SOS.Securitatea tarii in pericol!Justitia subordonata politic un imens pericol!

         
 In cei 10-11 ani de cand fac politica,atunci cand am facut  greseli,pentru ca am facut si greseli,nu mi-am dorit altceva decat sa nu-i dezamagesc pe cei care au incredere in mine,atat cat sunt ei.In prim planul luptei mele pentru o viata mai buna a fost intotdeauna justitia.Fara o justitie corecta, viata noastra viitoare,a copiilor si nepotilor nostrii, va fi extrem de de afectata,va fi extrem de grea.Daca fiecare roman,sarac sau bogat,educat sau mai putin educat, nu este constient de importanta justitiei eliberate de politic in viata noastra, va fi vai si amar.Asaltul asupra justitiei din tara noastra dat de PSD si camarila sa, cu sprijinul unor autoritati locale,loviti si ei de virusul coruptiei ca si coruptul sef Dragnea,ne inpinge la periferia lumii civilizate europene.Personal nu voi  sustine si nu voi sta niciodata, intr-un partid politic care "asasineaza"justitia tarii mele,chiar daca asta inseamna sa raman in afara vietii tumultoase din politica.Nu uitati,avem conducatorii pe care -i meritam! Iesirea judecatorilor in strada ca un act de disperare,trebuie vazut ca un semn de sanatate a democratiei,ca un semn ca s-a trecut dincolo de linia rosie a democratiei si bunului simt, de catre alesii corupti si nesimtiti.


PS:Voi urmari bugetul orasului Nehoiu in toate capitolele sale si informatia va ajunge la dvs.Nevotarea bugetului tarii pana la aceasta ora, este o gaselnita criminala marca PSD ,care executa prin asta cea mai mare taiere postdecembrista. Bugetul tarii fiind gol,secatuit de majorarile bugetare de anul trecut,s-a recurs la aceasta stratagema perversa si criminala.O sa revin!






Comentarii

Cele mai populare postări