TRAIM IN INTUNERIC......DAR IN CULTURA!

Ieri, o doamna care a fost la un spectacol in Casa de Cultura cu nepotica ei de 9 ani, m-a oprit pe drum si mi-a reprosat starea jalnica in care a ajuns "lacasul" nostru de cultura. I-am explicat ca in mandatul trecut, cand eram consilier local, am aprobat o investitie care se ridica undeva la 22 miliarde pentru renovarea acesteia, cu fonduri de la Ministerul Culturii. Chiar daca s-a pierdut finantarea, nu cred ca ne impiedica nimeni sa o facem cu fonduri proprii, atat cat sa nu ploua in ea si sa o tinem intr-o stare de conservare, pana la momentul unei noi finantari. Acest lucru este posibil, cu atat mai mult cu cat institutia mai sus amintita, are un numar destul de mare de chiriasi si beneficiaza si de finantare de la bugetul local. In cei patru ani in care am fost consilier local, am vazut studii de fezabilitate de 4-5 sute de milioane/an, fara sa se finalizeze nimic. Consecinta o traim astazi traducandu-se prin "nimicul" care s-a facut la acest important edificiu nehoian: pereti deteriorati, apa in sala, lipsa caldurii care te face sa te intrebi daca nu cumva ar trebui sa-i luam acoperisul si sa o facem gradina de vara.
Am vazut in satele nehoiene case de oameni foarte saraci, unele insa ieseau in relief prin starea deplorabila in care ajunsera, iar altele, la fel de sarace, prin spiritul gospodaresc pe care-l aratau locatarii. Acestia, cu o bidinea si o galeata de var, o faceau sa apara intr-o lumina frumoasa.
Cateva table si cateva tigle, ar rezolva pe moment  problema si ne-ar feri de rusine. Un banc de pe vremea impuscatului cand se lua curentul si era totul in bezna, se termina cam  asa: "TRAIM IN INTUNERIC, DAR IN CULTURA".
Pe curand.

Comentarii

  1. Ce s-au facut cu bani alocati la casa de cultura Ia aprobarea bugetului pe 2013?dar cu cei de la rectificarea de buget din decembrie? CITEAM PE SITE-UL PRIMARIEI CA OMUL DE RAND SI AM VAZUT SUMELE ALOCATE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-au platit salariile angajatilor, curentul, apa,s-au facut cateva spectacole. ce sa faci cu 600 milioane dle Muzgoci?

      Ștergere
  2. Sumele...la unii angajati fideli

    RăspundețiȘtergere
  3. Cainele latra ursul trece. Daca traiati din jurnalism intelegeam. Sunteti consilier judetean, ales de catre oameni din Nehoiu pentru a le rezolva problemele nu pentru a aparea pe la televizor si/sau pentru a trage semnale de alarma. Daca nu sunteti in stare sa le rezolvati altfel decat incercand sa provocati razmerite, si doar le semnalati nu o sa mai fiti. Credibilitatea dvs dupa ce l-ati sustinut si pus pe Lungu e la momentul actual varza. Am considerat ca va trimitem acolo ca ca sa rezolvalti probleme, nu sa le semnalati. Iar faza cu limitarea competentelor nu tine. Asa cum ati rezistat presiunilor la excludere, v-ati putea canaliza energia si resursele si in interesul celor care v-au votat. Mai bine inchideti naibii blogul asta, ca oricum cine mai comenteaza p-aici o face ca sa injure si redeschideti-l dupa ce veti avea ceva notabil de trecut in cv-ul politic la capitolul realizari, nu la proiecte frumoase. Individual sau impreuna. Oamenii pe care i-ati sustinut, in mare parte, s-au dovedit a fi de fapt hiene, multi din ei folosindu-se de fapt de dvs. Increderea in oameni este indispensabila, insa promovand oamenii in detrimetul valorii umane toata lumea are de pierdut. Toti, mai putzin ei. repet : ati fost ales pentru a rezolva probleme nu pentru a le semnala. Daca nu aveti posibilitatea, indiferent din ce motive, un gest de onoare ar fi sa va dati demisia din locul in care incasati bani , indiferent cat, pentru a rezolva problemele celor care v-au votat. Si poate asa, oamenii v-ar intelege, asta daca dvs. considerati ca ar conta in vreun fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ati cunoaste cum functioneaza toate lucrurile astea, poate ati intelege ca eu nu pot face mai mult de atat.Niciodata nu m-am dat la o parte sa fac ceva pentru valea mea, sau pentru orasul meu.Sunt intr-o echipa si nu decid singur.Sigur atunci cand am avut ocazia, m-am batut ca valea mea sa beneficieze de fonduri, dar cam atat,,presedintia consiliului am pierdut-o.Nu confundati Consiliul Judetean Buzau cu Consiliul Local Nehoiu.Si noi avem nemultumirile noastre si le discutam tot timpul ,iar unele le rezolvam.Nu eu am ales sa ma distantez de actuala administratie de la Nehoiu, ci invers si extrem de marsav.Chiar daca mai sus se invoca lipsa fondurilor ,eu sugeram sa se faca ceva, sa nu mai ploua in interior, si asta se poate face usor.Unele probleme le rezolvi, iar pe altele le semnalezi pentru ca cei raspunzatori sa actioneze.Faptul ca imi reprosati mie lipsa calitatii umane a unora "care sau folosit de mine"nu stiu daca mai este problema mea.As intelege ,daca as avea posibilitatea sa fac ceva in acest sens si nu fac, dar nu am.Am ales sa nu tac si am platit.Sa nu credeti ca-mi face placere sa stau pe margine, cand stiu unde trebuia sa fie locul meu ,dar asta este "politica-i curva"iar eu un credul.Daca plecam ,astazi ati fi spus ca de ce nu m-am batut etc.Am ramas singurul consilier judetean de pe Valea Buzaului, iar primarii nu prea-si doresc sa ramana si fara acesta, cu care va asigur, se afla intr-o stransa legatura.Eu sentimentul de inutilitate nu-l am.Banii de la buget sunt din ce in ce mai putini, iar proiecte in locul celor care trebuie sa le faca nu pot,nu am cum.Cand voi considera ca trebuie, sa stiti ca-mi voi da demisia, cum spuneti dvoastra,dar deocamdata nu am epuizat tot arsenalul de lupta.Daca nu mi-as fi meritat locul acolo cred ca as fi fost demis demult ,va asigur dar la noi nici nu se vrea, nici nu se vede.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, ati revenit la fel de neinformat si in acest an. Poate va reveniti pe parcursul anului, cine stie.... Reabilitarea Casei de cultura face parte din proiectul selectat de Compania Nationala de Investitii, inca de anul trecut. Urmeaza licitatia. Contributia locala este de 10% din valoarea eligibila. Primaria nu poate sa efectueze lucrari in aceasta perioada, la un proiect selectat pentru finantare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Predarea a fost facuta inca din timpul in care si eu eram consilier local si trebuia sa inceapa lucrarile.Faptul ca s-a intarziat doar, este un lucru bun.Asta insa, nu justifica faptul ca este lasata apa sa patrunda in interior .Imi pare rau daca am deranjat atat de tare ,sugerand sa se faca ceva .Acest tip de atitudine este contraproductiv si arata starea de spirit care domneste astazi in Nehoiu ,cand daca cineva are o parere sau o sugestie ,este eliminat sau improscat cu noroi.Nu nu este bine ,si imi permit sa afirm ca atitudinea "pumnului in gura" nu este buna, si o sa nasca monstrii ,daca nu i-a nascut sau i-a reanviat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lasati-o dracu' de "casa de incultura". Noua ne trebuie sport! (zice primaru') Pai nu vedeti ca prin centrul orasului sunt ulite, nu strazi?!!!! Cu toata politica asta pro-sport a primarului, astia vor sa ne faca sa renuntam la masini si sa incepem sa facem sarituri la groapa cu nisip ca sa ajungem pana la farmacie sau la Licuta. Mai avem un pic si prin fata primariei face asta traseu montan ca bolovanii aia si gropile pot fi suportate doar de un ATV ceva. Din Opel se simte ca dracu dar poate din Q 17 cu suspensii adecvate si ban public la purtator te doare in cusma ca altii schimba bucsaraia mai des ca lacul de pe unghii. Treziti-va!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fiti intelegator,in primavara Compania de Apa va aduce drumurile la starea lor initiala, si atunci lucrurile se vor ameliora.Este nevoie si de sport ,si de cultura la fel cum este novoie de tot ce ar trebui sa ne faca viata mai frumoasa.Prioritatile le stabilesc cetatenii ,prin reprezentarea pe care o au in administratia locala sau prin consultari cu acestia.(eu asa as face).In bugetul local distribuirea banului public trebuie sa aiba ca prioritate nevoia cetateanului.Vrem bani pentru ajutoare de urgenta in suma mare, foarte bine,vrem mai multi bani la sport, foarte bine,vrem drumuri mai bune ii ducem acolo,sau la cultura ,sau la sanatate etc.Daca administratia de astazi s-ar debarasa de un balast ,pe care il constituie anumiti "consilieri",ar discuta mai mult cu toata lumea, si ar renunta la actiunile vendeta ,rezultatele nu ar intarzia sa apara.Probabil ca vointa exista., mai ramane s-o demonstreze.Atitudinea revansarda nu aduce nimic bun nimanui.Implicarea familiilor,a rudelor in dispute care nu-i privesc, va aduce un dezastru din pacate si pentru nevinovati, si nu in cele din urma locuitorilor acestui oras, in care traim cu totii, fie ca ne place fie ca nu.Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vedeti ca puteti sa fiti si obiectiv si intelegator d-le Muzgoci? Vedeti ca puteti sa aveti si altfel de pozitie? Sunteti alt om cand sunteti civilizat. Nu sunt vreun aparator al domnului primar ci doar un aparator al institutiei primariei pentru ca este daca vreti, emblema noastra si pana la urma reprezinta statul nostru, la nivel local. Stim ca acea cladire a casei de cultura este in curs de finalizare si ca drumurile isi vor recapata forma lor adecvata imediat ce trece sezonul rece. Ce sa facem, trebuia sa avem si o instalatie ca la carte, de apa si canal. Acestea sunt investitii pe termen foarte lung si cine stie ce inseamna ele, intelege. Doar atat cu acordul dvs si cu speranta ca veti publica acest mesaj am sa-i amintesc distinsului domn primar si anume ca vremea trece. A trecut deja jumatate din mandat si putem intelege ca nu sunt bani prea multi, vedem si noi la stiri ca primarii PSD sunt nemultumiti, nimic nu le-a dat guvernul si de aceea nici sa nu se gandeasca actuala guvernare sa mai ceara voturi. Noi nu suntem fraieri. Am inteles cat era Boc si Udrea ca nu suporta penelisti sau pesedisti dar nu intelegem ca Ponta nu ajuta localitatile cu primari PSD. Probabil ca domnul primar este dezamagit de faptul ca nu a fost sprijinit cu bani. Dar ce se putea face fara bani de ce nu s-a respectat? Onoarea este mai presus de functie si de grad. Ca sa iti mentii functia si autoritatea si mai ales respectul trebuie sa te tii de cuvant. Nu vreau sa enumer greselile domnului primar desi am dreptul acesta, dar daca renunta la nepotisme si finisme ramane acel om serios care este de fapt dar care probabil a fost foarte presat de niste situatii. Daca va intelege domnul primar ca imaginea in fata a mii de alegatori conteaza mai mult decat imaginea de prieten sau de nas atunci drumul dumnealui va fi fara obstacole. Cu stima, un posesor de berlina care sta sa se rupa zilnic pe drumul spre Lunca Mare dar care mai are rabdare inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primaria este emblema noastra ??? Esti cu capu nene....

      Ștergere
  10. Loviturile de la dusmani vin mereu din fata. Doar cele de la prieteni vin din spate. Cine are urechi sa auda !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rezulta ca stapanitzi bine tehnica , Proiect Nehoiu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări