10 ani de politica !Partea II-a!

In 2012 lucrurile au fost foarte clare si foarte simple.Instabilitatea politca creata de masurile intempestive de la acea perioada, au dus la imposibilitatea de a mai comunica cu organizatiile locale, care se pregateau de alegeri.La Nehoiu dorinta de schimbare, a noastra a celor care faceau opozitie, era atat de mare, incat nu mai contau interesele de partid,interesele  personale ale unui lider sau altul.Greata fata de niste pupincuristi gretosi era foarte mare, dar nu atat cat dorinta de schimbare, incat acestia in majoritate se regasesc si astazi in apropierea puterii.Chiar daca m-am asociat cu oameni fara caracter,fara cuvant ,oportunisti limitati intectual,iar cand spun asta ma gandesc la cei 2-3 decidenti,pentru ca echipa in ansamblul ei nu era rea.Romanul are o vorba "de la un"...." ti se trage".Peste 90% din gandirea ,strategiile,si hotararile de atunci, eu le-am luat.Cunosteasm problema si oamenii ,cunosteam adversarul si nu voiam sa dau gres.De altfel a fost si o dorinta expresa a Buzaului.Si de vestimentatia unora m-am ocupat. Victoria insa, 100%si-au asumat-o altii.La momentul respectiv nu puteai sa-ti dai seama de perversitatea unora, pentru ca munceam ca o echipa si chiar era o echipa.Dupa niste ani PSD castiga la Nehoiu cu mine in echipa.PSD nu imi luase nicio sectie de votare,cat eu am fost in dreapta esicherului politic nehoian,nicio sectie.O echipa, pe care  au stricat-o pupincuristii si rudele noilor potentati,astfel ca nu voi intra in amanunte.Intai m-au dorit plecat la Buzau ,dupa care m-au dorit afara definitiv.Era modul lor de a-mi multumi,situatie oarecum asemnatoare cu astazi,chiar daca un pic diferit.Diferit prin faptul ca astazi EU pot alege singur calea.Scriam atunci, ca si peste 10 ani eu voi mai fi in fenomen, ei niciunul.Asa si este!S-au mancat intre ei,s-au macinat,s-au turnat incat nu a mai ramas nimic.....Cei care pupau sutana,care au fost premiati cu bani (ca si acum de altfel)injurau cel mai tare.Cum Buzaul nu a dorit sa se descotoroseasca de mine,dar nici nu m-a onoroat prea tare, pot spune ca am avut patru ani pierduti.Este si vina mea, pentru ca m-am complacut in astgeptare,eu fiind un om de actiune,un luptator.A fost o greseala,trebuia sa plec de atunci !Am reusit totusi sa fac ceva ,sa atrag atentia asupra zonei de unde vin,sa o promovez prin orice mijloace si sa si realizam cateva lucruri atat pentru Valea Buzaului ,dar si pentru Patarlagele -Nehoiu.Astazi Valea Buzaului este nereprezentata si ramasa mult in urma .Vom vedea ce ne rezerva viitorul.Nebuloasele 2012-2016 au trecut,cu consecinte dezastruoase, doar pentru locuitorii de pe vale, dar mai ales pentru cei din Nehoiu.Personal voi continua sa ma bat pentru valea mea ,pentru Nehoiu si Patarlagele, indiferent din ce pozitie si de oriunde as fi.Experienta acumulata si notorietatea capatata, atat cat este ea, poate ma va ajuta sa concretizez cate ceva.Poate si pentru a le deschide mintea unora,a le arata adevarul!Va urma!

Comentarii

  1. Încep sa intuiesc ce urmează.Esti un luptător ce dracu!Te vor urma multi,chiar si cei care nu prea te-au plăcut.Se vede de la o posta Muzgoci ca esti incomod pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uni ar trebui sa-si pună întrebarea, ce ar fi fost daca nu erați.Luati destinul in mâinile dumneavoastră.Ati muncit destul pentru alții.Si dumneavoastră o sa aveti o surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca v ati dat seama de ce nu v au urmat pd listii!! O.mizerie mai mare ca psd, nu exista.Pacat ca s au.pierdut ani,iar in Nehoiu s a creat o gasca psd, in frunte cu actuala conducere, peste care trecu greu.Sunt sigur, ca puteti fi in fruntea oricarui partid, iar vechii pdlisti va vor urma, chiar daca dvs i ati cam dat la cacat., imi permit sa spun asa.,fara suparare.Veti avea de dat o lupta, o.lupta grea de destructurare si decapitare a unor asa zisi lideri locali.Nu cedati, aveti arme, avem arme.Asteptam semnalul.Ati mers cu Lungu , dar Milea edaca mai rau.Am.sxapat de Corcodel am dat de altul, mult mai rau, mult mai avar.D le Muzgoci,fara dvs.Milea nu castiga,psd nu avea sanse atat de mari.Asteptam...si vasa vom.urma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am publicat, doar pentru a va spune ca eu nu am vorbit urat de colegii mei niciodata, indiferent unde am fost.Am pus la punct relatia cu anumite persoane,doar atat.Pe unde am fost, eu am construit.Rau intentionat trebuie sa fi,sa nu vezi ca eu mi-am ajutat echipa, nu am neglijat-o.Sa-mi fie iertata lipsa de modestie,dar eu am facut din postura de presedinte de partid de opozitie, mai mult ca altii din postura de castigatori.Evident pentru echipa lui.Azi Nehoiu nu mai are nimic,nici nu este bagat in seama.Asta spune multe!Nu se pune problema acesti termeni,eu sau Milea.Poate castiga mai convingator fara mine sau impotriva mea.Nu se pune problema unei adversitati intre noi.Eu acum sunt in pozitia sa constat.Buzaul nu si-a batut joc de mine,si-a batut joc de Valea Buzaului.Oricate amabilitati si servicii se fac primarilor ,fara echipa si fara spiritul de echipa,care a cam disparut, anul viitor se vor culege roade.Personal cred ca am adus PSD-ului, mult mai multe voturi, decat au adus multi primari puternic onorati.Cred ca exagerati un pic, voorbind neprietenos despre colegii mei.Vom trai si vom vedea!Eu Doru Muzgoci, voi refuza sa mai fiu sclavul nimanui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa sti ca si-a batut joc de noi!Cred ca niscaiva contre ai avut si de pe aici.Invidie .....Muzgoci eu ti-am mai spus ca nu stai rau si ca trebuie sa te decizi ,sa ataci.P....le de la PNL nu realizeaza ca au sansa sa se relanseze pe Valea Buzaului cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce unii oameni aleg sa faca, nu doar sa discute, politica ? Cu siguranta nu voi putea atinge fiecare motivatie, unele sunt intrinseci , insa incerc sa identific cateva : 1. Responsabilitatea sociala . 2. Nevoia de recunoastere de catre ceilalti ( satisfacerea ego-ului, fapt pozitiv dealtfel, traim pentru sine , zic ) . 3. Responsabilitate fata de viitor. 4. Construirea unui prezent pentru sine si ceilalti. 5. Poate si satisfacerea unei particularitati umane, cea de luptator. Nu mai continui, cu siguranta lista este mult mult mai consistenta. Opinia mea in ceea ce priveste rostul dvs. in politica ( desigur, sper ca imi veti ierta aroganta in a presupune ceva ce nu ma priveste ), a fost exprimata aici, in urma cu multi ani , cand am spus intr-un comment aproximativ: " Lasati-va, vede-ti-va de firma si de familie, ele va ofera satisfactii reale". Evident, un luptator nu va abandona niciodata, iar ambitia va defineste. Punand in balanta care din actiuni v-au adus prosperitate si multumire sufleteasca in trecut, ar trebui sa va fie usor in a alege ce sa faceti pe viitor. Vad indemnuri catre o candidatura independenta . De acord, desigur ca stiti acum ca tradarile fac parte din natura umana, probabil ca veti trata oamenii cu suficienta prudenta incat ele sa nu va afecteze atat de tare incat sa va doara cum va dor cele pe care le-ati avut. Iar daca unii nu va vor, e clar ca nu aveti valori comune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule/doamna draga:Marturisesc ca-mi place cum ganditi.Impartasesc o mare parte din ce spuneti, asa la general.In ce ma priveste, doresc sa stiti ca la mine nu a contat foarte mult, nu stiu ce pozitie publica, desi oferte am avut,nu au contat banii ,desi smecherii au speculat asta,ei doar bani vor sa aiba.La mine a contat cuvantul dat,respectul aratat mie si celor care intre-un anumit moment sau altul,au votat cu mine, ori au crezut in mine.De aceea m-am autointitulat, un romantic intarziat al politici!Poate pentru propunerile care mi s-au facut mie, altul l-ar fi vandut si pe fratesu,la mine insa nu au tinut astfel de micimi.Au crezut ca ma pot insulta, punandu-ma in fata faptului implinit,cu un oscior in fata, savurand o functie de nivel judetean, totusi.Apoi,au speculat si faptul ca "partenerul" meu de la Nehoiu, nu se va face mare caz in ce ma priveste ,atata timp cat el este posesorul cardului de salariu,iar timp mai este destul pana la alegerile viitoare.As dori sa stiti doar un lucru,nu am cerut niciodata o functie,niciodata.Ele mi-au fost propuse si eu le-am acceptat sau nu.Afacerile sunt afaceri,in consecinta nu amestec una cu alta.Un singur lucru stiu;De acum inainte, voi merge doar pe mana mea.Eu nu voi face politica, pentru inbuibarea beizadelelor altora,pentru rudele si apropiatii unora,pentru amantele unor smecheri.Eu fac pentru mine si pentru cei care cred in mine.Este destul!Voi crede in continuare in oameni,pentru ca nu am crezut niciodata in "toti sunt la fel",pentru ca nici eu nu sunt la fel ca toti,dar recunosc, sunt ingrijorator de multe jigodii si voi lupta impotriva lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveti dreptate.V-ati dus prin instanta cu domnul Corcodel junior si senior iar altii rad de dumneavoastra.Chiar domnul primar se plimba la brat cu dumnealor iar noi din scoala chiar radeam cum il umileste pe domnul primar.Daca nu i-ai cunoaste ai zice ca directorul e primar.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu coborati discutia.Fiecare face ce vrea cu viata si cariera lui.Rasul la ei sa fie!Daca au oamenii burta plina,rad ce sa faca!

    RăspundețiȘtergere
  10. Corect! Nu m-ar mira ca Milea sa se alieze din nou cu Corcodel. V-ați făcut probleme si ati mers prin instanța ca să demonstrati ca ăștia sint niste hoti si ati ramas cu banii luati si cu ,,,procesul pierdut. ACUM isi fac treaba,recunoașteți că ați rămas pe afara. Vau făcuto ăștia de la PSD. Trebuia să rămâneți în CJ si sa terminati mandatul.Ati fost ales de oameni sa ii reprezentați si dvs i ati lasat balta prin demisia aia care a avut un singur scop sa ajungeți la ITM sef. Mi se pare mie sau hoțul striga hoțul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Da-mi si mie un singur element care sa ma facă pe mine hot,la fel ca si ceilalți?Nu întâmplator am publicat!Mergand pe logica ta,unde este “crima”comisa de mine.Dupa alegeri se ia puterea.Undei greșeala mea!?

    RăspundețiȘtergere
  12. Mea culpa:erata -“Unde-i greșeala mea?”

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări