S-A DAT STARTUL PROIECTULUI ASOCIATIEI COMUNELOR CU SCOPUL SALVARII SPITALULUI NEHOIU!

Subiectul care a incins discutiile in ultimul timp la Nehoiu a fost cel al functionarii Spitalului Orasenesc. Momentul care a starnit cele mai multe valuri a fost propunerea de transformare a unitatii spitalicesti intr-o sectie externa a Spitalului Judetean Buzau. Ingrijorarea venea atat din interiorul spitalului, dar mai ales din randul nehoienilor. Sper ca demararea proiectului sa fie de bun augur si iata ca s-au gasit resurse pentru a se face ceva.
Sper sa nu aud maine ca eu am dat conotatii politicianiste acestui subiect sensibil si sa fiu desemnat tap ispasitor. Unii isi fac griji degeaba!
Afaceri urgente, ma tin maine departe de o presupusa intalnire cu factorii de decizie care vin la Nehoiu sa dezbata subiectul si sa-l rezolve.
De fapt, nici nu am fost invitat si nici nu trebuia, nu? Maine la orele 11: 00 la Casa de Cultura a orasului Nehoiu are loc intalnirea in urma careia vom afla pe ce drum apuca spitalul.


PS: Multumesc celor care ma corecteaza. Uneori imi scapa lucruri pentru ca scriu de pe o tableta si nu ma pricep deloc sa editez textul. Daca am mancat o litera sau un semn de punctuatie asta e- asa ramane. Norocul meu ca altcineva, mai priceput in ale textelor, modifica unele lucruri pentru mine. Si e mult....mult mai aspru decat ati putea fi voi, astia rautaciosi, vreodata. Daca vreti lectii va dau numarul de telefon.

Comentarii

Cele mai populare postări