Pana la urma Nehoiu trebuie salvat.Dar de cine?

               

      


  • Din pacate trebuie sa o luam de la capat de fiecare data. Niciodata,dar absolut niciodata, noi nu continuam ceva.De fiecare data ne intoarcem de unde am plecat,de fiecare data spunem ca nu avem casa de cultura pentru ca nimeni nu a investit in intretinerea ei.Toti dar absolut toti primarii ultimilor 30 de ani au mers pe ideea ,"cand o sa vada ca se va darama, vor da ei bani s-o refaca".Asa s-a intamplat si cu spitalul si cu casa de cultura,si cu aproape totul.Nimeni nu a avut un proiect,o coerenta in administratie,o viziune europeana ,moderna,aproape nepricepand unde si pentru ce se afla. Azi ne incalzeam cu biogaz,maine cu rumegus,poimaine cu coji de floarea soarelui,dar de fiecare data la finalul ideii era ,cine va obtine afacerea,cati bani vor iesi din asta.....Sigur ca si salariatii primariei Nehoiu trebuie sa aiba un trai decent,sigur ca si ei aspira la o viata mai buna,dar momentul ales in a marii salariile a picat extrem de prost.A picat exact in saptamana in care presa anunta cu tam tam inchiderea spitalului sau ma rog, a unei sectii. Nu mai vorbim ca spitalul a devenit firesc un fel de hotel sanitar cu medicamente la purtator.A picat in saptamana in care munti de gunoaie erau depozitate in fata stadionului si a salii de sport,acolo unde tineriii si copiii vin sa faca sport,ispirand si respirand .....sanatate!!! Nu mai vorbim ca absolut toata lumea spune ca primaria Nehoiu are in exces salariati, ca sa nu mai punem la socoteala intrarea pe post.Acest lucru il sustin salariatii isasi,ei intre ei reclamand excesul. Uni din oamenii aceia care lucreaza acolo chiar merita niste bani in plus ,dar uni poate ar merita a doaua cale.Ce greu este in privat ,de acolo de unde vin totusi banii astia mult doriti! Sa dea Domnul sa faca fata efortului bugetar de ieri,dar deocamdata oamenilor li s-au dovedit ca parca decidentii sunt depasiti de situatie. Discutia in respectul fata de cetatean, nu este despre merita sau nu, este despre oportunitate.Oportunitatea este aleasa de  politicieni.Daca ii ai,daca nu,defilezi cu ce ai!


    defilezi cu ce ai !

Comentarii

  1. La Nehoiu se impute treaba.Milea si Constantinescu daca mai vorbim de un tandem pentru ca eu nu au fost nicicand nu realizeaza ce se intampla.Au intrat pe topogan.Milea crede ca se va salva anul viitor dar cred ca nici voi nu o sa stai degeaba.Faceti reclamatii pentru ca se fura bani publici la greu.Mircea nu se suporta cu Constantinescu iar lupata este pe viata si pe moarte.Toti vor compromiterea lui Constantinescu totala pentru a nu mai putea sa faca mare lucru.Mircea va baga bani pentru asta.Ciolacu a zis ca el discuta numai cu cei doi cu primaru si vicele.Tot ce vedeti inseamna haos.Cine il indruma pe milea cred ca nu il are ala lingurica.

    RăspundețiȘtergere
  2. - Tu ești Mircea?
    - Da, împărate 😉
    - Am venit să mi te-nchin.
    Unul are camioane dar nu mai are loc pe drumuri celălalt are drumurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul are camioane ca și le-a cumpărat.Mă îndoiesc ca celălalt si-a cumpărat drumurile.

      Ștergere
    2. Nu a cumparat drumurile dar de suta aia de milioane raspunde de ele. Cred ca cineva incearca sa induca o stare falsa de tensiune intre dl. Posea si administratia locala. Sa fie asta in avantajul opozitiei? Este clar faptul ca dl. Posea are un interes in a-l ajuta pe Cotici cu marirea de salariu, dar cred ca este cale lunga pana la o situatie conflictuala reala. Cotici este un mare minus pentru toata lumea.

      Ștergere
    3. Costici are atribuțiuni stricte si chiar daca odata a lucrat undeva,nu înseamnă ca face jocurile nu stiu cui.Nu sub nicio forma,cred.Din câte stiu eu secretarul nu este dispus la încălcarea legii.Am sa va rog sa va opriți aici cu scenarita.Nu face bine nimănui !

      Ștergere
    4. Nu văd cu ce este ajutata opoziția. Mai mult ei toti fac rău Nehoiului,pentru ca binele l-am văzut.Statea de tensiune de acolo nu noi am alimentat-o,ci chiar ei si Ciolacu.

      Ștergere
    5. Anonimului de la 20.01 îi desenează anonimul anterior : cel care și-a cumpărat camioanele nu a cumpărat și drumurile. Păcat, astfel ar fi avut grijă de drumuri ca și de camioane, adică nu ar fi pus pe ele mai mult decât scrie că trebuie sa ducă atât in avizul de expediție cât și în cartea tehnica. In consecința, are grijă de drumuri cel care nu și le-a cumpărat. Dacă greșesc, este doar din cauză că nu știu mai mult decât ceea ce afirm. Iar dacă ceea cee afirm este fals, înseamnă că greșesc.

      Ștergere
    6. Avem deja un secretar - dl Susu, si nu este singurul din tara asta, care si-a pierdut locul de munca tocmai pentru ca nu era dispus sa incalce legea dar a facut-o. Daca domnia voastra a avut probeleme constante in a gestiona relatia cu organizatia judeteana a PSD, inclusiv cu dl. Ciolacu, asta nu inseamna ca trebuie sa lovim in tot ce inseamna PSD. Haideti sa vedem acesti oameni ca pe niste oameni. Daca despre Corcodel spuneam ca era curvar si securist/comunist iar despre Lungu ca era caprar si idiot/statea cam prost cu intelectul, nu cred ca avem aceeasi problema aici. Daca Cotici era un om integru (cerem destul de mult de la un jurist care doreste sa ajunga avocat dar nu poate si se "multumeste" cu 5.000 ron la UAT Nehoiu) nu discuta asemenea probleme in spatiul public. Eu stiu ca daca nu esti multumuit cu salariul pe care il ai, discutia se poarta strict cu angajatorul, conform legii. Dam prea multa atentie unui jurist oportunist care stie ca doar un loc de munca la stat poate sa-i ofere un venit pe care nu poate sa-l obtina la un angajator privat. Eu cred in continuare ca un salariu de 3.500 lei este suficient pentru munca pe care o depune. Daca nu este multumit de venituri (ca doar nu a venit la Nehoiu pentru a ajuta comunitatea) poate sa plece linistit. La Patarlagele este criza de avocati. Este baiat tanar si poate oricand sa intre in Barou (sanu nu poate si ramane sa-si manisfestre frustrarea pe bloguri)

      Ștergere
    7. vad ca nu-ti place Cotici si ati cam vrea sa scapati de el.Inseamna ca este bun, de deranjeaza atat.Va pleca atunci cand va dori el,nu este problema mea.Apoi,abtineti-va sa ma trageti de urechi la mine acasa.Nu am avut relatie proasta cu absolut nimeni de la Buzau,numai ca eu nu am conditie de pupincurist si de slugoi.Nu am acceptat ca eu sa fiu in fata doar pentru voturi, iar dupa, sa-si promoveze toate curvele ,fie ele feminine sau masculine.Nici nu va dati seama ce si pe cine sustineti.Curve,mafioti,hoti iar pentru voi praful de pe toba.Eu prea mari asteptari nu prea am si nici nu vreau sa am,dar macar ii voi obliga sa stie ca sunt aici si nu sunt sigur.De la Nehoiu aveam pretentia sa ma sustina cu demnitate si cu coloana dreapta.Nu-i urasc pentru slabiciunile lor.Eu i-am sustinut pe ei.Nu au facut-o din lasitate,santajati cu dosare,sau din prostie.Este fix problema lor.Ionut si-a ales consilier un condamnat penal refuzat de toata lumea,dar la alegeri a mers cu mine.Cum era sa mai raman eu sa-mi cheltui banii si energia sa huzureasca ei pe bani publici!Au gasit repede pe altii.Bravo lor!Daca voua va place prestatia lor publica ,atunci este ok.Sa traiti bine!

      Ștergere
    8. Nu-mi plac oamenii care nu stiu cum si cand sa ceara. Pentru el nu a sosit momentul sa ceara deoarece nu are rezultate. Putem spune ca este incomod deoarece prostiile spuse de el alimenteaza vesnica ura a populatiei fata de cei alesi si de bugetari in general. Asa cum spuneam, este un minus pentru toata lumea. Sa stiti ca prostia a fost incomoda din cele mai vechi timpuri.
      Va multumesc pentru dialogul deschis si nu faceti greseala facuta cu Lungu. Cautati un om care merita sa fie sustinut, altfel va irositi inutil energia.

      Ștergere
    9. 23:59,desenati-mi,va rog.Poate deveniti un Pablo Picasso al vremurilor noastre si punem domle'Nehoiu pe harta lumii.Poate ne construiesc astia si o autostrada,ca tot ne certam noi pe drumuri.Revenind la oile noastre,niste afirmatii se bat cap in cap.Pai,daca ar pune pe camioane mai mult decat prevede cartea tehnica,nu ar afecta si camioanele?Sa tinem cont si ca se plateste rovinieta,iar responsabilii aia cu drumurile o incaseaza de la cei cu camioane fix pentru reparatii si intretinere.Adevarul este ca pe drumuri trebuie sa circule numai aia incarcati cu marfuri usoare,dom'le!Apropo,mai desenati-mi ceva.Ce cantareste mai mult:o tona de coji de seminte sau o tona de rumegus?

      Ștergere
    10. Nici un camion de transport material lemnos nu circula incarcat conform specificatilor tehnice ale camionului. Se circula permanent in suprasarcina. Drumurile sunt vechi si au fost proiectate pentru alte nevoi. Eu nu am inteles ce drumuri sunt afectate doar de camioanele MFP si sunt in administrarea UAT Nehoiu. Singurul drum aflat in administrarea UAT si tranzitat de MFP este la Lunca Priporului si are vreo 200-300 m - asta este "marul discordiei" ?

      Ștergere
  3. Interesul este maaaaaaaaaaaaaare dragilor ! Abia de acum incepe dansul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand va rog sa publicati toate postarile, asa poate ne dam si noi seama la ce reactionati.
      Haideti sa vedem care este interesul dumneavoastra, ceva de genul:
      Eu, daca as fi primar, as face asta:
      - As angaja un medic la Nehoiu (ce as face pentru asta:.....)
      - As aduna gunoiul din oras (nu se aduna acum pentru ca:....(fara barfe) si eu as proceda asa: ......)
      - As repara Casa de Cultura (costa ...lei si iau banii de la ......)
      - As reabilita si dota Spitalul orasenesc Nehoiu (costa .... si iau banii de la ..........)
      - As aduce magistrala cu GN la Nehoiu (costa .... si iau banii de la ...........).

      Toate aceste obiective au fost, sau trebuia sa fie cel putin o data trecute pe agenda dumneavoastra de consilier judetean. Daca au fost cred ca nu este o problema sa ne dati cateva indicatii.

      Nu se supara nimeni si eu va pot garanta ca rezolvarea uneia dintre aceste probleme (nu prin vorbe, acuzatii, susoteli pe la Romica) prin prezentarea unor solutii concrete, va garanteaza functia de primar a orasului si, de ce nu, o functie buna pe la judet sau capitala.

      Ștergere
  4. Proiect Nehoiu12 decembrie 2018, 12:24

    Ati fost obisnuiti sa spun ce si cum sa se fac.De data asta nu voi mai da idei gratis.Stiu exact ce trebuie facut si cum trebuie facut.Am facut multe lucruri pentru Nehoiu,dar meritele si le cam luau altii.Eu eram decorul doar,acum va fi altfel.Ati vazut cu semintele.Dependenti de imagine atunci cand televiziunea a venit si a prezentat marea realizare ok ,dar care nu a fost rod al unei gandiri economice, ci al unei intamplari,au iesit si se laudau cu gaselnita.Inainte insa ,TOTI aratau cu mana spre Constantinescu,care are orbul gainilor din pacate pentru el si care va fi luat drept oaia neagara a guvernarii de la Nehoiu.O administratie nehoiana incapabila sa inteleaga ce li se intampla.O administratie conectata doar la muschii lui Ciolacu,caruia i s-au cam atrofiat muschii si nici el si nici altii nu vad asta.Sau poate uni chiar vad!Iar ca sa ma puteti acuza de aroganta sau ce doriti dvs,la interpelarea de mai sus as raspunde doar asa-as fi cel mai bun primar din judetul Buzau indiscutabil si indubitabil.As face lucruri la cre voi nici nu visati.Nu vreau al n...lea, pentru ca eu sunt un lider, nu un catelus in foame.Ce am avut pe agenda la CJ pentru valea asta, am cam rezolvat.La Spitalul Nehoiu am fost singurul care a facut sedinta extraordinara pentru Spitalul Nehoiu care s-a lasat cu bani.Venirea CJ la Nehoiu eu zic s-a lasat cu ceva efecte.Eu nu "susotesc pe la Romica"eu spun raspicat ce vreau sa spun,pentru ca nu sunt un las.Ma bucur insa ca sunt din ce in ce mai multi ,ori asta este bine pentru sanatatea democratiei.Eu stiu bine ce trebuie facut la Nehoiu!Cred ca a cam inceput sa se vada asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Treaba asta cu cojile de seminte a devenit destul de cunoscuta.Sa nu scumpeasca producatorii cojile dupa atata publicitate.In alta ordine de idei,informatiile prezentate nu sunt complete si corecte.Gaselnita?Da!Cojile de seminte au fost folosite in combinatie cu rumegus.Sau credeti ca au o putere calorica ce depaseste materialul lemnos?Daca ar fi asa tot campul s-ar incalzi cu coji de seminte!Chiar si noi astia de la munte.In loc de lemn la centrala,folosim coji de seminte.Sa ne amintim ca iarna trecuta a fost blanda,temperaturile nu au scazut multe zile sub -10 grade(sa zicem),iar furnizarea agentului termic a inceput tarziu.Dar,la noi,"interesul poarta fesul"!

      Ștergere
  5. Nu ramai tu la astia. Fac un pariu public desi stiu ca nu dai

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar s-a infundat filtrul. Lipsesc niste comentarii. Iar am devenit neseriosi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu nu am filtrat nimic.Filtrez destul de puțin,foarte puțin spre deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Secretarii indiferent unde se afla ,nu au statutul oricărui funcționar .Secretarul trebuie sa aibă salariul la nivelul vicelui.Nu-l asociați politicului !

    RăspundețiȘtergere
  9. referindu-va la pictori, comparația cu Picasso mă onorează dat fiind că oricât de abstract fiind a fost considerat genial. Aș fi mustăcit un pic dacă v-ați fi referit la Hecks, însă aș fi meritat-o, eu am fost cel sarcastic. Eu vă întreb ce cantareste mai mult : un camion plin ochi cu semințe sau unul cu bușteni?!. Îmi pare rău dacă am lăsat impresia că aș fi împotriva MFP, nicidecum, din contra. Nu am dorit sa fiu subiectiv ci Intenția a fost aceea de a găsi o explicație relațiilor tensionate dintre diverși. La urma urmei fiecare își apără interesul individual, deci nu văd de ce ne-am certa noi pe-aici. Un anonim a explicat dealtfel foarte concis relația transportator-drum public. Transporti - respecta reguli și plătește! Nu plătești - nu transporți, nu respecți reguli - plătești. Restul sunt detalii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Proiect Nehoiu15 decembrie 2018, 13:24

    Nu vreau sa continuam pe tema salarizarii,pentru ca daca sunt ilegale acolo va veni altcineva si le va lua banii inapoi.Apoi, nici nu mai pot fi obiectiv, cand eu am pierdut bani multi, iar un functionar din primarie spune ca fac politica.Eu pierd bani ,dar tot eu fac politica.Suntem niste fraieri in care orice alt fraer, ne tine de fraieri.Un baiat destept si onest, nu are nicio sansa de reusita.Am promovat multi oameni ,uni foarte tineri ,dar m-am lovit de aceeasi problema ,lipsa de caracter.Asta tine de sapte ani de acas,a nu de mana mea buna sau rea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa vedem daca respecta legea primarul : de la 1 ianuarie salariile bugetarilor trebuie majorate cu 25 % din diferenta dintre ce au acum si ce este prevazut in legea salarizarii, pt anul 2022. Cu precizarea ca in legea salarizarii sunt trecuti si coeficientii pt fiecare functie, ce trebuie inmultit cu salariul minim.in legea salatizarii s a calculat cu 1900 lei. Acum trebuie calculat cu 2080 lei. Sa vedem in ianuarie daca primatul va respecta legea.Vom urmari .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări