STOP JOCURILOR MURDARE PE INTERNET!

Am incercat sa ma tin departe de lumea murdara in care a ajuns astazi discursul public, fie el pe internet sau aiurea. M-am straduit sa aduc in fata dumneavoastra problemele despre care am crezut eu, ca sunt de interes pentru toata lumea. Am facut eforturi sa aduc in fata opiniei publice oameni si lucruri  frumoase care se intampla in acest oras si judet. Am incurajat polemica si disputa de idei. Uneori poate mi-a reusit, alteori nu, dar niciodata intentia mea nu a fost una incarcata de rautate si mocirla. M-au durut foarte tare acele comentarii nefavorabile mie, dar care aveau o logica si un ton civilizat.
Da! M-au atins mult mai mult decat injuraturile, amenintarile sau atacurile la adresa mea sau a familiei mele. M-au durut pentru ca scopul meu a fost acela de a convinge si nu de a da cu barda, chiar daca nu m-am dat in laturi si de la asta, atunci cand am crezut ca este cazul. Mi-am tinut familia departe de jocul politic si cred ca am reusit asta. Altii si-au bagat copii, nevestele si rudele intr-o lupta fara sens, care nu era a lor si pe care nu o cunosteau.
Daca-i  iubesti pe cei apropiati tie, nu-i expui, ci ii protejezi. Cert este ca ce-am vazut astazi pe internet, m-a oripilat, fie ca era vorba de familia unuia, fie de o anume persoana pe care eu am criticat-o deseori pe aici nici unul nici celalat nemeritand asta. Bloguri clona care nu au alt scop, decat acela de a murdari spatiul public.
Nu credem ca lucrurile vor cobori atat de jos, cu atacuri atat de murdare, de mahala, cu descrieri demne de mahala, cu atacuri la demnitatea umana, simtindu-ma umilit si eu ca cititor, nu numai acela caruia i se adresau oripilantele cuvinte, indifernt cine ar fi el. Nu este corect, nu este normal, este cat se poate de ILEGAL. Indiferent de unde vin si pentru cine vin aceste invective, ma distantez de ele si de aceste practici cu toata fiinta mea. Mai mult, ma adresez initiatorilor unor astfel de practici, sa inceteze daca mai au ceva bun in ei, daca sunt crestini si cred in Dumnezeu....Daca au o mama, o sotie, copii, frati sau surori si le poarta o dragoste puternica sau macar un dram de respect. Daca au ceva sfant....
Ne plangem cu totii de viata pe care o avem. Ne dorim cu totii un oras mai frumos dar uitam ca  intai frumusetea vine din noi, din iubirea pe care suntem in stare sa o daruim sau nu. Renuntati la ura, pana nu este prea tarziu. Rautatea, rau asteapta!
Va rog sa descoperiti  in voi generozitatea, intelegerea, iertarea si reluati calea cuvantului civilizat pe care ni l-au  predat dascalii nostri si parintii nostri in cea ce numim cu mandrie-"cei sapte ani de acasa".

Special am lasat la urma partea legala a lucrurilor si ii avertizez pe cei care cred ca internetul este o jungla, ca absolut tot ce scriem noi pe internet este stocat pe servere indiferent ca stergi sau nu!Legea penala isi poate spune cuvantul si cu un simplu mandat si ceva timp la dispozitie toate mesajele pot fi identificate pentru ca mai nou, GOOGLE are filiala in ROMANIA. Asta include si platforma Blogger pe care noi o utilizam. Asadar, un mandat poate scoate la iveala adrese, nume si inclusiv probe !!!!! GRELE...Dar asta va iesi la momentul oportun.

Spuneti-va  parerea sau protestati dar va invit sa aveti curajul sa semnati cele ce spuneti si va asigur ca cei din jur va vor respecta mult mai mult. Nu evitati sa dati like postarilor care va plac si nu va aruncati toate laturile din spatele anonimatului, pe oameni care nu au alta vina, decat aceea de a fi frati, sourori, mame, copii, sau sotii. Aceste lucruri ar trebui sa ramana pentru toata lumea lucruri sfinte. CU FAMILIA UNUI OM, NU TE JOCI!

Comentarii


  1. Minima Moralia

    De mai mult timp mă bătea gîndul să scriu despre lepădătura fără suflet, caiafa sinistră, mincinosul de doi lei, fostul codoş, fiu de dictator local, actual clănţău pe blog, viitor decedat, nebunul de serviciu, Claudiu Corcodel.
    Am citit în grabă ultimele două doua bloguri aruncate pe tarabe de Claudiu Corcodel . Parcurgînd conţinutul amîndurora, am constatat că mitocanul are cel puţin trei obsesii majore.
    Cea dintîi este defăimarea tuturor celor care indraznesc sa gandeasca altfel…,altfel decat el…
    A doua obsesie a sceleratului este cea sexuală. Acest individ profund frustrat, cu un comportament aberant indus de insatisfacţiile erotice provocate de 3 decenii de practici onaniste, îşi revarsă pe zeci de pagini numite bloguri fanteziile bolnave.
    Cea de-a treia sa obsesie: visul consacrării ca mare intelectual, director de opinie respectat, veritabilă somitate şi autoritate morală. N-a fost să fie……Si nu accepta realitatea….!
    Existenţa lui transcende normalitatea şi pătrunde definitiv în sfera de cuprindere a anormalului, a patologicului, a tulburărilor psihice, a monstruozităţii pure şi dure.
    Cum altfel, am putea califica un profesor care scrie pe bloguri ,, clona,, despre „m….e, f…t, descrie cu lux de amănunte „o femeie animal sexual“care se f…e cu soferii.
    Vai de cel care poate să comită asemenea fraze! Vai de trupul chinuit de un suflet secat de orice trăire umană, de sensibilitate şi căldură interioară! Singura sugestie pe care i-o putem da acestui parazit complexat, mutant dezaxat al SF-ului ,, matematic,, este să urmeze pilda conducătorului de catîri a lui Ahmad Ibn Souleiman, cuprinsă în „Cartea voluptăţii,,.
    Acestui specimen nu i s-ar potrivi nici macar zicerea lui Mihai Ralea, cum că „ne trebuie cîţiva oameni de caracter şi cîteva mii de WC-uri“. Aiurea! Din pacate, ne ajunge un singur WC în care s-a vărsat, ani de zile, tot ce-a fost mai rău în subteranele umanului, iar WC-ul s-a umplut şi a dat pe afară, sistematic,pe bloguri clonate sau neclonate.
    WC-ul public Claudiu Corcodel s-a întors unde îi era locul: în fundul curţii, vecin bun cu tejgheaua de aprozar a mediocrităţii agresive!
    PS. Nu sunt un admirator a primarului Lungu, deci nu sunt ,, mandrilist,,.
    Chiar in repugna personajul!
    Am ales blogul Domnului Doru, pentru verticalitatea de care da dovada… si nici nu sunt vreun pion otravit.

    RăspundețiȘtergere
  2. IMACULATULE TI-AM SPUS CA ALA A LU CORCODEL NU E SANATOS . TE-AI CONVINS SI TU ? PARI SI TU FATA MARE CU ARTICOLUL ASTA DAR TOT TE DAM AFARA DIN PSD . ESTI PE LISTA LUI LUNGU INAINTEA LUI CORCODEL . NU TE IARTA . AVEM VERDE DE LA BUZAU .SAPTAMANA VIITOARE

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il rog sa aduca in fata disputa de idei si de principii ,iar idiotul nu gaseste altceva mai bun decat sa-mi spuna cum ma da Lungu afara saptamana viitoare.Ei si ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca primul blog Cotidian a publicat doar ce i-a convenit si celelalte pareri sau probe nu a vrut. Astfel iau nastere bloguri paralele unde trebuie sa se spuna si cealalta parere. Dintre toate blogurile cu acelasi nume daca vreti sa fim obiectivi, doar 2 contin nume si situatii degradante. Unu nu contine date care sa scandalizeze. Juridic vorbind doar 2 sunt discutabile

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca nu ai inteles bine eu nu am amenintat pe nimeni si nici nu cunosc autorii blogurilor .A spune ca te adresezi justitiei nu inseamna amenintare eu asa as face in secunda doi.Niciodata nu as folosii asemenea cuvinte pe o retea de socializare.Eu am criticat si am lasat la judecata publicului anumite fapte nu mizerii,nu atacuri mizerabile asupra familiei indiferent a cui este aceasta..Unul ca mine care a afirmat de atatea ori ca nu voi sta in genunchi in fata nimanui si care a re curajul de a spune NU ori de cate ori crede ca are dreptate, nu va face niciodata asa ceva.Atunci cand am avut de spus ceva am spus In cazul blogului clona din 2012(vestitele balade) am lasat de la mine, pentru ca eu stiu ce este o satira ,sau doar pentru faptrul ca am un ascutit simt al umorului .Sa-ti pui poalele in cap in asa hal fara sa constientizezi ca raul nu este numai al individului(ei)caruia i te adresezi ,ci al intregii comunitati care are cateva mii de copii si ma vad nevoit sa reactionez.Am sa critic si am sa reactionez ori de cate ori voi considera ca s-a depasit limita ,dar niciodata asa.Ma uit in oblinda si nu-mi displace ce vad iar atunci cand gresesc ,dar nu ezit sa bat in retragere ,pentru ca nu vreau sa-i indepartez pe cei de langa mine ,pentru ca tin la parerile lor si mai stiu ca nimeni nu detine adevarul absolut.Faptul ca nu ti se publica un comentariu pe un blog nu este motiv sa arunci cu noroi sub anonimat, fa-ti unul cu nume si prenume--anonimat pe dracu.!Nu va jucati cu libertatea voastra, legea nu prea iarta in anul 2014 daca o incalci.si uni au incalcat-o rau ,dar rau ,rau de tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu cui ii raspunzi? Vorbesti singur?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragii mei eu am avut o anume opinie vis a vis de dna Cojocaru ,dar in nici un caz nu pot fi deacord cu mizeriile adresate unui om ,cu atat mai mult cand acel om este cadru didactic,femeie si director de scoala.Nu este bine ce faceti .Nu vreau sa dezvoltam subiectul mai mult de atat.Imi pare rau, dar nu voi da drumul la anumite comentarii ,pentru ca ele nu sunt in concordanta cu ce -si doreste Proiect Nehoiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va rog frumos sa imi publicati comentariul pentru ca nu am putut sa imi permit sa il scriu la postarea cu aniversarea dvs dar pentru ca acest blog este o tribuna asa cum spuneti si asa cum se prezinta, va rog sa imi permiteti si mie sa imi exprim parerea. Va fi singura data. Nici nu as fi insistat daca acesta postare nu era legata de ceea ce doresc eu sa comentez. Cand a aparut blogul dvs a fost mare forfota in Nehoiu, asa cum a fost si cand a aparut al Paznicului. Cu niciunul din ele nu am fost de acord atunci cand ati postat ironii la adresa conducatorilor orasului dar citind mai mult si vazand ca persoanele sunt doar atinse de ironie sau de nemultumirea dvs obiectiva sau nu, am zis ca poate sunt eu din alta generatie si nu inteleg rostul atitudinii pe internet. Domnule dar la aparitia blogului tanarului Corcodel s-a scandalizat intreg orasul. Imi spune mie fica-mea ca are multe accesari dar lumea paraseste blogul constatand ca acolo este o furie care nu mai poate fi controlata. Nu mai e vorba de ridicol domnilor ci de grotesc de-a binelea. Cine este tanarul Corcodel si ce realizari are pentru acest oras de isi permite sa se adreseze atat de scarbos autoritatilor si colegilor cadre didactice? Domnule eu nu intreb in plan personl ce a realizat pentru ca se vede, este bine mersi aranjat pe toata viata. Pentru orasul acesta intreb ce a facut el? Cum sa vina fiul unui primar care a stat 20 de ani in administratie, cu bune cu rele, cu merite si greseli dar care sa recunoastem, a lasat Nehoiul praf domnilor. Doar nu l-a facut atat de infiorator Lungu. Cine inaintea lui a mai dat in public niste comentarii si niste adresari atat de mizerabile despre primar, colegi si functionari? Cine este el domnule sa spuna ca toata primaria trebuie sa tremure de frica lui? Nu mai e limita in nimic, stimati cititori! Isi face unul blog pe internet si incepe sa arunce cu laturi in toata lumea. Ce am ajuns in oraselul asta? Am ajuns sa suportam icnelile si zbieretele celor frustrati? Daca faci reclamatie la organe de control de ce trebuie sa iti urci poalele in cap si nu astepti civilizat sa se pronunte? Pentru ca vechile naravuri nu se uita? Daca am inteles bine i s-au facut amenintari pe blog la adresa lui si a familiei. De ce nu le transmite politiei? De ce trebuie sa raspunda cu amenintari? Cum sa faca animale pe toata lumea? Dvs domnule Doru macar incercati sa aratati niste aspecte care se pot indrepta si nu niste situatii care murdaresc oamenii. Bravo pentru postarile despre scoli, hidroelectrica si altele. Chiar daca nu sunteti luat in seama v-ati facut datoria dar individul celalalt ca nu imi vine sa ii spun domn este demn de cel mai mare dispret. Si referitor la doamna de care si-au batut joc nu e greu de stiut cine a jignit-o dar daca am avut ceva impotriva ei cand a avut loc incidentul cu fata actualului primar sau cand mi-a trimis fata acasa din timpul orelor, acum are toata stima si sustinerea mea. Ma numesc Mihai, sunt cetatean al acestui oras din 1987 de la repartizarea dupa absolvire si nu o sa va mai deranjez cu nici un comentariu, dar voi insista cu un demers indiferent care, nu stiu ce trebuie facut inca, dar cuiva trebuie sa ne adresam ca sa inceteze aceste mizerii. Fiecare cetatean sta cu frica in san ca daca mai apare ceva legat si de el doar pentru ca e in apropierea primarului. Ce am ajuns aici Coreea de nord?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări