SARBATORI PASCALE FERICITE!

                  Sarbatorile Pascale reprezinta pentru crestinii romani reinvierea sperantei pentru o viata mai buna,mai frumoasa..Fie ca sarbatoarea Pastelui sa trezeasca in noi sentimentul de iubire ,de iertare si speranta.Transmit un gand frumos tuturor romanilor dar mai ales nehoienilor si transmit un gand crestinesc tuturor acelora care sunt in nevoi ,care nu se pot bucura de cea mai mare sarbatoare crestina Invierea Domnului.Tuturor LA MULTI ANI!Lumina sfanta a Invierii sa va lumineze calea ,Sarbatori Fericite cu pace si liniste sufleteasca .HRISTOS A INVIAT!
                                                       
                                                          Cu deosebit respect Doru Ctin Muzgoci.
                                                                       Consilier Judetean-PSD

Comentarii

  1. Sa fii sanatos ,tu si familia ta si sa stii c-o sa vina si randul tau fiindca meriti asta si eu cred-fiindca te cunosc-ca n-o sa repeti greselile celorlalti !
    HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Era deajuns si Doru Muzgoci, fara functia politica. Multumim si va dorim deasemenea lumina si iertare, bucurie de Inviere. Am auzit ca Primaria Nehoiu a trimis cozonaci si vin celor mai saraci nehoieni, vreo 500 la numar. Un gest frumos care trebuie mentionat. Iata ca se poate nu numai in preajma alegerilor! A226(r).

    RăspundețiȘtergere
  3. Remarc ca in final mi s-a impumutat si (r)-ul de la sfarsitul psedoname-lui. De fapt asta demonstreaza ca , la urma urmei, nu are importantza identitatea persoanelor care comenteaza pe un blog, oricine putand a se substitui oricui, ci continutul comenturilor. Ele reprezinta idei, semnale , opinii, etc....
    Cel putin a exprimat o opinie pozitiva, neputand totusi a se abtine de la a "intzepa" un pic...
    A226(r)... Intaiul
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am semnat cu functia publica pentru ca sunt,am semnat cu apartenenta politica pentru ca se pare PSD-ul ,iesise complet din peisajul acestor sarbatori si trebuia sa uresze cineva si in numele lui, sub sigla caruia s-a castigat totusi alegerile.Gestul invocat in primul comentariu, de a darui in saptamana Pastelui unor familii nevoiase nu este unic, el a fost permanent si in mandatul trecut cand eram consilier local ,dar intradevar se cuvine sa apreciem gestul atunci cand el exista.Daca ar fi fost dupa mine ,nici acum nu s-ar fi facut multe greseli.Unele raman de neinteles pentru mine.Intaiului,nici eu nu inteleg de ce s-a substituit dvoastra pentru ca oricum il publicam.Poate fi si un gest de apreciere daca ne gandim.Sa auzim de bine.Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ne-am zapacit naibii, nici nu mai stim cine suntem, am vrut el 78 , am vrut Razvratita, dar astia sunt prea extremisti. Am simtit ca nenea 226 e bonom si mi-era dor de commenturile lui daia l-am trezit un pic.:))) Cu scuzele de rigoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, scuzele se accepta. Bonomia se datoreaza faptului ca acum sunt pur si simplu multumit si fericit, ca mai toata lumea dealtfel : creditorii si-au recuperat ce aveau de recuperat de pe la autoritatile locale.... in oras, cu exceptia vesnicilor abonati de la "pierde rata" sau "acvariu", numai cine nu vrea nu are loc de munca... civilizatia a invadat ulitele ,oamenii urmand , cu mic cu mare, a-si taia veceurile din fundul curtii pentru a investi masiv in bai cu faianta si closet (acest fapt avand la randul lui efecte pozitive in comertul deja infloritor al orasului nostru ) ... Ma intreb : toate astea s-ar fi intamplat daca nu avea loc SCHIMBAREA ? Poate ca nu toate.... cine stie.. Sincer, nu ma caracterizeaza ironia, poate realismul excesiv, ceea ce ma determina sa cred ca e prematur sa cerem rezultate premiantilor, in consecinta nu imi ramane decat sa observ si sa astept. Nu zic ca lucrurile nu se misca ok, insa mi-as dori ca intr-o zi sa zic : "WAW ! Felicitari, domnilor !"
      . Sigur, adminul acetui blog nu va fi de acord cu pasivitatea, insa, asa cum bine m-a citit A226(r) al-II-lea, momentan sunt bonom... Astept sa ma mai "coc"... :D
      P.S.
      Fara a fi ironic, este laudabil si necesar a ajuta pe nevoiasi. Insa prefer proverbul chinezesc care spune: “Da-i unui om un peste si l-ai hranit pentru o zi. Invata-l cum sa pescuiasca si l-ai hranit o viata.” Societatea care produce din ce in ce mai multi indivizi asistati social deviaza in aceeasi masura de la natura ei umana sfarsind prin a deveni nerentabila, neproducatoare, falimentara. Romania anilor 2013 nu mai produce otel si masini grele ci asistati social. "Vinde" resursele naturale pe 2 lei, renunta la forta de la munca incepand de la capsunar pina la medic/arhitect/inginer urmand indemnul presedintelui statului .... Am spus-o si o repet : nu de minti luminate duce lipsa Romania, ci de patrioti.
      A226(r) I

      Ștergere
    2. Undeva in niste cabinete secrete s-au facut niste calcule reci si cinice: ce resurse are tara asta , cati se pot hrani singuri din agricultura,cate locuri de munca putem sa asiguram, cati pleaca in strainatate, cata populime putem sa subventionam. Patura sociala de sus(din punct de vedere economic)este constienta ca la o economie pe plus sau chiar si pe zero, saracirea unora inseamna imbogatirea lor si nu are nici un interes in cresterea (sau crearea) paturii mijlocii sau transferul de la saraci-asistati la independenti economic. Se pare ca nici statul, controlat desigur de patronatul cu influenta, nu vede vreun avantaj in scaderea numarului saracilor. Sindicatele sunt moarte si nu mai exista o forta in stare sa ridice nemultumitii la manifestari publice. Si nu in ultimul rand sa recunoastem, standardul nostru de viata scade acceptat in mod tacit de noi in ultimii 4 ani. A226(r)II.





      0

      Ștergere
    3. ....mi-a placut definitia ta a ceea ce eu numesc plebe : "populime"
      Probabil ca un din problemele societatii noastre consta in lipsa de consideratie dintre cei care ar trebui sa fie de fapt parteneri, dintre conducatori si alegatori. Primii considera ca restul e "populime", iar cei din urma considera ca sunt prea demni pentru a intra in "mizeria" numita politica.
      Doar culegem ceea ce semanam, nimic mai mult.
      A226(r) I

      Ștergere
    4. Trist este ca odata intrat in raiul asistatilor social nu-ti mai vine sa iesi niciodata(presupun)! Este ca un drog. Intradevar eu nu sunt adeptul egalitarismului, ADN-ul nostru de la nastere este diferit, nu ne nastem cu acelasi rol, nu ne sacrificam toti timpul liber invatand, nu ne luptam toti cu soarta sa mai scadem din procentul sortii si sa adaugam din procentul vointei noastre. Deci termenul populime este indreptatit, multi se nasc doar sa implineasca destinul unuia singur de a-i exploata sau dimpotriva de a-i salva! rII.

      Ștergere
  6. Domnule Muzgoci, amintiti-va va rog ca sunteti consilier judetean USL, reprezentati la nivel de consiliu judetean si simpatizantii celorlalte partide, nu numai PSD. Nu inteleg de ce va face placere sa fiti mereu in opozitie. In campanie era de inteles, dar acum ca reprezentant USL......
    Elena B

    RăspundețiȘtergere
  7. Proiect Nehoiu9 mai 2013, 07:46

    Am mai spus-o, eu nu critic sau nu ma cert cu nimeni,eu nu fac altceva decat sa-mi spun niste pareri pe propria-mi proprietate, cu responsabilitate chiar.Nu sunt in opozitie pentru ca daca as fi in opozitie vai,vai, vai si in nici un caz nu m-as exprima asa.Placere nu-mi face deloc dar nu am nici o vina ca nu ma mai plac ciracii,nevestele etc.Eu pot fi un partener de nadejde si am demonstrat asta dar niciodata slugoiul nimanui.Va rog sa va uitati in jur si sa va puneti intrebarea-chiar nu era nevoie de Doru?Poate!

    RăspundețiȘtergere
  8. PS.Inca ceva ,singurul din Nehoiu care este ales USL sunt eu si in nici un caz altcineva.Sansa de a fi consilier judetean mi-a dat-o PSD al carui membru sunt si deaceea fac mentiunea.USL este o constructie politica,un parteneriat nu un partid.O sa revin eu altadata pe un spatiu mai larg.Opozitia mea cum o numiti dvoastra, nu este altceva decat- DEMOCRATIE pura.

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnu Muzgoci, ca si consilier judetean, aveti in Nehoiu care v-a ales un birou ceva unde sa discutam, sa va las niste hartii de studiat? La sediul PSD ? Sunt multe probleme, cu gunoiul. nu a fost luat de Paste, nici ieri din sate, se impute, ce se intampla? Vasile P. lUNCA pRIPOR.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pot fi contactat prin secretara de la sediul PSD sau sa ma sunati la telefonul afisat pe blogul Proiect Nehoiu.Va stau la dispozitie oricand.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări