D ALE BUZOIANULUI 28 SEPTEMBRIE DORU MUZGOCI P 1

Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu aveai tu ce sa cauti alaturi de penali si de hotii din psd.Bine ca ti-ai revenit.Ai incercat si tu sa vezi daca merge cu un partid mare in spate, dar ai neglijat faptul ca aia te vor vinde.Te-au vandut toti Dorule si Milea si Gherghiceanu si Constantinescu tau si Ciolacu si Neagu pe care l-ai laudat mai ceva ca pe un frate.Continua asa,dar mergi pe mana ta nu pe mana prostilor si hotilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica sa mearga independent??? :))))))

      Ștergere
    2. Asa a fost sa fie la momentul ala.De vândut eu nu am vândut NICIODATĂ pe nimeni.Sigur este ca cei pe care ii consideram eu “echipa”,s-a dovedit ca nu a fost ! Un lucru stiu sigur,zilele astea am mai plătit un onorariu la avocat,pentru un proces in care sunt acuzat ca individul AC, a pierdut alegerile din vina mea.”Echipa”mea face poze cu ai lui,este citat de membrii “echipei mele”atunci cand cineva iese din decor,oamenii trăiesc si câștiga,pentru ca doar ei au câștigat alegerile,eu le-am pierdut.Le-am pierdut!?Da,sigur le-am pierdut,pe alea!

      Ștergere
  3. Am vazut ca cineva incearca sa tot polemizeze cu cineva,o anume doamna.Are facebook,are blog,asa ca va rog sa-i scrieti ei acolo.Aici am sa va rog sa faceti referire doar la postarile mele.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere


  4. Să nu semnezi alături de Diavol nici pentru a recunoaște că Dumnezeu există. Biserica Ortodoxa Romana s-a dovedit la fel de rupta de realitatea poporului sau ca si politicienii puterii. Alianta BOR PSD s-a dovedit un dezastru cu implicatii foarte greu de reparat mai ales pentru BOR. Numeroasele scandaluri sexuale, Catedrala lui Daniel, fastul fara rusine, lacomia preotilor, implicarea politica, au dus biserica de la 80-90% incredere in anii 90 la procentul de astazi. Romanii s-au trezit si au dat o palma preotilor: BOR nu e Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care au votat, au votat impotriva lui Dumnezeu? Proasta mai esti!! Iar te-ai luat de bautura.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Filozofic spui ca cei care au stat acasa au votat. Bravo! DACA TU SPUI CA PSD SI B.O.R. CARE AU ORGANIZAT SI RESPECTIV PROMOVAT REFERENDUMUL AU PRIMIT IMPUTERNICIRE DE LA INSUSI DUMNEZEU SA CHEME POPORUL LA VOT AI TOATA UIMIREA MEA. In epoca moderna chiar si PAPA are o retinere sa mai spuna ca e reprezentantul lui Dumnezeu pe Pamant, dar uite ca in Romania s-a petrecut minunea, Dumnezeu a dat ordin sa se faca Referedum, iar cine nu a iesit la vot a votat impotriva Lui. Mai sunteti normali??

      Ștergere
  6. Ce groteasca gândire !!! Nu am întrezărit pana acum,prin toată gândirea expusă de dvs ,pe aici.Sincer, am mai văzut tipul asta de gândire retrograda la mai multi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu excepția ultimului motiv, va dau perfecta dreptate,desi sunt niște nuanțe pe acolo.....Personal am ales sa ma alătur lui Ponta,pentru ca pe lângă greselile pe care le-a făcut sau a fost împins sa le facă,mi-a demonstrat reale valente democratice,de politician european.Sunt un pic sensibil la justitie,un pic mai mult.Despre referendum,pot spune ca am știut din start ca este o păcăleala.Nu inteleg toate zbaterile acestea ciudate,ale concetățenilor mei.Daca chiar credem in instituția referendumului,putem face câte dorim,daca ne dorim cu adevărat ceva.Intr-un final am vrut sa merg,dar mesajul unui preot,care-mi spunea intr-un mesaj pentru idioți,ca daca nu merg la referendum,de maine ma considera dusmanul copiilor lui!!!! M-a făcut sa ma răzgândesc,sa ma revolt.Apoi am văzut o curva,care se zbătea de ziceai ca sfânta de pus in icoana,am văzut fata hidoasa a multor oameni,cărora le strâng de multe ori mâna si nu mi-a plăcut.Am văzut ura,intoleranta si nici un strop de dragoste,de iubire.Adevarat asta o așteptam de la preoți ,dar n-a venit.Mai pe seara m-a sunat prietenul meu de la Ploiești extrem de indignat.Familie de intelectuali, neinteresați si nepricepuți la politica,si-mi spune ca a vrut sa fie un bun cetatean,dar la vot a constata ca totul era o cacialma.”Nu puteau ma si aia ai tai sa pună o întrebare directa si corecta !!??””Nu puteau sa întrebe,daca suntem de acord sau nu cu căsătoria dintre un bărbat si o femeie?””Eu nu dau ma cec in alb!”Asa si era.cel mai grav lucru avfost




    RăspundețiȘtergere
  9. Pe Dumnezeu il am minte continuu si în tot ce ce fac.Cel puțin asta ma străduiesc.Poate chiar mai mult, decât alții care il invoca foarte des.Prietenul meu,este unul dintre romanii care muncesc câte 12-14 ore pe zi si nu are facebook.Dar dvs ce faceți,ma judecați asa la punct si virgula in tot ce spun si ce fac !?Daca imi dezvăluiți numele,va voi spune foarte multe din ce doriți sa știți,poate chiar totul.As putea sa va spun,cam cum si pentru cât m-au vândut câțiva “prieteni”de la Nehoiu si Patarlagele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nehoiu Barfe vorbiti foarte frumos de credinta stramosilor traditii, etc. Dar daca tot se mai dezbate subiectul asta va intreb, despre Dumnezeu ce stiti? Ce parere aveti? Dumnezeu are nevoie sa fie aparat? S-a votat impotriva lui Dumnezeu? Toate cate se fac pe Pamant se fac cu voia Lui si daca voia Dumnezeu ieseau toti romanii la vot. Chiar asa slaba credinta aveti, asa putin simtiti prezenta Domnului? Dumnezeu intotdeauna va lasa bine si rau pe Pamant pentru a iesi in evidenta cei virtuosi cei merituosi, va lasa tentatia, va lasa placerea, va lasa totul, altfel ce rost ar mai avea liberul arbitru? Nu suntem roboti programati. Daca totul s-ar rezolva printr-o lege sau printr-un referendum care ar mai fi rolul Domnului? Dumnezeu a restrans totul in 10 legi, iar Isus le-a restrans si pe acestea la una singura: Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti. La un om nu totul se reduce la sex, iar faptele doar Dumnezeu le va cantari , nu mai judecati voi Omul.

      Ștergere
  10. Dumnezeu foarte suparat dupa rezultatul Referendumului din Romania, il cheama pe Sf. Petru. Il face cu ou si cu otet, il cearta , da ce nu-i zice: m-am lasat in baza ta, am fost si eu luat cu altele , am avut o intalnire cu Alah si cu Budha, niste treburi importante si cand ma intorc ce gasesc? Doamne, iarta-ma, am facut tot posibilul, dar si-a bagat Satan coada. Nu ma intereseaza, sa-i pedepsesti pe toti romanii. Dragnea sa fie achitat si sa ajunga presedinte, Tariceanu sa divorteze, Dancila sa ramana prim ministru 20 de ani, Iohanis sa piarda toate casele si Orban ala sa ajunga la dezalcolizare. Iar Nehoiu Barfe sa se marite cu Mihai Musca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Prezența scăzută la acest referendum mie unul mi-a demonstrat, printre altele cât de ușor suntem,mulți dintre noi, de manipulat. A fost un experiment din care toate partidele politice, fara excepție, in frunte cu ipocritul suprem, și au arătat mușchii unele altora. Cei care au boicotat le-au dat snobilor impresia ca sunt suficient de isteți pentru a nu face jocurile PSD, care a scos frumușel pe masă in săptămâna următoare atât legea parteneriatului civil cât și ordonanța de modificare a pe legilor justiției. Cei care au încurajat au fost atât de idioți încât sa vina cu mesaje gen "va iau homosexualii copiii" aflând cu această ocazie ceea ce nu-și doreau sa afle anume că nu mai sunt in grațiile poporului. Despre modul în care ne sunt făcute praf valorile si credințele naționale a explicat mult mai bine decât as putea Nehoiu Bârfe, in completarea căruia as aduce că exact inerția și toleranta ne-au adus in situația de a fi un popor dezbinat, pe al cărui tricolor ar fi reprezentativa o mămăligă si un pumn de arginți.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări