Am ales alt drum!

Ședinta ordinara a lunii noiembrie din CJ Buzau,a fost pentru mine si ședinta in care m-am despărțit de activitatea politica ca urmare a dispozițiilor legale care guvernează regimul privind conflictul de interese si al incompatibilităților.Părăsesc deliberativul judetean cu strângere de inima,dar si cu câteva satisfactii,urmare a unor reușite alături de echipa in care am evoluat.Pasii importanți pe care i-am făcut in infrastructura Văii Buzăului ne face sa speram intr-o dezvoltare viitoare a județului Buzau,dar mai ales a Văii Buzăului.Aducerea CJ la Nehoiu cu consecințele ulterioare,salvarea Liceului Radu Vladescu,asfaltarea drumului spre Gura Teghii,a drumului spre Colți si Chiojdu sunt doar câteva mici obiective,fara de care nu puteam privi cu optimism,viitorul economic si turistic al zonei.In rest ,numai de bine!

Comentarii

  1. Ati pus titlu ,,am ales alt drum''... Ce drum ati ales dle Muzgoci ? V-ati lasat de politica? Mi-ar parea foarte rau, sunteti facut pentru politica.

    RăspundețiȘtergere
  2. V-ar fi stat bine în parlament! Sau chiar in guvern!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din respect pentru cititori ar fi trebuit sa dai niste amanunte, dar cand vrei sa fii interesant si misterios... Bleah! De respect ce sa mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai spune-ne pe care drum ai apucat, spre Stanila, spre Catias,spre spre Begu? Un indiciu cat de mic sa stim sa venim si noi, suntem simpatizanti nu ne ignorati!! Drumul tau e si drumul nostru. La multi ani Romania!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pot merge si pe acele drumuri,spre deosebire de tine si tactu,care veți merge la Mândrești .Garantat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări