Proiect Nehoiu si Pro Romania Nehoiu!

                                                  Manifestarea de marți de la Nehoiu a partidului nostru,nu a fost o manifestare de forța,a fost un start al unei organizații importante a Pro Romania din județul Buzau si nu numai.Cred ca a fost o deschidere decenta cu oameni de calitate si de bun simt.Acestia au ridicat probleme din sala interacționând cu invitații nostrii,fapt ce m-a bucurat.Nu i-am șantajat sa vina,au venit si au venit chiar mai multi decât am invitat noi.De fapt aceasta este si multumirea noastra,faptul ca am trezit curiozitate si interes in același timp. Romania are nevoie de o restartare,iar tinerii lideri ai Pro Romania,au acum si experiența si expertiza necesară sa ducă țara asta inainte.Altfel de politica,asa cum si-a propus Pro Romania,are nevoie Nehoiu,are mare nevoie si județul Buzau si o va avea.Am văzut marți din nefericire,”apucături”ale unor oameni si vremuri pe care le credeam apuse si pentru care eu chiar am făcut sacrificii.Avem tot timpul sa vorbim si de colegii mei,oameni deosebiți care mi s-au alăturat !Va așteptam in Pro Romania,un partid de centru in politica romaneasca !

Comentarii

  1. Am fost acolo si mie mi-a palcut cum nu se poate mai bine.Constantin Daniel a lasat o impresie frumoasa la Nehoiu.A marsat foarte frumos la problema cu gazele ridicata de dumneavoastra si cred ca aici trebuie sa insistati cu el.Cred ca pe ala din prima banca l-au trimis domnii cei doi care ne pazeau la intrare in restaurant.Cred ca a fost rusinos pentru un om tanar care cica este altceva.In rest totul a fosty frumos si bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai eu nu-i inteleg pe PSD deloc.Il ai tu pe Muzgoci in echipa si in loc sa face pe dracu ghem sa-l ții lângă tine il elimini sau te bucuri ca au făcut-o alții.Milea ai îmbulinat-o rău de tot.Eu cred ca si Constantinescu va trece mai devreme sau mai târziu alături de Muzgoci.Cel mai bun dar poate si un pic incomod l-ați avut lângă voi.Ce zic oare cei care au fost puși pe liste de Doru,impuși de el.Lumea știe ca acolo unde este Doru acolo se câștiga.Vad ca acum este mai ponderat si nu stiu cât l-o tine,tinutul gura nu este in stilul lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa starnesti curiozitate si interes nu e mare lucru, mergeti cu un urs in lanturi prin Nehoiu si veti starni aceleasi sentimente. Va dorim sa starniti respect si recunostinta asta ar fi ceva nou pentru politicieni.

      Ștergere
    2. Daca eram la sedinta il intrebam pe Daniel Constantin daca i-a inapoiat lui Voiculescu cei 600.000 euro ... Bun baiat!

      Ștergere
  3. Fiecare vrea partidul lui. Sunt doar ambitii personale. Geoana a pierdut si si-a facut partid, o petarda, un esec rasunator. Ponta a pierdut sefia si repede isi trage partid, Tariceanu a pierdut presedintia si si-a tras vreo doua partide. Iar in filialele locale sunt pusi sefi desigur cei de pe locul doi trei din alte partide. Nu vedeti cat de faramitat si lipsit de valori si de patriotism si de cinste este spectrul politic actual? Exista o boala tipic dar tipic romaneasca: INVIDIA. Ascultati ce va spun, Doru nu o sa ajunga primar in Nehoiu niciodata nu pentru ca nu ar vrea binele nehoienilor ci pentru ca nu are arta manipularii si nici oameni care se pricep la asta, iar hotii il invidiaza ca nu pot sa-l acuze de nimic. In altruismul lui, el poate face pe altul castigator, dar nu pe sine, asta e blestemul lui. Aici este tot farmecul politicii nehoiene. Intotdeauna este concurenta, niciodata plictiseala! Hai Doru, dar fara comunisti harsiti in rele!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ponta nu si-a făcut partid,el a fost dat afara din partid.S-a alăturat grupului condus de Constantin-Sorin Câmpeanu.

      Ștergere
    2. Ponta a pierdut sefia partidului si s-a autoexclus prin atitudinea lui.

      Ștergere
  4. Apropo de un comentariu de mai sus, tinutul gurii este in general o virtute. Sa critici tot timpul cu motiv sau fara si cel mai des echipa sau partidul din care faci parte nu e un semn de vreo mare intelepciune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,am amintit de prima mea intervenție in CJ privitor la nevoia de gaze naturale pentru Valea Buzăului.Atunci am fost pus la punct,acum însă,Daniel Constantin a spus ca ne sprijină.Va fi o lupta a mea,a noastra,despre care vom mai vorbi.Sedinta nu a fost una privată,eu mi-am asumat si i-am dat caracterul public.Nu-mi pare rău.Mai este mult pana departe si multe inimi o sa bată mai tare decât de obicei.Va asigur însă ca vom conta in eșicherul politic buzoian.Nu vor mai câștiga uni poziții cheie numai pentru ca-i pupa curul lui Ciolacu.Nu se vor mai ocupa posturile călduțe din sectorul public doar de beizadelele lor,de amante,de neveste si de rudele “vechilor”PSD-isti.Gata s-a terminat!Si la Nehoiu la fel si voi reveni.Atitudini din epoca Corcodel,apucături de ghiolbani si mârlanii din epoca trista va spun cu siguranța vor dispărea.Voi scoate la suprafața mataprazlacurile cu bani publici si nu putini.Acolo unde este Doru va fi măcar un pic de moralitate si asta sigur.Echipa va avea un rol important in viața noastra politica!Eu adun,descopăr,propun,eu nu aștept sa vina nu stiu cine de nu stiu unde.Suntem deschiși la tot si toate.Nu ponderat,sunt mai experimentat.Domnului Dinu Păturica de la Buzau o sa-i vorbesc eu despre trădare,curvăsărie ,prostie si pupincurism.In alegeri eu am fost vioara,el era un trepăduș si asa va ramane.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveți,perfecta dreptate.Hai la treabă domnule Muzgoci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta cu gazele este un mare fîs, a baga gaze pe Valea Buzaului nu inseamna doar o conducta si gata. Infrastructura de gaze de la Berca nu este dimensionata pentru a suporta o asemenea extindere. Va dau un exemplul, Comuna Costesti este strabatuta de magistrala de gaze, iar in comuna nu exista gaze pentru ca acea conducta este subdimensionata pentru a putea alimenta si alte localitati. Dar bine-nteles da bine la fraieri in campanie ca "bagam gaze"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cine intereseaza gazele? Sau sunt gratis si eu nu am stiut?

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări