Ciudatele iubiri din “Buzauorman” !


               

       
    Mai nou,liderii locali ai PSD se situează de partea lui Codrin Ștefănescu in scandalul PSD - Corina Crețu si susțin nici mai mult nici mai puțin, asa printre rânduri dar si fățiș,ca din patriotism nu iau ei bani europeni!!!!Odiosii europeni,insensibili la naționalismul de tip Teleorman,vor ca banii europeni sa vina împreuna cu firmele occidentale ! Sarac dar mândru !Parca-i văd pe uni primari de pe valea noastra , odata ieșiți din hibernarea de patru ani,cum  vor motiva ei somnul de mandat cu explozii naționaliste si vor înlocui investițiile atât de necesare cu niște concerte de muzica populară si multa ipocrizie.Mai sunt doar câteva ore si vom afla daca Liviu va scapa de pușcărie sau se va așeza comod in fotoliul prezidențial si va citi scrisorile de susținere de la mai marii Buzăului,după modelul deja știut.Apropo de investiții ! Primaria Nehoiu va schimba din nou lămpile de iluminat public,mult prea lăudate in anii trecuți !!! Punem pariu ca “grandiosul”proiect va fi executat TOT de un membru PSD cu dare de mâna,justificând parca ciudatele iubiri cu iz penal de la Buzau !Tradarea si penalul,merg mâna in mâna in județul Buzauorman ! Voi reveni cu multe întrebări !












Comentarii

  1. Doar 2 fotografii cu tine? Mai pune cateva!!! Si pupa-te. Hahahaha... Bunisor textul Bogdanel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere cumetre.....daca il punea "bogdanel"cu siguranta nu mai era "bunisor".Bogdan nu scrie niciodata nesemnat si nu se baga in treburile mele.Nu se urca el pe scena langa mine si nu vine el la tv dupa mine.Sa auzim de bine,ca de auzit o sa auziti multe, de la Nehoiu,de la Patarlagele si de pe vale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Serviciu modern de ridicare a gunoiului la Nehoiu, anul 2018 : se varsa continutul tomberoanelor apoi se incarca cu lopata intr-o masina, nu cea de gunoi. Felicitari primariei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Astea sunt "carcoteli".Daca vom veni cu lucruri marunte,neansemnate, vom arunca in derizoriu afacerile mari sau neamplinirile unei administratii si la nehoiu sunt al dracului de multe.Nehoiu asteapta doar mila lui Ciolacu si cam la atat se rezuma administratia publica nehoiana.Va veni Ciolacu va mai promite ceva ,cateva asfaltari si alte viitoare ""promisiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curătenia orasului este o problema importanta, cred, alaturi de altele, desigur. Lucrul asta il vede orice nehoian .Despre alte magarii puse la cale de primarie cetateanul de rand afla mai tarziu sau deloc.

      Ștergere
  5. Doru Muzgoci iti va fi foarte greu pentru ca Milea a batut palma cu un om de afaceri important care vrea sa dea caldura gratis in Nehoiu.Asta a mai primit si el ceva in schimb pentru ca nimic nu este gratis chiar daca s-a incalcat legea.Oricum afacerea miroase ,mai ales ca omul de afaceri vrea mult mai amult...... si milea nici nu stie cand va junge 0 in politica.ca sa contracarezi trebuie sa-ti anunti candidatura.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca astea sunt circoteli inseamna ca va place modul in care se ridica gunoiul! Sau aveti vreo implicare in defectarea masinii de gunoi second hand?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pot da drumul asa la intamplare, la un comentariu referitor la spital, pentru ca stiu ce usor se strica ceva si ce greu repari.Spitalul dincolo de lupte interne,interese etc ,reprezinta o institutie importanta pentru intreaga zona.Dupa cum vedeti cu greu gasim medici care sa vina aici si greu le putem crea conditiile cerute de ei.Nu acopar ,dar o sa fiu foarte atent cu aceasta institutie.Din punct de vedere politic nu pot fi acuzat ca am avut satisfactii cu spitalul ,dar am fost si vreau sa raman un aparator puternic al acestei institutii.Au fost momente cand am fost barfit de niste "tate"pe acolo,dar nu am intrat in joc.Sunt multe de facut si multe de schimbat acolo,pentru ca toata lumea sa fie multumita.

    RăspundețiȘtergere
  8. Când sa vorbit de spital nu ne refeream la instituție.Hai sa discutam de echipa de conducere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut ca s-a propus construirea unui grup sanitar in piata de la Basca. Va fi dupa acelasi model ca la piata din oras? Daca vreau sa fac pipi la toaleta din piata trebuie sa fac cerere undeva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu.
      Va fi dupa acelasi model ca al renovarii casei de cultura.
      Adica deloc.

      Ștergere
    2. Mai nou nici la sala de sport nu ai loc de cetateni din alte comune! E ceva nasol!

      Ștergere
    3. Toaleta de la piata Basca a mai mancat o suta si ceva de milioane in 2016.Probabil si in 2017. Puteti verifica dle Muzgoci. Poate aveti vreun consilier local loial dintre atatia. Daca nu se tine cineva de capul lui Milea cum se tinea Pdl-ul de capul lui Corcodel nu-l veti putea invinge. Cercetati executia bugetara, verificati daca s-au facut toate obiectivele finantate etc. Numai cu gargara si acuzatii fara probe nu rezolvati nimic!

      Ștergere
  10. Doru Muzgoci te ataca Maria Iulia Dragulin pe pagina ei si o susține Mariana lui Dorel.Ce vrea asta de la Milea de fapt ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Doru Muzgoci te ataca Maria Iulia Dragulin pe pagina ei urat de tot.Ce vrea asta de la Milea sau de la tine?

    RăspundețiȘtergere
  12. Ultima rectificare e și mai scandaloasă! Pentru repararea drumului nu s-a prezentat niciun deviz, s-a alocat o sumă rotundă! Să fie! Cealaltă sută de mii se va cheltui pe dulciuri de proastă calitate ca și în anii trecuți. Pentru că putem!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dorule ai fost magistral cu pliantele de ieri din piata.Bine la 10 cand am fost eu nu mai era unu dar fi atent ca duminica merg special pentru asta mai devreme,sa nu dezamagesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca cineva din cei langa care eu am facut politica iese si spune ca eu vreodata, indiferent cine, am incurajat astfel de prcactici,eu Doru Muzgoci imi voi asuma tot.Sa iasa din echipa lui Lungu,a lui Milea,a cui doriti dvs si eu imi voi asuma toate relele din Nehoiu.Nu va fi nimeni sa spuna asta, pentru ca eu nu fac asa ceva.Chiar nu vreti sa intelegeti ca sunt din alt aluat, decat multi din astia care se vantura prin politica,politicieni de un mandat?
      1.Eu NU am fost dat afara din PSD,eu am plecat in primul rand, ca o forma de protest la adresa lui Ciolacu si gasca lui de hoti de la Buzau.Oameni fara cuvant,fara pic de moralitate.Nu toti, evident si am mai spus asta.
      2.Echipa de la Nehoiu a aratat ca nu este echipa,pentru ca daca era, nu facea Ciolacu ce voia el cu o intreaga organizatie.Nu poti cere unui barbat care nu este barabat sa fie Hercule.Aici vorbesc de toti si dau exemplu Rm Sarat, la polul opus.Dar nici nu urasc pentru asta.
      3.Nu-l urasc pe Milea pentru slabiciunile lui.Este fix treaba lui,dar nu-l pot dusmani pentru asta.El a ales ce,cum si cu cine sa fie in continuare.
      4.Voi face opozitie in continuare si la Buzau si la Nehoiu si voi taxa neregulile din administratia judetana si nehoiana.
      5.Sunt mai de graba dezamagit de atitudinea unor oameni efectiv "facuti" de mine si nu sunt putini .Vorbesc aici de oameni care au fost propusi exclusiv de Doru Muzgoci si ulterior accepptati de toata lumea, inclusiv de Milea.
      6.Am plecat sa construiesc o echipa, care sa nu ma tradeze la primul covrig aruncat de PSD si am avut pana acum astfel de oameni, care au aratat ca nu mai pun botul, cum se spune.
      7.Am inteles si eu, ca am fost atacat pe o pagina de facebook pe motiv ca am atacat hotararea prin care se rectifica bugetul,se lua bani de la scoala si se suplimenta la bomboane de sarbatori!!!!!Eu am dat la copii bomboane la viata mea, incat dna Iulia nu poate manca cu toata familia ei 10 vieti.Cred ca nu vrea sa dezvolt eu subiectul, de ce face totusi asta.Sigur nu vrea.Cel mai grav este faptul ca doua cadre didactice nu s-au opus absolut deloc!!! Eu flori am dat tot timpul doamnelor si domnisoarelor de la Nehoiu ,cat priveste faptul ca le-am facut curve, este o prostie cat Casa Poporului de mare.Ca unele s-au simtit nu stiu cum, este altceva.Nici eu nu le cunosc chiar pe toate!
      8.In speranta ca voi fi de folos comunitatii mele prin tot ceea ce fac spun doar atat, celor care vorbesc de venetici in 2018.Nehoiu a fost format mult mai tarziu.Intai a fost Mlajet,Paltineni,Nehoiasu(unde intra si Basca)si putea fi si Panatau ca doar se invecineaza la Mlajet.Restul este doar prostie si ghiorlanism.
      9.Ne vom stradui sa aducem limpezime in actul administrativ nehoian.Va salut !

      Ștergere
    2. Ce cadre didactice nu s-au opus? Cumva si fina dvs. ?

      Ștergere
  14. Nu cred ca este Doru. Cel se a scris e vreun militian destept. Auuu , am gresit...domnu poitist...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cred ca este Doru. Cel se a scris e vreun militian destept. Auuu , am gresit...domnu poitist...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări