Lacrimi si durere la ISJ Buzau!

           
    Echipa de la ISJ Buzau, a fost demisa in bloc,urmare a controlului efectuat la inspectorat,de către o echipa de control din cadrul MEN.Controlul a fost urmat si de niște calificative,care se dau asa cum se obișnuiește, in  fiecare an.Doamnele nu au trecut clasa,au ramas repetente!Cum era si firesc,au fost demise ! In consecință,învățământul buzoian,se va innobila cu trei noi cadre didactice,cu ceva sânge albastru Pălărie maaaaare ! Grea meseria de manager!

Comentarii

  1. Cred ca ea se va intoarce,Burducea, pentru ca am auzit in targ, ca era oricum peste toate astea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mare BOU ma înjură birjereste pentru aceasta știre.Dar bou-i bou si ce sa-i faci ,.....el o tine pe-a lui .....ca eu sunt PSD-ist....Ei bine,nu mai sunt.Mai spune ,ca am fost colegi (se referă la PD-L ),dar doamnele sunt si astazi membre PSD.Toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca nu mai ești PSD-ist ca nu mai vrei tu,nu ca si-au batut aia joc de tine si te-au dat afară!:)))))Cine trădează o data,trădează mereu! PSD-istii nu uita de unde ai venit. Nici la PNL(PDL) nu mai ai loc. Ce te faci acum? Ai ramas pe dinafară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mai sunt si gata.Nu am suferințe in ce privește “locurile ocupate”.Niciodata nu am trădat pe nimeni,alții însă m-au trădat pe mine.Nu vreau sa fac dezvăluiri,nu ma interesează.Daca vreau sa mai fac politica,o sa fac,nu o sa ma umilesc eu pe la nimeni.Eu am făcut câte ceva in viața asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca meritati postul de la ITM pentru tot ce ati facut in politica si mai ales pentru PSD. Din pacate primarul Toma si-a pus omul lui ca asa e in tenis. Dl. Gheorghe afacerist scapatat se pare ca totusi are ochi albastri si in Romania culoarea ochilor conteaza foarte mult! Pacat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări