INTALNIRE PSD LA MAGURA,PENTRU COLEGIUL1.!


O parte a activului de partid de pe colegiul 1. Valea Buzaului  s-au intalnit astazi la Magura cu Presedintele Executiv al PSD dl deputat Marian Ghiveciu.Pe langa persoana mea in calitate de secretar al colegiului 1.si consilier judetean, au mai fost prezenti presedintii de organizatii si primarii pana la Cislau.Ceilalti pana la Nehoiu ,se vor intalnii cu deputatul Adrian Mocanu ,care are in responsabilitate  celelalte localitati ale colegiului 1..De retinut pentru publicul larg este faptul ca de anul viitor vor veni bani europeni in Romania , dar vor putea fi accesati doar de cei care vor face proiecte eligibile.Primarii trebuie sa se gandeasca la banii europeni, prin proiectele pe care le depun, pentru ca banii din buget vor fi tot putini ,guvernul si Consiliul Judetean asigurand cofinantarea.De asemeni deputatul a cerut primarilor si presedintilor prezenti ,ca oamenii  interesati sa -si faca asociatii agricole ,pentru ca banii europeni nu vor fi pentru persoane fizice, ci numai pentru cei organizati in asociatii.Bani vor fi, cu conditia sa muncim sa-i luam si numai  asa vor creste investitiile si implicit locurile de munca.

Comentarii

  1. Dumneavoastra(ca firma ma refer) cati bani ati accesat domnule Muzgoci ? Sau nu aveti nevoie! Ce simplu este sa dai sfaturi sau sa arati cu degetul... Politicienii din Romania sunt niste ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ganditi asa .........!? Eu vorbeam de agricultura si primarii.Industria usoara are mai putini bani europeni,agricultura insa, care va fi un pariu al tuturor guvernantilor dar si romanilor, va avea de castigat.Daca vreti sa va asociati pe agricultura,eu merg cu dvoastra la minister.Cand vad ca sunt bagat in aceeasi ciorba cu toata lumea imi vine rau ,desi nu a venit nimeni vreodata sa-mi reproseze ca eu sunt o astfel de cazatura.Din cauza faptului ca am crezut in oameni si in cuvant , s-a intamplat sa fiu aruncat uneori, de oameni sub cotatia mea si moral si intelectual-asta-i viata si o luam de la capat.Uniunea ne pune la treaba si nu vor avea decat cei care muncesc,care promoveaza valoarea ,competenta,calitatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut de acord..iar cei care vor promova incompetenta si nonvaloarea nu vor avea decat de pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar dumneavoastra Doru Muzgoci ce ati promovat la ultimile alegeri de la Nehoiu!?Valoarea?Am auzit ca actualul si-a dat bani din primarie pentru propria firma si indatorand primaria pentru cinci ani,oare asa sa fie!?Baieii aia nou angajati au fost angajati ilegal iar singura mare realizare a voastra (pentru ca nu trebuie sa va rupem de Lungu)este ca ati reusit sa-l umpleti pe ala de dosare si el pe voi.Nu-mi vine sa cred cum se schimba unii dupa ce castiga,nu-mi vine sa cred!Am inteles ca v-au dat si dumneavoastra domnule uniformele de la scolile si gradinitile din Nehoiu asa ca tot ciolanisti sunteti si degeaba ne ametesti cu vorbe de politicieni ca tot hoti sunteti.Am pus lupi paznici la stana.Am cerut si eu un loc de munca pentru cineva din familie dar nu se poate pentru ca oricum mai trebuie sa-i aranjeze pe ai lui Corcodel domnul Lungu.Le da locuri de munca , cununa si le boteaza boteaza tot oamenii lui Corcodel asa ca toti sunteti niste hoti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Observ ca nu a mai placut finalul de text cu promovarea valorilor...e un text care place emitentului pina cand acesta ajunge precum gaina in varful gramezii...dupa ce a ajuns acolo, promovarea valorilor s-a indeplinit , deci nu mai are sens s-o promovam, deoarece, ea, valoarea, se afla in varf.
    Ce semanam , de regula, culegem.
    Daca dl. Muzgoci a obtinut un contract pentru uniformele elevilor scolilor din zona , asta se datoreaza fie functiei pe care o ocupa fie ofertei avantajoase pe care a depus-o la licitatie...in ambele cazuri cei de pe margine fac doar presupuneri.
    Democratia inseamna egalitatea sanselor.
    Singurii care au avut vreodata grija de noi sunt parintii si copiii nostri. Restul, rareori, deoarece sunt celelalte fiinte din jungla.
    Asa ca sa ne vedeme de treaba si nu mai avem pretentii absurde de la politiceni. I-am votat si acum nu ne mai plac, asta e, ne punem cenusa in cap, iar cand vor mai veni sa ceara voturi le dam in schimb ceea ce ne-au oferit. Simplu.
    Stiti cum e, o data e greseala, a doua oara e prostie.
    La noi politicenii promoveaza rudele, prietenii, colegii de partid, colegii de scoala sau de gradinita, acestea fiind valorile lor, scopul nefiind propasirea neamului ci a neamurilor.
    Nu cred ca de raport privind realizarile maretze avem nevoie, ci de bani. Societatea are nevoie de investitii care sa genereze locuri de munca nu doar profituri grase pentru scriitori de proiecte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Era, dar am citit in graba ...ideile oricum raman valabile

    RăspundețiȘtergere
  7. Oameni buni vreau sa ne fie clar,nu am luat nici un contract pe bani publici,nu am luat nici un contract cu nici o scoala (nici nu m-a contactat cineva pentru asta)desi daca as lua asa ceva nu depinde de bani publici ci doar de banii parintilor care trebuie sa suporte costul uniformei.Am fost chemat la o discutie dar la liceul din Patarlagele.Nu am si nu sunt in nici o afacere cu dl Lungu, sau cu sprijinul dlui Lungu.Incerc sa-mi fac treaba asa cum cred eu mai bine la Buzau,ma straduiesc,ma zbat.Inteleg sa fiu luat "la pachet" cu dl Lungu, doar daca cineva m-ar intreba ceva referitor la Nehoiu, dar asa.....!Faptul ca se apropie de oamenii traditionali adversari(poate pretentios spus traditionali)inseamna poate ,o strategie marca noilor responsabili de imaginea dlui Lungu.Stiu foarte bine ce vremuri traim si incerc sa-mi pun la dispozitie experienta politica si de viata in rest vom trai si vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  8. mIE mi-a placut spectacolul de la casa de cultura cu amatori nehoieni. corcodel nu a facut asa ceva in 20 de ani. lungu face pasi mici dar siguri, nu mai da inapoi. Daca fura, cineva il va dovedi nu mai traim in epoca Nastase, eu zic sa nu ne grabim cu acuzatiile. daca angajeaza foarte bine ce daca sunt rude, rudele nu au dreptul la paine, nu au dreptul la munca, trebuie sa le dea afara pentru ca sunt rude, cu ce sunt vinovati acestia? dvs care va agitati, chiar ati dat vreun concurs pe postul pe care lucrati? cata dusmanie dirijata special... eu nu sunt avocatul primarului, dar a trecut abia un an, ii acord inca credit. ce minciuni puteti sa spuneti!! daca statul(inclusiv primaria) erau datori la firma lui , trebuia sa nu-i mai plateasca pentru ca a ajuns primar? ma gandeam ca sa postezi un comentariu iti trebuie un minim iq, cum poti sa gandesti ca nu trebuia sa-si recupereze datoriile , sa intre in faliment, sa trimita zeci de familii in foame, pentru ca se oftica unii ?? rusine sa va fie pentru modul cum ganditi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scri din pat, pe banii lu' tati?
      Nehoiu e falit si mai urat ca niciodata in ultimii 20 de ani( strazi pline de gropi uriase, de noroi, neiluminate etc.) si tu nu vezi decat colbul aruncat in ochi!
      Sunt tare curios cum va arata orasul la iarna, daramite peste inca 3ani sub actuala administratie!
      Este bine ca sustinatorii PSD din campania electorala o duc bine! Pentru ei e prosperitate.
      Presedintele PSD Nehoiu isi cumpara masina de teren sa faca naveta prin noroiul si gropile rezultate in urma lucrarilor la canalizare. Ce fac ceilalti care nu au bani de 4x4 nu mai conteaza... momentan (probabil va conta peste 3ani)!
      DAR ASTEA SUNT LUCRURI MINORE, PRAF IN OCHI SA FIE!
      Ma inspaimanta ca ai dreptul la vot! Ar trebui testati psihologic dur cei care tind sa aibe acest drept!

      Ștergere
  9. Bine ca nu te inspaimantau alegatorii vechiului primar, cand era asfalt , iluminat, apa curata, locuri de munca, erau de toate si dumneata erai multumit(a) si nu comentai. Se lucreaza, sunt noroaie, santuri, e un proiect cu bani europeni la care primaria nu se poate,,impotrivi,, are termen de executie octombrie 2013, deci pana atunci mai suferim. Au mai dat si amenzi. Da scriu din picioare ca sunt sarac nu am bani de scaun. Ar fi bine ca toti sustinatorii psd-ului sa fie multumiti ca au fost destui, dar nu cred... Amenintati cu urmatoarele alegeri, foarte bine, credeti ca tine cineva cu dintii de scaun? Eu m-as mira sa nu fiti vreun admirator patimas al vechiului regim, dar nu trebuie sa ne judecam dupa asta... Sa va inspaimante ca au drept la vot cei analfabeti sau atat de saraci ca se vand pe o sacosa nu cei netestati psihologic,eu am terminat o facultate ,,fara taxa,, la stat... Optiunea mea de vot este pentru fapte nu pentru guralivi care intr-o viata nu au o gospodarie adevarata, dar critica pe toti. Iar faptele le vom judeca peste 3 ani. Mai aveti mult venin de inghitit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nemultumirile dumneavoastra sunt nejustificate, cel putin deocamdata. Nehoiu nu are nevoie de canalizare? Nu are nevoie de alimentare cu apa? Licitatiile pentru aceste lucrari erau in curs de desfasurare la momentul alegerilor din iunie 2012. Avand in vedere ca sunt sustinute cu fonduri europene inseamna ca proiectul pentru realizarea acestor lucrari a fost depus cel mai devreme in sesiunea din vara lui 2011. Credeti ca daca mai era Corcodel primar, sau daca era ales un altul in iunie trecut, aratau mai bine drumurile in timpul executiei lucrarilor? Daca va interesati, veti descoperii ca a avut loc licitatia pentru aducerea drumurilor la stadiul initial, dar numai dupa finalizarea lucrarilor. Nehoiu nu este falit, dar trebuie ca fiecare dintre noi sa punem umarul la dezvoltarea lui. Este doar responsabilitatea primarului? Sunt de acord cu precizarea privind dreptul la vot. Sper ca dumneavoastra nu ati avut acest drept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nejustificate spuneti dvs., care probabil nu ati avut de a face cu noroiul, prin care trebuia sa treci de fiecare data cand mergeati la servici sau la paine si care uneori trecea chiar peste cizme. Ganditi-va la batranii care nu au copiii aproape. Din punctul meu de vedere este inadmisibil sa nu se puna piatra dupa ce s-a terminat o strada, iar cei responsabili sa nu ia nici o masura! Sincer cred ca daca era tot dl Corcodel primar situatia era alta; stiu cata piatra s-a bagat pe strazile neasfaltate si cum erau acestea pana de curand!
      Pe de alta parte aveti dreptate in timpul campaniei se stia de proiectul cu canalizarea, dar unora nu le-au pasat sa bage bani publici in asfaltul de pe Valea Nehoiului, care acum e spart pentru canalizare!
      Totodata felicitari d-lui Corcodel si vechii administratii pentru accesarea de fonduri europene si implicit crearea de locuri de munca( fapt 'confiscat' si trecut in dreptul actualei conduceri de unii)!
      Sa nu credeti ca vad doar raul! Sunt foarte multumit ca s-au 'pompat' o multime de bani in economia noastra prin acest proiect, dar nu cred ca ar trebui lasate firmele care executa lucrarile, in goana dupa profit, sa isi bata joc de strazi!

      Ștergere
  11. Ma bucur ca dl Muzgoci are caracter si publica materiale pro si contra. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dincolo de polemica va dau un exemplu clar palpabil.Aceleasi lucrari se fac si la Valea Muscelului din Patarlagele.Aici daca mergi cei 5-6 km, nici nu-ti dai seama ca acolo o firma executa acele lucrari.Drumul este impecabil lasat , si8 atunci ma intreb de ce trebuie un om sa suporte doi ani de gropi si noroi cand se pot termina intr-o saptamana!?Au mai venit colac peste pupaza si aceste ploi care au adancit aceste nemultumiri cetatenesti si chiar daca unii dintre functionarii primariei se zbat si se dedica muncii (cum este cazul lui Eugen si sper ca nu i-am facut un rau laudandu-l), rezultatul este inca sub asteptari.Inca nu trebuie politizata orice gaura, orice nemultumire ,dar nu sunt de acord sa nu fie spuse ,sa nu le stii,ar fi o mare si imensa greseala.Lucrurile din aceasta localitate nu se masoara doar intre doua unitati de masura Lungu si Corcodel , ci in competenta ,intelepciune si bun simt, mult bun simt.Vorbiti de Nehoiu,de problemele lui ,nu numai de ai actualului si al fostului, pentru ca Nehoiu inseamna mult mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot timpul veniti cu exemple din Patarlagele, parca noi nu vedem Patarlagele, o fi pe Luna. Sugerati ca acolo primaria isi face treaba mai bine sau ca primarul nostru este corupt de cei care trebuie sa repare drumurile deaia arata asa, spuneti clar nu tot sugerati aiurea! Patarlagele nu are 10 sate cu ulite de 2 m latime, cocotate pe pante de 25, 30 de grade. Comparati merele cu pepenii, doar sa-i puneti bete in roate lui Florin. Va roade invidia pana in maduva oaselor. Doamna Maria C.

      Ștergere
    2. Vai, cat curaj ,dna Maria C.! Trebuie sa recunosc ca fac eforturi sa nu ma adresez asa cum meritati,mai ales ca eu cam intuiesc cine ar putea fi.Am mai fost apostrofat cu vorbelea astea cu invidia tot de o ....orice, dar doamna nu pot sa-i zic, dar vin si va intreb si pe dvoastra.
      1.Unde stateati in campania in care eu imi rodeam unghiile de invidie ,in fata mea,a lui Lungu sau a lui .....Corcodel?
      2.Lucrati cumva la saiturile de socializare care l-au scos primar pe Florin?
      3.Scriati cumva versuri in perioada aceea,sau scriati discursurile mele din campanie sau cele ale lui Florin.
      4.Un invidios nu-si aduce la lupta si nevasta si copilul si rudele ,ci se fofileste ca multi altii care sunt astazi "castigatori"dar pentru asta iti trebuie inteligenta si inima sa vezi ?
      Din toamana trecuta sau facut gauri pentru apa pe strada mea, devenita intre timp si din cauza ploilor impracticabila,si gaurile nu sau astupat nici acum.Eu am raspuns undeva mai jos ca nu primaria areacesta lucrari ,nu ea le plateste ci Compania de Apa si guvernul Romaniei,primaria va primii in administrare reteaua care va deservi populatia.Primaria poate sa ceara constructorului sa nu plece din satul x ,daca nu a adus drumurile la stadiul initial ,atat.La inceperea lucrarilor avand experienta Nehoiului eu i-am spus primarului cum sa procedeze dar nu pot spune ca a tinut sau nu cont de asta ,cert este ca acolo nu este razboiul de pe strazile Nehoiului.Pe Valea Muscelului nu s-a spart nici o bucatica de asfalt,ce-i rau in a spune ca acolo s-a putut!?Asta este invidie?Florin nu castiga nimic dac tot ii spuneti cat de bine este,cat de indragit este, pentru ca mai tarziu poate lucrurile se vor schimba ,dar acum este groasa pentru toata lumea ,chiar si pentru mine.Marota pe care i-o bagati in cap tot timpul ca eu nu stiu ce fac este o prostie eu va spun tuturor ca nu-l duceti pe drumul cel bun asa chiar daca la un moment dat el o sa-si faca 100% programul.Mie oamenii imi scriu multe, dar foarte multi ma suna si nu aud numai vorbe frumoase nici chiar la adresa mea, pentru ca oamenii ma percep ca pe cel care la adus pe Florin ,cu care a facut echipa pentru schimbarea Nehoiului.La ce multe si mari probleme sunt la Nehoiu, nu este o pozitie de invidiat va asigur.
      :

      Ștergere
    3. NU DOMNULE , ATUNCI NU ERATI INVIDIOS, ACUM SUNTETI. AVETI IMPRESIA CA ATI FOST EXCLUS DE LA CIOLAN SI CULMEA A INCEPUT SA VA PREOCUPE PROBLEMELE NEHOIENILOR. STATI LINISTIT, FLORIN NU-SI INCHIPUIE CA TOATE SUNT BUNE SI FRUMOASE DACA-I SPUN UNUL SAU ALTUL, STIE SA IA PULSUL COMUNITATII SI SINGUR.Sunt probleme si au fost mereu. iNCERCATI SA MANIPULATI OPINIA PUBLICA LUCRU LA CARE CREDETI CA VA PRICEPETI , INVOCAND NEMULTUMIRIU MASIVE SAU CA IMAGINEA DVS ESTE AFECTATA. NU ESTE CHIAR ASA, NU SE BAZEAZA NEHOIENII PE DUMNEAVOASTRA, NICI N-O SA VA CEARA SOCOTEALA, DAR INTRADEVAR PENTRU SOLDA DE LA CONSILIUL JUDETEAN AR TREBUI SA MAI FACETI CATE CEVA, NU NUMAI SA CRITICATI.

      Ștergere
    4. Dl Muzgoci a facut cat a putut! Relatati dvs ce ati facut?
      Din cate stiu asta e singurul blog din Nehoiu care ne tine la curent cu ceea ce se intampla,; si pe calea asta tin sa-i multumesc d-lui Muzgoci!
      Cine a tras semnale de alarma despre ELSID, spital si mai ales despre comunicatul Romprest, etc. in afara de dansul? Eu nu am mai auzit nimic pe nimeni!
      Va deranjeaza ca aduce la cunostinta mizeriile care vreti sa le ascundeti? RUSINE!
      Felicitari domnule Doru, tineti-o tot asa!

      Ștergere
    5. Vorba romanului "atata poti""atata faci""atata zici".Sunt unii ,care in incercarea lor de a face pe prostul ,raman asa.Sa recapitulam:"atunci nu erati invidios acum sunteti"sau "ati fost exclus de la ciolan"-gura pacatosului.....ca mai apoi sa spuneti""a inceput sa va preocupe problemele nehoienilor" de parca dvoastra si trupa ati fost cei care m-au tras pe mine intr-o lupta in care eu trebuia sa-mi demonstrez simtul civic in ai ajuta pe nehoieni!!??Mai sa fie!Daca am suparat cumva atunci reformulez, nu toti cetatenii,nu cativa doar dar si ei trebuie luati in seama, asa cum si dl primar va luat pe voi cei care l-ati injurat pana in ziua alegerilor.Doamna al carui scop este sa faceti ca "sotul " a nu-si plateasca impozitele nu dvoastra sunteti in masura sa evaluati activitatea mea si sa vorbiti in numele cetatenilor, atata timp cat nu aveti curajul sa ma bagati pe mine undeva,pe fata, cu nume si prenume.Am incercat sa fiu destul de obiectiv si bland dar.....nu pot decat sa intreb ce anume ar trebui sa fac eu si nu am facut,cu subiect si predicat pentru "solda" primita .Pentru ca eu nu inteleg, poate ma luminati dvoastra ,deoarece tocmai asta reclam eu ,ca am fost impiedicat sa fac ceva pentru nehoiu si nu de ieri de azi.Nici o problema consecventa nu mi-o ia nimeni.

      Ștergere
    6. Daca ,,a trage semnale de alarma,, este o activitate in sine si chiar obiectivul mandatului de consilier judetean din partea aliantei aflate la guvernare al domnului Muzgoci, atunci m-am linistit. Dumneavoastra ca orice politician de duzina puneti carul inaintea boilor, nu analizati ce va spun ci cautati motivele sau interesele pentru care spun ceea ce spun. Este penibil din partea dumneavoastra care sunteti la guvernare, ati sprijinit venirea la primarie a actualului primar si AVETI PUTERE DE DECIZIE prin votul pe care-l dati in Consiliul Judetean si obligatie prin juramantul depus , sa nu faceti altceva decat sa trageti semnale de alarma catre noi. Trageti dracului semnale de alarma catre sefii dvs de partid, catre deputatii si senatorii alesi de nehoieni si veniti cu rezolvari ale problemelor. Asta asteptam , rezolvari ale santurilor, drumurilor, noroaielor, spitalului, medicamentelor, nu semnale de alarma. PROBLEMELE LE VEDEM SI LE SIMTIM SI NOI ZILNIC, nu e nevoie sa ne scoateti voi ochii cu ele. Voi sunteti alesi si sunteti la putere sa le rezolvati nu sa trageti semnale de alarma, desi vad ca niste pupincuristi va multumesc pentu asta,parca daca nu le spuneti ei nu dau in gropi(si la propriu si la figurat)... Nu am nici un interes, e foarte posibil ca Lungu sa nu mai candideze sau sa piarda daca mai candideaza, dar imi e sila de atata ipocrizie politicianista, va dati tot timpul la glezne in loc sa stati toti la o masa si sa faceti ceva.

      Ștergere
    7. Sunt idei si fraze intregi in care va cam dau dreptate,poate nu sunteti chiar grotescul specimen pe care il intuisem mai inainte,poate.Poate chiar sunt unul" de duzina",poate dar sigur nu sunt penibil pentru ca fac eforturi sa nu ajung in aceasta situatie.Am un profund simt al ridicolului, asa cum am un ascutit simt al umorului astfel ca nu iau spusele dvoastra decat ca fiind rautati specifice.Ati scris cu majuscule ca am putere de decizie dar nu am,am insa obligatia sa fac totul ca sa influientez decizia politica in favoarea orasului care m-a trimis acolo.Primari de diferite culori de pe vale, spun ca le-am fost de folos, la Nehoiu insa ,in fata consiliului mi s-a spus ca nu am putere.....!! poate pentru a minimaliza aportul meu la rezolvarea unor probleme cu care se confrunta Nehoiu.,dar poate pentru a tempera elanul celor care au asteptari de la mine.Cat timp sunt acolo sau voi fi acolo , nu voi inceta sa-mi fac treaba si sa fac tot posibilul ca orasului meu sa-i fie bine ,dar atata cat sunt lasat,primit,invitat sa o fac.Ar fi o greseala sa se subestimeze forta mea in a putea sa ajut Nehoiu ,cum tot o greseala este si supraestimarea mea.Stiu si experienta politica cat si filingul meu, pe care am demonstrat uneori ca il am,ca asemenea lucruri dar mai ales in politica, se face cu oameni,folosind forta grupului iar cine nu tine cont de asta ..........vai de steaua lui.Va asigur insa ca voi incerca sa fac tot ce pot pentru orasul meu ,iar partidul pe care il reprezint PSD are interes ca nehoienii sa nu-si piarda increderea in el si oamenii lui.

      Ștergere
    8. BLA, BLA , BLA....FEELING...

      Ștergere
  13. este curios de ce il laudati numai pe Eugen,aaaa inteleg era omul de incredere al lui corcodel, eu cred ca toti salariatii Primariei care o zone de raspundere in sate lucreaza, si foarte bine, nu numai Eugen....... nu inteleg de ce recurgeti la asa ceva, sau poate sunteti sfătuit de cineva sa faceti asa ceva.nu mai intelegem nimic din atitudinea dvs. sper din tot sufletul sa publicati acest comentariu.........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu fac ca dvoastra sa evaluez oamenii asa cum am spus si mai devreme, al lui actualul sau al lui Corcodel ,asta o fac de regula cei care cauta un cur de pupat si eu nu sunt omul ala.Am spus Eugen ,desi inainte in fraza erau trecuti "functionarii primariei"si ulterior "cum este cazul lui Eugen"precizand ca" sper sa nu-i fac rau."l-am remarcat pe el pentru ca in zona in care stau eu il vad aproape in fiecare dimineata.Tot niste PROSTI i-au suflat lui Florin in ureche ca eu as avea o relatie cu Corcodel pe care nu l-am intalnit nici macar intamplator, decat numai la sedintele CL la care eu am fost prezent ,pentru ca de invitat nu ma invita nimeni dar despre asta altadata.Vad ca ati inceput dispute despre paternitatea lucrarilor actuale din Nehoiu.Primaria Nehoiu nu este partener in acest contract, asa cum nu este nici Patarlagele.Este o lucrare cu fonduri europene si guvernamentale si este a Companiei de apa Buzau .Primaria va primii la final de la Compania de Apa spre administrare ,acele retele care vor deservi populatia orasului si va raspunde ca aceasta, sa-i redea asa cum au fost la inceperea lucrarilor, drumurile interne si PUNCT.Deci ,primariile invocate nu platesc nici un leu.Hidroconstructia a castigat licitatia de la Compania de Apa Buzau.In loc sa explicati toate aste oamenilor ,ca este greu ,ca tiotusi se face ,ca-i bun ,ca-i milostiv voi veniti si ii considerati retarzi si fara drept de vot,ca este nemaipomenit ,ca nu ati mai vazut asemenea frumuseti si comportament ,bla ,bla sa vede ca nu aveti habar de comunicare cand sunteti la volan dar nici nu constientizati ce mare rau ii faceti tot spunandu-i cat de bine si inaltator este.Stiu ca PSD Buzau incearca sa ajute aceasta zona din judetul Buzau pe care o considera importanta si incercam sa facem sa se miste niste lucruri.La Nehoiu trebuiesc facute proiecte ale actualei administratii si nu trebuie sa te lauzi cu ale lui Corcodel ,ca lumea nu-i proasta.Vom fi ajutati in acest sens si totul depinde de cum vor sti sa comunice, nu numai cu cetatenii dar si cu organele centrale si cu institutiile cu care se vine in contact.

      Ștergere
  14. am incredere in actuala administratie, se vede ca s-a schimbat modul de percepere a oamenilor, a cetatenilor ...poti discuta cu actualul primar orice problema, problemna care se rezolva foarte urgent, nu ca inainte..... un lucru extraordinar. functionarii sunt mai operativi, imi place, e o placere sa intri in institutie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faptul ca dvoastra aveti incredere in actuala administratie nu poate decat sa ma bucure si este un semn ca actualii edili lucreaza.Daca functionarii sau schimbat in bine si acest lucru este imbucurator ,in fond nu acesta este scopul alegerilor si al unei schimbari?Sa fie mai bine!La cat mai multe astfel de perceptii.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări