TOAMNA SE NUMARA ....VOTURILE!

                    
Semn ca vara se apropie de sfarsit ,se vede si in miscarile de pe scena politica nehoiana de dreapta ,care da semne palide insa , ca ar vrea si nu prea sa-si caute identitatea.Intalnirea PNL -istilor nehoieni care a avut ca scop strangerea randurilor in vederea viitoarei campanii care bate la usa ,a avut si un moment sensibil ,acela ca TREBUIE sa faca campanie alaturi de premultinterimarul presedinte al PDL, absorbitul junior pretendent la functia suprema locala..Mai mult, zilele trecute mai multi fosti membrii PDL, si-au exprimat dorinta sa se inscrie in noul PNL.Un numitor comun, exista insa intre prietenii neprieteni si anume acela ca au probleme cu legea,.asa ca apelativul  de "puscariabil"sau "penal"devin cuvinte prietenoase sau invocate probabil de acum inainte, in  formulele de salut.Poate asta justifica refuzul actualului presedinte PNL, de a sta la aceeasi masa cu absorbitul domn de la PDL.In timp ce drepta da semne ca incearca sa iasa din amorteala, PSD-ul parca doarme profund  si parca nci nu ar vrea sa  sa se trezeasca prea curand..Incurcate sunt caile...politicului!

Comentarii

  1. Luni a avut loc la Patarlagele intalnirea liderilor judeteni G.Scutaru PNL si R.Florescu PDL cu organizatiile celor doua partide de pe Valea Buzaului.Evenimentul s-a evidentiat prin contrele celor doi lideri nehoieni Claudiu C si I.Milea, primul reprosandu-i celui de al doilea vasalitatea fata de Lungu.Nici Ionut nu a fost mai prejos si i-a reprosat primului, limbajul si jignirile aduse unor oameni pe blogul personal.Vor face campanie eficienta impreuna?Vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca "dotore" vine si el cu niste explicatii ceva ,iar el a raspuns cum stie el mai bine "analfabet""prost".Se mai mira de ce nu vine nimeni langa el.Daca te alaturi lui te umplii de aceeasi mizerie.Lupul vrea la stana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu dati importanta unui frustrat,care nu a facut nimic in viata sa.Instinctul de animal il face sa reactioneze asa.Atat stie el sa faca,astea sunt argumentele unui om care nu-si mai vede capul de dosare pentru furt.O sa va pun la dispozitie multe documente care vor demonstra cine este acest individ.Daca nu ar fi intrat in hora, as fi spus doar ca este un profesor prost,asa insa il voi dezbraca,asta pentru ca tot este la moda termenul.Profesorul penal o sa plateasca cu varf si indesat.

      Ștergere
  3. PNL nu il primeste langa ei indiferent ce spune Buzaul.Ce domnul Bigiu si Scutaru vor sa piarda alaturi de cei care dupa alegeri le-a aruncat laturi in cap?Va aduceti aminte cum vorbea de Scutaru si de Cristi.Cum sa vina el langa noi dupa toate cate ne-a spus.Cu ce vine el?Hai sa fim seriosi nu are ce cauta,noi avem oameni care pot face treaba si nu avem nevoie de el.El sa mearga cu Corcodel tatal ca asa le sta bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnu Doru in Sansa de azi scrie ca de fapt Cocodel batranul va face campanie alaturi de dumneavoastra si de domnul Lungu.Ce mai ziceti de asta?Se pare ca tot o sa va intalniti cu familia Corcodel pentru ca vine si doctorul.Abia astept sa va vad impreuna mancand mici si band bere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am obiceiul sa intru in troaca si cred ca am arata asta pana acum.Bat si ei pe la toate partidele in speranta ca vor fi ajutati sa scape de dosare.Treziti-va,nu vedeti ce se intampla in societatea romaneasca?Ati furat,o sa platiti.In rest agitatie fara sens.

      Ștergere
  5. extraordinar!!!....nu se poate merge inainte din cauza lui Bigiu si Scutaru. Ati uitat cine i-a facut mari pe acesti domni. Erau doar niste lipitori de afise...iar de Lungu ce sa mai vorbim, nu stia sa se incalte la bocanci.....pot disparea lejer din scena, pentru ca nu sunt iei ,, Miezul"....sa fim seriosi, pot aparea oameni noi. Ce sa mai vorbim de organizatia P.N.L. Nehoiu,era zero barat pana sa o duca Corcodel pe cai mari. Asa ca nu mai mancati bors, caci mai suntem in Nehoiu si oameni care cunoastem tot adevarul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai oameni buni,cine va baga voua in cap ca papagalul ala hot de Corcodel l-a facut mare pe Bagiu si pe Scutaru?Asta va bagat in cap imoralul ala batran?De Ramnic,Patarlagele,Berca si alte localitati ati auzit?Renuntati mai fratilor,sa aduceti in discutie un hot si un imoral care nu face cinste orasului asta.Nu ne mai bagati pe gat o mumie generatoare de tot raul care s-a abatut asupra orasului de 20 de ani.

      Ștergere
  6. Da asa este ,daca nu era Croncobauru hot nici Nehoiu nu ar fi existat.Intemeerea Nehoiului a avut loc in timpul descalecarii sale pe aceste meleaguri.A infiintat hotia,curvasaria,ce mai ,lui datoram existenta noastra.A costruit case pentru toti,pentru el,pentru fiu un buncar,pentru amanta aproape totul ca un adevarat gospodar ce era.Rati-ai dracului de hoti ordinari ,cum vreti voi ciolanul ,dar nici noi nu suntem prosti.Bateti voi pe la toate usile ,toate partidele ,dar vremea voastra a apus de mult hotilor.Sunteti plini de dosare penale ca nu o sa mai scapati in doua vieti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi asum ironiile dvoastra si le incurajez.

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule Muzgoci,nu vad de ce ar trebui incurajate ironiile.Am mai spus si ma repet:am crezut ca acest blog este unul constructiv,nu o expunere de jigniri intre membriii partidelor politice din zona(mai ales ca unii nu stiu reguli elementare ale limbii romane).Pe noi oamenii simpli nu ne intereseaza trecutul sau prezentul personal al alesilor,noi vrem sa vedem fapte,partinaca doar de-aia au fost alesi!!!
    Si cand colo,ce citesc aici:ca nu stiu care are dosare penale.Asta nu ne intereseaza,sunt alte institutii ale statului care se ocupa de aceste cazuri.Pe noi ne intereseaza orasul Nehoiu si celelalte localitatati apartinatoare,in care de fapt nu se vede nici o schimbare in bine,Si atunci ce rost are aceasta"balacareala" intre "Anonimi' si Proiect Nehoiu'?!Ce vina au profesorii(care de fapt sunt foarte pregatiti) ca elevii nu invata,ce vina au bolnavii care vin sa se trateze la spitalul din Nehoiu si care trebuie sa-si cumpere medicamentele,inclusiv pungile cu perfuzii,leucoplastul-spitalul "asigura"tija metalica pe care se agata perfuzia?!Cunoaste cineva aceste probleme,bineinteles ca nu,toti sunteti preocupati de lupta intre niste partide din care ati ales sa faceti parte acum.Acum,pentru ca mai tarziu s-ar putea sa va reorientati in functie de interesele proprii,pentru ca sa nu-mi spuna cineva ca v-a lovit asa dragostea de orasul Nehoiu!!!Asa ca nu-i mai jigniti pe cei din'naintea voastra,nici in urma voastra nu se vede NIMIC.A si ca sa nu ma injurati, nu am nici o orientare politica,observ numai si nu se vede nimic,nici o schimbare.Si atunci la ce bun atata cearta???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare nu ca anonim ati semnat si dumneavoastra?

      Ștergere
  9. Era o ironie fina dna sau dle si nu era o injuratura practicata si nesanctionata prin alte locuri frecventate.Nu inteleg ce legatura au profesorii in comentariul asta, pentru ca nu a fost vorba de aceasta categorie profesionala absolut onorabila si de mare trebuinta,era vorba doar de unul ,unicul,cel mai cel etc.Unul care scuipa ura si care gandeste ca este singurul ganditor pe aceasta vale.Nu ,nu Corcodel i-a facut senator si deputat pe Scutaru si Bigiu ,ei i-au dat un mandat in care arunca cu bani ca un nabab ce era ,fara sa lase nimic in loc.Celelalte observatii ale dvoastra ,nu sunt o realitate doar a ultimilor doi ani ,ele sunt rodul unei malformatii dezvoltata in ultimi 20 de ani de domnie a lui Corcodel si aici sunt de acord cu dvoastra.Eu nu va injur si nu am injurat niciodata pe cineva care nu este de acord cu mine,eu va respect punctul de vedere si incerc uneori sa va argumentez ca puteti gresi.Asta cu "dinaintea voastra" si "nici voi nu ati lasat nimic"nu suna deloc bine pentru unul ca mine ,care are ochi doar pentru viitor fara sa-si uite trecutul.Eu nu sunt "voi" tocmai pentru ca lucrurile nu au putut fi influientate de mine,ca sa pot spune astazi "noi".Eu observ si constat ,numai ca nu semnez anonim ,eu imi asum ,din care cauza cam platesc.Nu fac parte din categoria inbuibatilor si nici nu o sa fac probabil niciodata.Lupta se da si se va da in partide,dvoastra insa trebuie sa priviti spre oamenii care le compun,la cinstea si moralitatea lor.Vorba poetului :"si-atunci e bine".Voi reveni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS.Am ramas vexat cand am vazut ca nu va intereseaza dosarele penale,adica cu alte cuvinte "hoti,hoti,dar sunt ai nostrii"sau mai mult, unii spun "hot,dar mai dadea si la altii".O DOAMNE!

      Ștergere
  10. Cred ca ori nu m-am exprimat eu bine,ori...DA,nu ne intereseaza,justitia are grija de asta!!!Ce-am putea face noi va intreb,ce puteti face dvs.daca stiti ca sunt hoti?Ce masuri putem lua?Sa va spun ceva:habar nu am cine-s cei mentionati mai sus,nu l-am cunoscut pe vechiul primar,nici pe actualul,sunt din Nehoiu,dar vin acasa o data la 2 luni(la parinti),nu i-am ales niciodata si dupa cate vad ce au facut,nici nu i-as fi ales.De unde vin sunt alti oameni.Oameni gospodari,care stiu sa administreze o localitate.Mi-e ciuda cand ajung acasa si vad ca zona noastra e una moarta.Din toate punctele de vedere:economic.social,etc.Deci nu mai ramaneti atat de vexat,v--am spus ca nu ma intereseaza partidele,ma intereseaza sa vad o umbra de civilizatie si in zona noastra.Imi spuneti despre lupta dintre partide,imi spuneti ca aveti ochi pentru viitor.Ne intereseaza, nu va suparati,mai ales prezentul,dar nu-mi dati un exemplu despre ceea ce ati facut pentru aceasta localitate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate aveti dreptate,de fapt in multe privinte aveti dreptate.

      Ștergere
  11. P..S.-recititi, va rog articolul din 24 aprilie 2013-referitor la conducerea liceului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu retractez nimic din ce am scris atunci.Era vorba de un gest politic pe care eu nu l-as fi facut.Este adevarat ca astazi nu mai vad in dna respectiva un om rau.Poate colegii domniei sale m-au convins,sigur ei au facut-o.daca stau bine este o usoara victorie a dumneaei asupra mea,dar gestul tot nu l-as fi facut.

      Ștergere
  12. Ne intereseaza dosarele PENALE ALE LUI LUNGU !!!
    Cel mai penal dintre toti penalii PSD !
    Pacat ca faci parte din barca PSD,pacat Doru .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rahat cu ochi ce esti.Stii de ce nu ai zburat inca din PSD. Cum iti permiti sa scri despre Florin pe mizeria ta de blog? Ai rabdare si o sa vezi.

      Ștergere
  13. Nu ma intereseaza pe mine dosarele lui Lungu.Este o justitie care va spune in scurt timp daca a gresit sau nu.Totusi banii erau ai lui,procedura a fost gresita si vinovati sunt mai multi nu numai el.Greselile se platesc totusi.Este ultima problema care ma preocupa acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti responsabil pentru greselile lui Lungu. Tu ni l-ai bagat pe gat. Acum ai nerusinarea sa il aperi. Singurul cu dosare penale este Lungu si este o rusine pentru nehoieni. Il mascaresti degeaba pe fostul primar de fapt bune faci ca arati ce fel de om esti tu. Ne-am lamurit cu voi astia de la PSD si foarte repede veti deveni istorie iar noi vom putea trai in sfarsit fara sa ne fie frica de mafia din jurul primarului

      Ștergere
    2. Tu nu gandesti inainte de a scrie? Il aperi pe penalul asta. Esti in aceiasi barca cu el. Ti-a spalat creierul si tie. Toti de la PSD aveti creierele spalate. Se vede de la o posta ca ti-e frica de Lungu. ,,Totusi banii erau ai lui,procedura a fost gresita si vinovati sunt mai multi nu numai el". Am crezut ca e ceva de capul tau dar esti varza il aperi pe Lungu pana va trece portile inchisorii

      Ștergere
    3. Nu te intereseaza pe tine dosarele penale ale lui Lungu.Cred ca esti singuru din Nehoiu pe care nu il intereseaza pe noi ceilaltzi ne intereseaza foarte mult. De ce il aperi?

      Ștergere
    4. Eu cred in justitie si cam atat,asta era ideea.Restul este cunoscut.

      Ștergere
    5. PS.Dar nu-mi vorbiti mie de Corcodel care a furat tot Nehoiu, iar voua furaciunile lui vi se par realizari.

      Ștergere
    6. Am inteles ca ai o problema cu Crocobauru dar credem ca i vrut sa scrii ca Lungu a furat tot Nehoiul si fura in continuare pana il pitesc

      Ștergere
  14. Care dreapta ? Cea care in 10 ani de guvernare a marit de 4 ori pretul la combustibil ( de exemplu ) si care a redus pensiile si salariile cu 15/25 % ? Care stanga ? Cea reprezentata de Adrian Nastase & altii asemenea si care au primit pedepse totusi simbolice in raport cu gravitatea unor decizii pe care le-au luat in calitate de guvernanti si care au afectat tara asta, sau de Lungu si sute de alti incompatibili/penali ? Chiar daca justitia ii va da castig de cauza pe chestii de procedura , fondul ramane : a facut ceva ce nu-i permitea legea, iar faptul ca totusi a facut-o denota doar ca-l doare-n cot de lege. De aceiasi oameni si creatiile acestora care au secatuit vistieria tarii, banul public, venint ca "parteneri de afaceri " in relatie cu un stat in care lupul era si este paznic la oi ? Vorbim de oamenii care atat de bine s-au ingrijit de acest popor, incat un sfert din populatia apta de munca a Romaniei munceste acum in strainatate, fie guvernanti de stanga, fie de dreapta . Dreapta sau stanga nu sunt decat niste haine frumos colorate, in care se imbraca fie varani hidosi iesiti din tenebrele comunismului, fie cameleonii scoliti sau inspirati din capitalismul salbatic de pe Wall Street , cel care pune ca scop banul iar ca mijloc omul, ca resursa, ca sclav ! Binele colectiv nu mai exista ca scop in societatea actuala, iar asta ne costa ca indivizi, pe majoritatea. Solutia ? Nu o vad...

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce știi Dorule, în ședința de ieri s-a stabilit data alegerilor în PSD-ul local? Si-a anunțat cineva candidatura sau vor ieși în fata în ziua alegerilor?

    RăspundețiȘtergere
  16. Exista totusi o solutie! Sa iasa la vot tineretul, salariatii la privat, intelectualii, clasa mijlocie, atat cat este ea. Daca vom lasa iar sa voteze doar pensionarii(nostalgici ai comunismului, fricosii care si-au vandut libertatea 50 de ani pentru a nu duce grija stomacului) si asistatii sociali ai statului vom trai la fel ca acum daca nu mai prost. Sunt oameni cu idei, deschisi catre America, deschisi investitiilor straine, pateneriatelor care nu pot face nimic din cauza urmasilor comunistilor cei care vor doar puterea, influenta, justitia, nu le pasa de Romania ca natiune, ca popor....Un Apolitic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ati inteles. Bugetarii si pensionarii nu sunt o plaga a societatii, unii sunt necesari pentru functionarea statului , in absenta caruia ar fi anarhie, ceilalti nu sunt vinovati pentru faptul ca acum nu mai produc valoare, sunt parinti si bunicii nostri si au pus temelia a ceea ce suntem astazi. O parte din asistatii sociali nu ar trebui sa aiba drept de vot, cata vreme rolul lor in societate este doar de a procrea in nestire, si atat. Solutia nu este iesirea la vot, ci implicarea in politic a oamenilor de reala valoare morala si profesionala, a celor care pun cinstea si interesul social deasupra interesului personal sau de gashca (partid). Altfel, cei specificati de catre dvs vor iesi la vot pentru a vota aceleasi personaje , sau acelasi tip de personaje care bantuie scena politica de 20 de ani incoace.

      Ștergere
  17. Foarte multe idei si pareri,unele dintre ele se bat cap in cap.Unul spune ca il apar pe Lungu,altul spune ca mi-a spalat creerul.Nici una nici alta, nu are suport logic si nu este veridica.Pana acum imi spuneau ca sunt inflexibil bla,bla ,acum ca mi-a fost spalat creerul!?Altii scuza furaciunile lui Corcodel cu romaneasca expresie "ba tu" sau "nu fura si al vostru"etc.Vis a vis de adunarea de vineri a PSD,nici nu stiu,nici nu m-a anuntat cineva si intr-un fel nici nu ma intereseaza.Sa le fie de bine,ei au responsabilitati majore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut referire la întâlnirea de duminica 24.08.2014.

      Ștergere
  18. Domnu Doru nu este normal sa spuneti ca nu va intereseaza. Noi v-am votat tocmai ca sa va intereseze. Mergeti si cereti sa va aduca la cunostinta sa ne informeze si pe noi cineva ca nu se stie nimic in orasul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Oameni buni eu am fost dat afara din partid pentru delictul de opinie .Degeaba imi spuneau pe strada ca nu au avut de ales ,ca au fost fortati etc nimeni nu a ridicat problema in mod serios si responsabil.Am fost improscat cu noroi si doar judetul a realizat ce se intampla si nu au definitivat decizia.Nu-mi imputati si asta ca chiar nu merit ,deaceea si spun ca nu ma intereseaza(a lehamite).De plolitica nu ma las,sunt CURAT,nu m-am manjit cu nimic si nici nu se va intampla asta.La noi la Nehoiu si asta se intampla cam pe la toate partidele, fac cerc in jurul cuiva in speranta ca isi vor conserva locul de consilier local sau judetean ,refuzand sa invite sa vina oameni care au ceva de spus in orasul asta.Va rog sa ma credeti ca sunt multi care vor sa se implice dar depinde in spatele cui fac coada.Ultima organizatie pe care am condus-o eu avea usile deschise si asa au aparut multi oameni valorosi pe care astazi nu-i mai vad pe nicaeri.Deia m-ati ales, dar nu v-a intrebat nimeni de ce .Ba poate ,unii au crezut fantazmagoniile spuse de "cinstitii satului" la adresa mea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Domnule Doru am auzit ca dvs watt implicat decisiv pt realizarea podului de la Arsele. Va multzumim.

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac oameni inteligeti.Ce inteligent sunteti !.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cand Corcodel a cazut toata lumea a fost de acord ca a fost si victima oamenilor din jurul lui,un procent mic acolo nu in totalitate,dar suficient sa piarda.Odata picat el nu se va mai ridica oricat de ambitios ar fi,el este terminat.La fel se va intampla si cu Lungu,el va fi alungat din primarie nu pentru faptul ca nu a facut nimic sau pentru dosarele pe care le are,el pica pentru ca s-a inconjurat de oameni care nu au valoare de conducatori ai Nehoiului.Eu vin acasa de doua ori pe luna pentru ca serviciul meu ma tine departe de casa.Merg o data la Basca si o data la Nehoiu la Bloc ,dar de la alegeri si pana acum eu nu am auzit pe cineva sa vorbeasca frumos de primarul lui.Asta tine mai ales de comunicare,pentru ca despre Corcodel se spunea ca este diplomat si istet ,dar treceau peste rautatea si despotismul din el.Locul lui Lungu nu este aici,eu l-am votat pe Corcodel dar astazi nu as mai face-o,eu nu ma intorc inapoi ,dar nici pe actualii nu o sa-i votez niciodata.Nu ma reprezinta.Dumneavoastra trebuie sa va decideti daca vreti undeva ,pana nu va va acuza lumea ca ati stat pentru ciolan.Poate nu ar fi rau sa incercati independent ,pentru ca lumea este scarbita de partide.

    RăspundețiȘtergere
  23. Paradoxul este ca cineva mi-a sugerat asta astazi,intr-o convorbire telefonica.Sincer,ultimul lucru la care ma gandesc acum sunt ce voi face eu.Am atatea de facut incat sunt fooooooarte departe de astfel de ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  24. Iti dai atatea impresii pe blog de era gata sa cred ca e ceva de capu tau. Corcodel se intoarce repede si te vedem noi atunci. Te-ai pregatit???Cu Corcodel te-ai pus bine cu Lungu la fel. Acum zici ca candidezi fara partid. Esti ridicol

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu scriu pentru oamenii cinstiti si onesti din acest oras,nu ma adresez lichelelor si celor care vad in hotie o virtute,o calitate.Ma doare in cot pe mine de cei enumerati mai sus ca fiind cei care "ma fac pe mine".Un lucru e bine sa stiti ;Corcodel se va mai intoarce doar din puscarie.Tinta mea a fost si vor ramane jigodiile care fura si manipuleaza oamenii cinstiti.Va place sau nu.o sa ma aveti prin preajma .

    RăspundețiȘtergere
  26. Dl Doru cum vine asta,Corcodel cel batran alearga dupa organizatii si primari pentru Tariceanu deci pentru PSD, iar fiul lui profesorul se pupa cu PNL adica cu Milea si Cojocaru in PNL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inseli amarnic,Corcodel,fostul printisor nu se pupa cu nimeni din PNL , cu atat mai putin,cu Milea si Cojocaru.

      Ștergere
  27. Eu am inteles dar s-au vazut lucruri si mai si.Oricum ei asta urmaresc ,sa puna mana pe partide.Face cioc cioc pe la toate partidele.Este bine sa va luati masuri si sa nu va iluzionati ca centru nu va "pune botu".Valoarea grupului de astazi o da primul tur de la prezidentiale, sau mai bine zis ,iti arata ce se poate intampla peste doi ani.Cine nu judeca asa va fi sortit esecului.

    RăspundețiȘtergere
  28. In lupta pentru putere de la Nehoiu cad victime colaterale. Recent in ziarul Sansa Buzoiana, marele deontolog Gheorghiade imprastie zvonuri despre zona noastra din surse "oameni cinstiti" de aici. Nu stim de unde stie Gheorghiade ca acesti oameni sunt cinstiti, poate au vreun certificat ceva, in fine, asta nu conteaza. Conteaza ca foloseste tertipuri gen nume deformat pentru a nu putea fi dat in judecata pt prejudicierea imaginii. Cine ii da dreptul acestui asa zis ziarist sa faca "mafioti" si hoti toti exploatatorii si prelucratorii lemnului din zona noastra? La noi este o traditie de exploatare si prelurare de peste o suta de ani, majoritatea oamenilor muncesc cinstit si e o munca grea. S-a dat cumva vreo lege care interzice exploatarea, transportul si prelucrarea lemnului, domnule Muzgoci? Articolul este scris in acest stil, parca oricine face aceasta munca si afacere este mafiot si hot. Judetul Buzau este printre singurele din tara in care taierile de paduri s-au facut cat de cat conform codului silvic, nu avem "defrisari", sau taieri pe ras ca in alte parti. Domnl ziarist nu s-a obosit sa verifice aceste aspecte si la institutiile statului. Cine incalca legea sa plateasca, dar din nou se vede ca presa este folosita pt santaj politic, neuitand dl Gheorghiade sa "lege" controalele silvice de "fostul primar"... Ce parere aveti domnule Muzgoci, cine face afaceri cu lemnul, unde lucreaza in zona noastra cateva mii de oameni este mafiot si hot? Doriti inchiderea fabricii de mobila si a celorlalte firme de profil? Suntem siguri ca sunteti una daca nu singura sursa de inspiratie a lui Gheorghiade in Nehoiu. Aveati o maxima care va placea: " cine seamana vant, culege furtuna..." E cat se poate de actuala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maxima a aparut aici din partea mea, si era ... un sfat la adresa d-lui Doru. Secondo., ce treaba are dl Doru cu acel articol ? Articol denigrator ? Da, este o munca grea, este o traditie a exploatarii lemnului in zona, acesta fiind dealtfel rostul lui, al lemnului, cine nu intelege treaba asta n-are decat sa se duca pe la asociatiile ecologiste sau de protectie a animalelor care au senzatia ca omul traieste doar respirand. Daca cineva din cei care au exploatat, " cat de cat" lemnul din zona ( ca sa va citez) se simte denigrat , n-ar decat sa se apere, nicidecum sa aiba senzatia ca dl Doru ar fi cumva justitiarul celor napastuiti de presa. Care victime colaterale, stimate domn, cata vreme fiecare din cei care au afaceri in Nehoiu, generalizand, au sponsorizat intr-un fel sau altul campaniile electorale ale unuia sau altuia ? Mai sunt colaterale ? Cine seamana vant culege furtuna, iar cei care au impins in fata oameni dupa chipul si asemanarea lor, gen Lungu, suporta consecintele. Parca va si vad, proprietari de magazine , gatere , samd cum va intalniti pe la chiolhanuri in preajma alegerilor si faceti si desfaceti consiliul local, institutii de stat din oras, etc..Va deranjeaza Gheorghiade ? Dati-l in judecata !

      Ștergere
    2. N-ai prins ideea. Nu poti sa-l dai in judecata pentru ca in loc sa spuna a fost controlat "mafiotul" Ion Branescu spune Ion Braneanu. Nu pentru ca nu stie numele corect sau ca e prost...informat ci pentru ca nu are dovezi si fuge de raspundere. Stiu ca Doru nu e justitiarul napastuitilor, nu e justitiarul nimanui , nici al lui insusi si am scris pe acest blog pentru ca Gheorghiade il citeste. Inteligentule! Au sponsorizat campanii si oameni cinstiti din Nehoiu doar din dorinta de a scapa de un tiran, pe acestia cum ii catalogati?? Tot la chiolhanuri...

      Ștergere
  29. Daca eu i-am dat ziaristului vreo informatie Dumnezeu sa ma bata cum crede el mai rau,na c-o facui si pe asta.Daca eu as face rau unei firme care produce indiferent daca imi place sau nu un personaj anume, Dumnezeu sa-mi dea mie dupa faptele mele, dar trebuie sa fie cel putin nebun cineva sa creada ca un om care isi castiga existenta din privat se ocupa cu asa ceva.Daca exista cineva in Nehoiu care spune ca eu la un moment dat (si au fost astfel de momente)i-am facut rau cuiva ,eu din clipa aia m-am lasat definitiv de politica.Stiu oameni care s-au ocupat cu asta si mai apoi ii "scapa"pentru ca avea nevoie de cotizanti ,dar niciodata Doru Muzgoci.Sa stiti ca o sursa de inspiratie pentru presa, este si politia daca nu stiati.Ma credeti sau nu, nici macar nu am stiut ca in Nehoiu au fost controale ,eu afland asta de la un prieten de la Patarlagele ,care lucreaza in lemn.Eu nu sunt corespondent de presa pe Valea Buzaului.Blogul meu a fost deseori sursa de inspiratie pentru multe din cotidianele judetului ,dar niciodata nu i-am contactat eu .Daca ma credeti sau nu este treaba dvoastra ,dar sigur sunteti pe o pista gresita.Intr-o emisiune televizata anul trecut ,am vorbit despre taierile controlate de pe vale si care am spus eu,nu seamna cu altele din alte localitati(vezi emisiunea).Nu am conexiuni asa in industria aceasta a lemnului ,ca stiu ce si cum se intampla.Eu nu sut turnatorul Vaii Buzaului.Cei care au lucrat cu mine stiu.Cu stima DM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Muzgoci in cazul in care OG de aprobare a traseismului politic legalizat intra in vigoare maine,dumneavoastra ce faceti?Unde mergeti sau daca ramaneti?

      Ștergere
    2. Eu cand fac ceva nu o fac cu jumatati de masura,o fac cu pasiune si cu bune intentii.Daca unii s-au suparat pe franketea mea ii priveste,ei au perdut.Atunci cand am avut ceva de spus despre Forin am spus,ceva cu care eu nu am fost de acord.Atunci cand unii deformau realitatea i-am luat apararea,mai ales ca veneau de la unii care ar fi trebuit sa taca.Mie nu-mi trebuie text de lege ca sa ies dintr-un loc.Multi poate se asteapta ca eu sa plec sau sa devin independent.Nu,nu plec decat daca presedintele meu mi-o cere.Eu am muncit cinstit pentru ce sunt si nu m-a cadorisit cineva cu ceva.Multi din organizatie de la Nehoiu mi-au transmis ca nu trebuie sa plec si asa o sa fac,dar cine stie ce ne aduce ziua de maine.

      Ștergere
  30. In spiritul adevarului si ca reprezentant al Vaii Buzaului in Consiliul Judetean si totodata stiind ca ati participat la emisiuni ale domnului Gheorghiade va rugam sa luati o pozitie publica fata de articolul denigrator al acestuia fata de administratorii sau asociatii firmelor din domeniul industrializarii lemnului din zona noastra. Nu este posibil sa arunci asemenea acuze chiar si la adresa politiei si celorlalte institutii de control ale statului, asupra tuturor, sa-i faci hoti si mafioti la gramada, sa spui ca se fura indicatoare rutiere, ca se circula 24 din 24 de ore cu camioane cu lemn furat fara sa aduci nicio dovada, fara sa citezi nici un organ de control, fara nimic. Doar din surse "oameni cinstiti".Doar pentru ca acest subiect este la moda. Dumneavoastra aveti un fiu jurnalist si nu cred ca acesta este modelul pe care i-l recomandati de urmat in aceasta meserie.

    RăspundețiȘtergere
  31. Domnule draga, jur ca eu nu am citit articolul si va rog sa-mi spuneti si mie in ce numar a fost publicat.Poate puteti sa-mi spuneti si mie cine sunteti (nu voi face public numele)si sa putem discuta.Il cunosc pe dl Gheorghiade dar nu ne vizitam sau ceva de genul asta.Am fost invitat in niste emisiuni(totul a inceput cu pierderea banilor)si cam atat.Dl Gheorghiade nu mi-a spus niciodata inainte de emisiune care este subiectul ,dar altceva.Apoi dvoastra vreti sa pozez in eroul vai si sa ma cert cu presa ,lucru care nu se face.Nu am facut asta nici cand am fost atacat eu si asta pentru ca nu se face.Apoi,aveti tot dreptul sa-l actionati in judecata,dar nu sa ma lupt eu pentru subiecte pe care nu le cunosc.Hai sa fim seriosi, ce treaba am eu cu subiectele de presa din jurnalele judetene sau cu politica editoriala a ziarelor locale.Ar fi un fiasco total in care mi i-as pune pe toti in cap.Suna ca aia"toti politicienii sunt hoti"si oricat de frustrant ar fi taci,nu te iei la tranta.Oamenii cinstiti nu au de ce sa se teama si nu dau socoteala nimanui.

    RăspundețiȘtergere
  32. vad ca m-ati inteles gresit. Nu am nevoie de interventii la dl Gheorghiade. Poate sa scrie orice despre oricine. Nici nu ma erijez in aparatorul firmelor cu profil pe lemn. Mi-am spus doar parerea despre un articol de presa care privea zona noastra si care poate interesa si un consilier judetean.Daca va este frica sa spuneti ce credeti despre acest articol, va inteleg, aveti nevoie de Gheorghiade in campanie, nu va puteti pune cu presa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Altul este tonul dvoastra fata de cel de mai sus unde se termina cu o amenintare.Lucrurile nu sunt asa simple.Presa scrie despre un fenomen si nu incrimineaza oameni onesti si cinstiti din industria lemnului.Nu am relatii neprietenoase cu NICIUNUL din oamenii de afaceri din acest domeniu.Evident ca-i sustin si fac tot ce pot sa-i apar,dar daca o fac in termenii dvoastra,presa si opinia publica m-ar cataloga ca fiind "aparator al infractorilor","ai tu ceva interes","in spatele cui te ascunzi"etc deci ,nu este vorba de frica.Am mai invatat si eu cate ceva plimbandu-ma prin lumea asta,a naibi de dura si nemiloasa.

      Ștergere
    2. Te intereseaza mai mult imaginea . De fapt tot timpul te intereseaza aparentele, "cum am dat ", "am zis bine" , "a iesit bine". Cam asta ai invatat din politica, de fapt vrei sa zici ca ai invatat "sa fi curva". Bravo tie, mergi inainte. Multi vor veni langa tine sa te sustina daca te lauzi cu aceasta experienta castigata, de a fi fals.

      Ștergere
    3. Mai inainte v-ati scuzat ca nu ati citit articolul. Dupa o zi, inca nu spuneti nimic.

      Ștergere
  33. DOMNULE DA CHIAR NU MAI SUNT OAMENI IN ORASUL ASTA SA DEVINA PRIMARI? NU INTELEG DE CE SE VORBESTE ATAT DE CORCODEL? E SINGURUL OM CARE POATE FI PRIMAR? TREBUIE SA-L LASAM IN PACE PE LUNGU SA-SI FACA TREABA .. MAI ARE JUMATATE DE MANDAT.......... S-A INCEPUT CAMPANBIA ELECTORALA? S-A SCURTAT MANDATUL SI EU NU STIU?
    CE TOT CORCODEL, CORCODEL.... CRED CA A STAT DESTUL IN SCAUNUL ASTA/////

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bine ca se discuta,face bine memoriei.Cineva astazi la Basca l-a numit "politicianul de noapte"aluzie la incercarile fostului de a reveni.Acum isi face partid nou pe vale.

      Ștergere
    2. Adevaru este ca va cacatzi pe voi de frica numai cand auzitzi numele lui Corcodel de aia repetatzi mereu.Pe blogul asta va facetzi curaj unii altora trei ratatzi care stitzi cum stau lucrurile..... Normal ca mandatu lui Lungu s-a scurtat si cele mai mari sanse le are Corcodel. Numai tzatzele vorbesc asa ,,cineva astazi la Basca.." sau ,,mi-a zis mie cineva da nu va pot spune cine." Ce naiba discutzii fara sens sunt astea?! Publica asta daca nu am dreptate

      Ștergere
    3. Am fost la o adunare la Basca istetule.Frica va este voua astora "curajosi"care injurati si aruncati cu vorbe sub anonimat.Mie frica de Corco si gasca lui de iepuri.

      Ștergere
  34. Esti stresat de corcodel,doru.de ce ti e frica nu scapi.Daca nu ar mai avea procente nu ai racni aici de Corcodel.Daca revine va papa cu fulgi pe tine si pe lungu.

    RăspundețiȘtergere
  35. De Corcodel va era voua multora care nu aveati curajul sa stati de vorba cu un adversar al lui.Macar am redat libertatea acestui oras terorizat de "famiglia".

    RăspundețiȘtergere
  36. EU NU STIU PE CE SE BAZEAZA CORCODEL CAND INCEARCA IN DISPERARE SA VINA DIN NOU IN ACEST SCAUN. CE A FACUt EL ATATIA ANI? CASA LU FISU, CASE LA AMANTE, CONTURI PLINE LA AMANTE, A INSTITUIT FRICA, GROAZA INTRE OAMENI. FEREASCA DUMNEZEU SA SE MAI INTOARCA UN ASTFEL DE om. Abia a scapat domnu orasul asta de el ....... si sa se intoarca? DOAMNE FERESTE... mai bine ar dormi noaptea si nu ar mai umbla din casa in casa.... ... ; in cartierul meu umbla din casa in casa noaptea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai dezamagit total. Ce-ti scriu eu si ce publici tu ca anonim!? A vazut toata lumea ca ai facut o fixatie pentru Corcodel si nu poti purta o conversatie normala. Ti-am zis ca oamenii s-au saturat de placa asta stricata pe care o pui tot timpul si nu arati decat ca esti un om ofticat si care se teme. Nu o sa ajungi nicaieri in felul acesta dar fiecare isi alege calea iar eu am zis ce aveam de zis.

      Ștergere
    2. Corcodel se bazează pe oameni dar stiai asta. Dacă umblă din casa in casa înseamnă ca oamenii sunt langa el. Altfel ar sta pe la poarta. Oamenii s-au saturat de PSD si de prostiile lui Lungu si le pare rau dupa Corcodel. Asta ai sesizat si tu si de aceea te agiti ca șampania. Este tarziu pentru ca oamenii au putut face diferența intre voi si Corcodel. O fi băgat si el mana ca nu-i vreun sfânt dar nu cum ați facut voi din 2012 pana acum.

      Ștergere
  37. mai bine si0ar vedea de pensie corcodel.sa se mai uite si in buletin.Nehoiu are nevoie de oameni tineri nu de pensionari cu un picior in groapa. cel care il susti ori esti vreuna dintre amantele lui si acum ti s-au golit conturile? ca acolo se duceau banii publici, pe curvasareala lui;beneficiau de vacante la mare, la statiuni pe banii publici toate c-----e.

    RăspundețiȘtergere
  38. "O conversatie normala" cred ca trebuie sa-mi multumiti ca va dau voie sa va exprimati pe blogul meu,pentru ca doar asa mai afla lumea cati mai sunteti.Apoi,vin de la Casa de Cultura care a fost plina(peste 400 de oameni)la Adunarea Generala a PSD.Au fost in sala tineri,batrani,femei, din toate categoriile sociale.Au fost profesori si nu putini,au fost doctori,ingineri si raspund astfel unui ANONIM care spunea ca fostul nu mergea "decat cu profesori".Voi trebuie sa demonstrati ca aveti capacitatea sa adunati membrii pentru constituirea unui birou polit si pe urma sa vorbiti de vot.Ala merge noaptea pentru ca fie nu mai are cu cine merge,fie ii este frica ceea ce justifica drumetiile de noapte.Nu o sa traiti voi niciunul niciodata sa ma vedeti pe mine ca-mi este frica.O sa va dedic un articol special.in general imi respect adversari sau oamenii care nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine.Eu am fost cel care a considerat ca fostul trebuie ignorat dar de gresit am gresit eu.Un om rau si periculos.A furat si este plin de dosare ,incat numai un orb nu vede lucrul asta sau unul la fel ca el.Voua va este teama ca o sa se faca ceva si atunci o sa va pierdeti speranta.Oricum o sa va pierdeti speranta,va promit.Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-ai tot amenințat ca vei face publice dovezi despre furturile și netrebniciile corcodeilor. Ne-ai făcut curioși și ne-ai lăsat asa. Nu este oare momentul prielnic! Eu cred ca oricând sunt binevenite.

      Ștergere
  39. Inseamna ca psd a iesit din amorteala prin adunarea de azi ca sa citam din postare.Mi-a placut discursul de azi,cine le are le are.

    RăspundețiȘtergere
  40. A fost o actiune reusita cu o organizare excelenta.Pentru a preantampina eventuale clevetiri ca nu as avea nici un merit in organizare,fac precizarea ca asa este.S-a spus ,tot ce era de spus,cu responsabilitate si obiectivitate.Oamenii privesc cu speranta in fata si nu au reveria trecutului, in niciun caz.Terminarea lucrarilor din Nehoiu,poate fi un punct de plecare in stare sa puna bazele unui oras frumos.Aceleasi probleme pe care le-am dezbatut si noi aici ,le-au ridicat si oamenii ieri.Locuri de munca,invatamant,sanatate,drumuri sunt oricand in atentia opiniei publice.Vom trai si vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  41. a fost o actiune reusita!!! la voi nu conteaza ce s-a facut, ce rezultate au intalnirile, conteaza sa fie cat mai multi prosti-gura-casca.

    RăspundețiȘtergere
  42. Timp de 20 de ani voi ati avut intalniri pline de rezultate si taieri de pamblici.Inteleg de ce va apuca reveria.

    RăspundețiȘtergere
  43. nenea Doru, ce faci ? se aude ca psd recruteaza si va face majoritate confortabila in CJ. Daca mai insista odata Lungu, esti pe faras, nu mai poti sa-i joci.Esti la mana lui!

    RăspundețiȘtergere
  44. Daca as fi tinut cu dintii de scaunul asta, acum as fi rasuflat usurat,aveam posibilitatea sa spun pa pa tuturor,nu numai lui Lungu.Nu o fac, pentru ca am o datorie fata de presedintele meu(dl Boscodeala).Daca totusi Lungu si Gavriloiu vor insista ,atunci probabil isi vor vedea visul implinit, netezind probabil drumul fostului, care nu a incetat sa viseze la o intoarcere.Sincer acest tip de purgatoriu a fost extraordinar pentru mine si spre oftica unora imi merg afacerile.Poate ca 9 din 10 in situatia mea, ar fi asteptat aceasta posibilitate legislativa ca pe o oportunitate de a ramane independent sau sa mearga la alt partid.Daca totusi cineva ma vrea plecat cu orice pret,atunci sa insiste.

    RăspundețiȘtergere
  45. http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=64458

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări