la fel ( cu mici retusuri) 😉. Dar cine da cu piatra? Cei care sunt neimpliniti ca tine, cei care nu-si gasesc inca locul in univers. Si daca sunt nesimtita ma simt avantajata deoarece nu ai curaj sa mi -o spui in fata! Lasati grijile pentru mine si viata mea, daca nu sunt casatorita acum nu inseamna ca nu sunt iubita. Confundati niste pamflete postate pe fb cu viata personala. Nu-mi duceti grija, ma descurc, dupa cum vedeti si maritata am fost pt 3 vieti. Nu sunt purtatorul de cuvant al nimanui, dar in cazul in care continuati cu jigniri de acest fel, prin acest ziar al carui administrator sunteti, ma simt obligata sa-mi caut dreptatea in instanta.(S) cu S mare

      Ștergere
    6. Pentru anonimul de la 07: 48: Poate nu era bun de barbat, dar cu siguranta era bun de amant Si d-aia nu "l-a luat". Ca sa te linistesti de grija mea😉

      Ștergere
    7. Reprezinta ptr unii, foarte mult!!! Mai ales pentru gelat. Vai de noi, Nehoiu reprezentați de c...

      Ștergere
  2. S-a mai spus pe aici că mulți dintre consilieri nu au ce căuta acolo , dar dvs. le-ați luat apărarea. Acum v-ați convins? Și tot dvs. îl susțineați pe edil. Sunt niște jalnici, trag Nehoiu în jos, îl îngroapă. Ar fi interesant să transmiteți live pe facebook ședințele la care participați!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pregătiri intense pentru mandatul următor al lui Milea!!! La anul vor fi alegeri locale in iunie, deci cheremeza în mai. Asta e mai hot decât Corcodel

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat ca cei de la Lidl au vrut sa deschida un magazin si la Nehoiu dar s-a opus primarul? Aveti cunoștință despre asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vis a vis de consilieri etc, am explicat suficient in emisiune.Dansuri populare in campanie este furt din bani publici,este marlanie,este jeg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele orasului se numesc altfel. Ar trebui sa fim ancorati mai bine in trecut. In ceea ce au fost ,parintii si bunicii nostri. Este vorba despre identitate.Organizarea acestor asa zise zile ale orasului inventate acum, nu fac decat a demonstra tuturor, dorinta expresa de a iesi in evidenta. Este posibil sa aiba efect invers. Chiar mi-as dori!In rest succes, ipocritilor mici si mari!

      Ștergere
    2. Consilierii au fost pe listele facute de dumneavoastra, asa ati spus ca ati facut o noua lista, dupa cum ati dorit. De ce acum nu mai sunt buni condilierii astia daca pana acum 4-5 luni cand erati in psd erau buni?

      Ștergere
    3. Eu am vorbit si in sedinta si m-am adresat cu respect fostilor mei colegi consilieri.Le-am cerut sa aiba atitudine civica,asa cum o facem si cand eram liderul lor.Am o parere extrem de proasta despre cei carora le-am schimbat viata si mi-au arata lipsa de respect,nu recunostinta.Nu stiu de unde ati scos-o pe asta!?

      Ștergere
    4. PS.Am spus ca am avut mana libera in a face lista cum doresc ,dar nu m-am folosit de asta, asa ca am acceptat si persoane despre care nu am o parere buna nici astazi si nici atunci.Compromis!Ei si astazi sunt un bolovan legat de trupul PSD,dar din pacate si al Nehoiului !

      Ștergere
  6. Lidl parca deja au inceput lucrarile la Setu parca in livada lu Corcodel si a celor care au mai beneficiat pe langa el; lungu spataru fratila...v.i.p urile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum asta este!Totusi banii au ramas in Nehoiu !Eu spun doar ca aceste supermagazine din exterior nu ne fac bine.Cred ca se exagerează!

      Ștergere
    2. Ldl a cumparat de la arion, corcodel si lungu. De la fratila- cel cu fabrica de tricotaje, ca despre el este vorba, nu a cumparat. Am intekes ca acolo vrea el sa dezchida ceva. Spataru are toata partea de jos de la drum in jos.

      Ștergere
    3. De ce le da voie? De ce primarul accepta asa xeva. Se gandeste doar la buzunarul lui? Ca sigur i l a umplut asta de la ldl

      Ștergere
  7. Inca un supermarmagazin care va distruge tot ce mai ramasese in vita in Nehoiu si imprejurimi.Ma refer la micile magazine din cartierele apartinatoare Nehoiului.Va fi un dezastru nu o realizare.Va fi o realizare pentru patronii LIDL,nu pentru nehoieni si administratia publica locala.Terenurile au fost date gratis tot de un primar si tot smecherii s-au inbogatit din nimic.Votati smecherii locali!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred că ar deschide Lidl magazin la Șețu! Unde mai are magazine în afara orașelor? Ar fi bine să se deschidă un astfel dr magazin!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va freaca grija ca se imbogateste Milea dar nu va intrebati cu cat a cumparat LUDL m patrat de teren de la vip uri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si de ce ar trebui sa ne interesesze cu cat cumpara cineva terenul privat?Nici astea nu mai sunt de actualitate,decat daca ar trebui sa ne amintim cat de fraieri suntem!

      Ștergere
  10. Lidl va veni in Nehoiu. Nu acum. Peste cca 2 ani intra si Nehoiu in radarul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar filosof, ci și clarvăzător,dl MP!

      Ștergere
    2. AR FI MINUNAT!!!

      Ștergere
    3. Haideti sa facem ramasag.Chiar nu vorbesc in necunostinta.Ar fi bine sa fiu clarvazator. Oricum va multumesc.

      Ștergere
    4. Anonimului de la 02:24:daca va intereseaza asa mult persoana,da curiosilor autografe la PNL.

      Ștergere
    5. Să Nu dea pe la usr sau pe la pro romania...

      Ștergere
    6. Mai bine!Sa va dau un exemplu de "clarviziune" românească:câinele moare de drum lung și....

      Ștergere
  11. Am auzit ca, Corcodel si cu un padurar ar avea pe fluierasi o vasta cultura de zmeura si mure. A cumparat mult teren acolo. Pisibil a vandut la Setu terenul pentru LIDL si a investit intr.o alta afacere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle,nu mai este de actualitate,nici el nici afacerile lui daca le are.Sanatate!

      Ștergere
  12. A cumparat, de la ma-sa nu-l are. A facut totul tacit. S-a luat si el de afaceri mai curate (bio). Cred ca e la concurenta cu celalalt, cu caprele. Actualul mai are rabdare. Va creste albine si vinde miere si ceara.

    RăspundețiȘtergere
  13. Atatea comentarii despre Lidl, magazine , zmeura,etc. Si afacerile mai noi ale lui Cprcodel . Pai el tot timpul a facut comert cu mure, a mai dat a mai si luat. In ultimul timp a cam luat mure!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări