" Plasa Patarlagele!"

     
Cel mai mare pericol pentru aceasta linistita localitate de pe Valea Buzaului, este sa-i fie inveninata atmosfera aceasta linistita, de aventurieri politici lipsiti de cei sapte ani de acasa,de frustrati intelectual,de neoameni.Atunci cand esti mediocru,ai sentimentul ca doar politica este aceea care te poaate face sa sari treptele afirmarii,trepte pe care nu ai avut cum sa le urci profesional,pentru ca TU nu ai valoare.Setea de recunoastere publica este direct proportionala cu prostia inmagazinata in capul imens.Termeni precum "ciuma rosie","pupincuristi""hoti","psd-isti prosti",alte asemenea epitete, sunt aruncate in spatiul public de catre indivizi care-si spun politicieni.Internetul este un spatiu public si ai obligatia sa te porti ca atare.Consilier local, cu nume de taran dar fara înțelepciunea si bunul simt al acestuia,cu pretentii de domn si comportament de marlan, isi scuipa veninul, cand pe salariatii din primarie,cand pe edilii orasului,cand pe cetatenii care i-au votat,iar mai nou si pe mine.Acest individ nu a luat cuvantul niciodata in sedintele Consiliului Local Patarlagele ,nu are nicio propunere,nicio initiativa si mai important, se comporta ca un LAS, desi cantareste o tona, nu a vorbit niciodata despre ilegalitatile pe care pretinde ca le semnalează in consiliul local unde este ales,asa cum ar fi normal.Pentru asta a fost ales.Nu a vorbit,pentru ca el stie ca primarul Gherghiceanu nu incalca legea,stie ca multanjuratul PSD a ajutat Patarlagele si Nehoiu si o va face si anul viitor,dar exploateaza la maxim, preamultul bun simt al primarului si echipei sale.Dictatura,este cuvantul care place foarte mult marilor politicieni din opozitie de la Patarlagele,dar se exprima de parca ar fi in jungla,lucru ce nu ar fi posibil intr-o dictatura.Liberalism nu înseamnă ura,dar eu nu cred ca voi astia câțiva “înjurători profesioniști”,sunteți liberali.Pe aia multi si adevărați,chiar ii respect!Creati alternativa,dar nu la ura! Inchei,cu o dedicatie pacifista pentru “marele politician”,citand dintr-un distins profesor,coleg de parlament local cu consilierul "telectual":De cate ori te vei trezi,Sa iti aduci aminte,Ca-n capul ala mare al tau,E prea putina minte!

PS.Am vazut ca injurati pe internet intr-un grup inchis , fara sa acceptati confruntarea,fara sa dati dreptul la replica.Am vazut ca pretindeti ca va intereseaza educatia si sanatatea,Am vazut ca doriti dezbatere publica televizata, pe temele mai sus amintite.Ma ofer eu,sa vin intr-o dezbatere publica, cu toata echipa dumneavoastra.Pana atunci ,va rog sa-mi raspundeti de ce ati stat ascunsi ca sobolanii,cand reprezentantii vostrii in ISJ, taiau dreptul la educatie performanta al copiilor din Patarlagele si de pe Valea Buzăului,doreau distrugerea celei mai inobilate institutii de la Buzau pana la Brasov si anume liceul Radu Vladescu.Unde!?

Comentarii

  1. Mai sunt licee la Întorsură si la Prejmer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are dreptate domnul Muzgoci.De la Buzau la Brasov nu este ceva mai interesant ca acest liceu.Bravo!Mi-a placut cum ati luptat pentru scoala asta.

      Ștergere
  2. Scopul acestei postari, a fost acela de a trage un semnal de alarma,de a tempera elanul unora care se cred pe cai mari.Nu am dat drumul la comentarii, pentru ca as incuraja o disputa cel putin neeleganta, intre doua tabere.Baieti, campania este departe,foarte departe.Aia cu sondajele, va rog eu lasti-o balta,este cel putin jenanta.Hai sa discutam pe proiecte,pe principii,pe lucruri concrete.Si inca ceva:Usurel cu preamultele studii cu care va laudati.Consiliul local Patarlagele, a rezultat in urma unor alegeri, si reprezinta orasul asa cum este el,cu profesori,cu muncitori,cu ingineri,cu pensionari,intr-un cuvant, toate categoriile socio profesionale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu suport psd dar observația dvs.despre acest consilier este una buna. Chiar l-as sfătui pe dl Voicu sa se delimiteze de acest personaj dacă, chiar vrea sa facă surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am publicat un alt comentariu pentru ca nu mi-a plăcut tonul superior si nejustificat al autorului.Mai mult, a adus jigniri autorităților locale si atrag atenția ca aici este un oraș important de pe Valea Buzăului si chiar județul Buzau,si nu un sătuc oarecare uitat de timp.Am foat întrebat de ce ma interesează Patarlagele,si il rog pe anonim ,sa se obișnuiască cu mine in viața publica a orașului, fie ca-i place fie ca nu.Lasati aerul de superioritate,pentru ca nimic nu va recomanda pentru asemenea atitudine.In rest ,este problema dumneavoastră, cum doriți sa fiți umiliți.Nu este prima data, cand văd astfel de erori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am vrut sa fac o dezbatere politicianista,din aceasta cauza am fost nevoit sa nu public multe comentarii denigratoare la adresa unora sau altora.Baieti,nu ma interesează Taranu,nu-mi era antipatic,dar nici nu-mi beau cafeaua cu el,am vrut sa va rog pe el si cei ca el ca veți avea parte de riposta pe măsura,argumentata si usturătoare.Lumea s-a saturat de scandaluri si mârlanii.Oamenii vor proiecte,dezbateri si bun simt.Nu vor certuri,si acuzații fara rost.Noi vrem mostre de educație,nu țigăneli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS:2000 de oameni au intrat aseară pe proiect si va rog sa ma credeți,ei sunt foarte multi din Patarlagele,căruia i s-a adresat postarea.Era si firesc!

      Ștergere
  6. Desi i-am prescris o reteta cu antiidiotikum,beizadeaua nu a inteles nimic.Desi incepe cu 'articolul este constructiv pentru mine"se supara ca i-as fi jignit familia.Unde a fost vorba de familie!?Doar in capul ala mare al sau poate!Ei au fost toata viata niste slugi,eu m-am luat la tranta cu destinul.Eu am lasat in urma ceva,ei NIMIC.Eu inca mai am viitor ,ei nimic.Eu sunt de aici,ei.......Cu siguranta ai sa taci!Garantat.Nu am fost" un parlit"de lider de sindicat ,am fost unul care a dat-o afara pe mamica.Taci dracului din gura!

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate pentru comunitatea patarlagenilor acest consilier local este un exemplu tipic de ales "la gramada" ( a se citi pe liste ) : fara o pregatire de specialitate ( acceptabila daca ar fi compensata de capacitate de invatare, analiza, obiectivitate ), avand,probabil din cauza lipsei de cultura, un comportament agresiv-jignitor fata de cei din "tabara adversa" . Localnicii cunosc modul prin care acesta a considerat sa faca o campanie electorala, nu o data, pentru multi prezenta acestuia in consiliul local aducand prejudicii de imagine acestuia. Parintii dumnealui sunt , din cat stiu eu, oameni respectati in comunitate, cuvintele onorabilului domn consilier judetean la adresa acestora nefacandu-i deloc cinste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimabile,da-mi si mie fraza sau frazele in care eu,spuneam ceva rău de parinintii individului.El a făcut niște comparații idioate si inutile între mămica tăticu si eu.Daca vrea cineva a vorbim de onorabilitate ,vorbim.El spunea intr-o postare replica,ca ar fi educativa si a învățat ceva ,din ce am scris eu .Dezvoltati va rog!

      Ștergere
    2. " se supara ca i-as fi jignit familia.Unde a fost vorba de familie!?Doar in capul ala mare al sau poate!Ei au fost toata viata niste slugi,..." Utilizarea pronumelui "Ei" in acest text , fara a specifica despre care anume "ei" este vorba, cam acolo duce literar-topic vorbind. Probabil o formulare neinterpretabila ar fi fost de preferat. Va rog sa-mi acceptati scuzele de rigoare pentru interpretarea personala eronata .

      Ștergere
  8. Cand se leaga unul de tine, nu iti convine, il faci tigan. Cand te iei tu de altii vorbesti de mostre de educatie. Tu esti mare, tu esti tare. Restul sunt tigani, prosti, idioti, etc... O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. DORULE,
    Tu le iei apararea si astora de la Nehoiu si lui Gherghiceanu si ei nu dau doi bani pe tine blamandu-te peste tot in cercurile lor.Nu mai crede in toti falsii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma vezi pe mine plângând pentru asta?Ma poate bârfi oricine,dar sa ma respecte.Ei o fac!Aaa si încă ceva:Relația noastra,a mea cu Gherghiceanu si Ivan,cu Milea si Constantinescu ,nu poate fi stricata de bârfe ieftine si oameni de aceeasi factura.Este o jigodie care încearcă destabilizarea noastra!dar nu-i mai merge.Prietenii stiu de ce!

    RăspundețiȘtergere
  11. Liceul Patarlagele cel mai important obiectiv pana la Brasov/?? Hmmmm...ati uitat de centrala termica din Nehoiu sau de punctul de informare turistica!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Murim de frig in apartamente !!! Cand se da drumul la centrala????

    RăspundețiȘtergere
  13. Vad ca publicati doar ce va convine.Tot orasul are caldura mai putin Spitalul si blocul ANL 28E. Pacientii din reanimare intra in soc de frig si voi va faceti ca ploua.
    Luni o sa vina Pro TV -ul si Antena 1 si o sa demasc tot circul din acest oras si toata mizeria despre care nimeni nu are curajul sa vorbeasca.Jos cu voi boschetarilor!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Boschetar este fiul lui tactu,needucatule.Oamenii astia fac eforturi imense pentru ca oamenii sa nu sufere,daca tu nu vezi asta,vei fi mai nefericit.Pana la echilibrarea situației, se pare ca sunt probleme.Oamenii cu suflet ,inteligenți si de omenie pot înțelege asta.Chiar se fac eforturi.Costurile imense le plătim toti,chiar si cei care nu avem acest serviciu.In câteva zile va fi gata si centrala de la spital si atunci situația va fi alta.In orașul asta se întâmpla lucruri bune,intenții serioase si frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări