vineri, 24 mai 2013

RECTIFICARE DE BUGET PRIVIND PLATA ARIERATELOR SPITALULUI NEHOIU!

 Maine dimineata se intruneste in sedinta extraordinara Consiliul Local Nehoiu pentru a dezbate o rectificare de buget privind plata unor arierate .Spitalul Orasenesc Nehoiu  se pare  ca primeste o gura de oxigen, dar se zbate in continuare  intre viata si moarte, eu insa cred cu tarie ca  PSD-ul nu va permite inchiderea unui spital  ce se adreseaza intregii zone, cu conditia ca cei responsabili sa nu intreprinda nimic pentru continuitatea activitatii acestui spital .Spun asta gandindu-ma la aducerea de noi doctori,la intensificarea lobiului politic pentru finantarea spitalului, care consta in primul rand in  majorarea numarului de paturi care se aproba, dar ulterior se opresc la Buzau sau in nu stiu ce alte spitale protejate de nu stiu cine.Cu inteligenta  si perseverenta  se pot realiza  multe.Eforturi se fac, dar sa nu fim in situatia pestelui pe uscat,ofensiva trebuie intensificata daca  nu cumva trebuia inceputa mai de mult.Voi reveni maine seara.Cu stima D C M.

12 comentarii:

  1. Salut cu satisfactie aparitia siteului www.primariaorasuluinehoiu.ro, o lucrare facuta cu profesionalism decenta si bun simt.Bravo domnule primar! A 226rII.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorin Moise este semnatarul de mai sus adica A226r si ne arata si el ce mare scula este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat balcanism si romanism in comentariul de mai sus. Cum ne muscam mainile de invidie ca cineva a reusit sa faca un lucru bun si util ! Nu te cunosc Sorin Moise dar ai facut un lucru bun pentru nehoieni,bravo. Scuza-l pe idiotul de mai sus, crede ca te lauzi singur. Eu crezusem ca e opera Tantzei. A 226rII.

      Ștergere
    2. In primul rand site-ul oficial al Primariei orasului Nehoiu este www.primaria-nehoiu.ro, iar din echipa care a lucrat la realizarea acestuia nu face parte niciun Sorin Moise...

      Ștergere
  3. Saitul este administrat tehnic de o persoana calificata. Mentiunea de responsabilitate se afla in subsolul paginii principale. Datele sunt preluate de la fiecare birou si serviciu al primariei. Sunt desemnate special persoane de contact care pun la dispozitie datele, le arhiveaza, redacteaza raspunsuri la solicitari scrise,etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si vreti sa spuneti ca dl primar nu are nici un merit in acest lucru? Corcodel nu ar fi facut asa ceva inca 5 mandate daca ar mai fi trait!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai 2013, 20:51

    Eu vorbesc de spital ,iar d-voastra ati gasit de cuviinta sa va certati pe un subiect atat de firesc si atat de banal ,ca nu mai am cuvinte.Saitul este frumos realizat,specific unei institutii serioase,nu pot decat sa apreciez asta, dar in rest sa dea Dumnezeu sa avem cu ce -l umple.Am promis si acest lucru in campanie printre altele, dar sa trecem la subiectul postarii ,sedinta de consiliu cu al ei subiect -spitalul.La sedinta de consiliu s-a aprobat suma primita de la guvern pentru plata arieratelor spitalului .Am sesizat ca foarte multi consilieri nu stiau pentru ce au venit acolo si cred ca se simtea nevoia prezentei directorului spitalului pentru a clarifica pentru public situatia actuala a spitalului ,dat fiind faptul ca folclorul este cel care domneste in jurul acestui subiect.Trebuiesc date,cifre,trebuiesc clarificari atat pentru consilierii locali pentru a vota in cunostinta dar mai ales pentru salariatii spitalului care traiesc si muncesc intr-un stres continuu si nu in cele din urma pentru populatia orasului Nehoiu.Am aflat in cateva cuvinte, ca situatia nu este roza,ca banii nu sunt suficienti, pentru aceasta fiind nevoie de suplimentarea numarului de paturi.Pentru viitorul apropiat stiu doar ca Joi la Nehoiu ,se vor intalnii primarii localitatilor din zona in prezenta Presedintelui Consiliului Judetean Buzau Cristi Bagiu ,pentru a dezbate modul cum vor contribui fiecare primarie la sustinerea financiara a spitalului.Sper ca autoritatea Presedintelui Consiliului Judetean sa fie de bun augur si sa se gaseasca formule de finantare a Spitalului Orasenesc Nehoiu.Pana la aceasta ora nu am fost convocat la aceasta intalnire ,dar oricum nu voi ezita sa ajut atat cat pot din pozitia mea ,interesele orasului meu.
    PS.Mi-a atras atentia ceva care m-a si intristat dar m-a si amuzat in acelasi timp.Dl consilier Alexandru Corcodel a cerut presedintelui de sedinta dl Nicu Vasile sa explice consilierilor locali, care este situatia spitalului ,intr-un cuvant mai multe explicatii despre subiect.Dl Vasile Nicu a refuzat si l-a repezit asa cum o facea cu mine ,atunci cand era vicele d-lui Corcodel.Va rog nu-l copiati pe dl Cocodel, chiar daca el a instituit acest model de lucru si fac precizarea ca in nici o dezbatrere publica din CJ ,dl Bagiu nu a refuzat sa dea explicatii opozitiei asupra unui subiect-NICIODATA si firesc asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumneavoastra vorbiti de spital tot timpul. Poate nu v-ar strica si o internare prelungita intr-unul cu specific de calmare. Dl Corcodel sa o intrebe de spital pe doamna directoare ca doar el a instalat-o. Repede v-ati schimbat parerea despre el (78).

      Ștergere
    2. Ma tartacuta goala omul asta iti vorbeste frumos si tu ca un pupincurist traseist ce esti, pentru ca i-ai pupat si pe Corcodel si acum pe Lungu,il jignesti fara nici un motiv.Dar te intreb eu pe tine de ce nu o schimbati voi acum sau de un an de cand ati preluat puterea?

      Ștergere
    3. Eu nu am facut altceva decat sa relatez un fapt care mi s-a parut mie nelalocul lui ca sa ma exprim dragut,eu i-am sugerat colegului meu pentru ca sfaturi nu-mi permit sa dau sau sa mai dau, ca nu da bine si noi am promis ca vom fi altceva decat a fost in mandatul trecut al dl Corcodel.O spune unul care a facut cu adevarat opozitie in spatiul politic nehoian si nu a mimat asta ,si-mi place sa cred ca am avut o mare contributie in schimbarea facuta. Nu am fost niciodata unul care s-a hranit din blidele d-lui Corcodel si nu-mi beau cafeaua cu domnia sa in fiecare dimineata, nu pentru ca nu vreau asta ci pur si simplu.Ma umple de scarba cand vad asazisi pnl-isti care il improsca cu noroi sau ii dau peste nas, uitand zilele nu demult apuse cand ii mancau din palma ii recompensa cu case,cu lucrari ,cu afaceri.Faptul ca eu nu il mai critic este pentru faptul ca domnia sa a platit politic si gata ,restul tine de altcineva daca sunt fapte.Faptul ca mi-am permis sa dau un sfat o sugestie de la nivelul unui om cu ceva experienta ,nu inseamna ostilitate fata de cineva ,ci pur si simplu o aducere aminte.Daca am o anume parere contrara ceva sau cuiva , vin ciraci si ii sugereaza d-lui primar "uite dle te ataca""este cu Corcodel" si alte bataconii.Nu faceti bine nimanui procedand astfel nici macar voua pe termen lung ,faceti-va treaba si informati cetatenii care ne-au ales ,altfel e de rau..Din pacate toate poalele voastre puse in cap se rasfrag asupra primarului si nu stiu daca el isi da seama de acest lucru.Ne trebuie o cantitate enorma de bun simt.

      Ștergere
    4. Cu ce este mai destept un pupincurist fidel decat un pupincurist trasesist? Eu cred ca trasesistul e mai destept, cand isi da seama ca pupa un cur care incepe sa miroasa a mort, schimba repede, nu ?

      Ștergere
  6. Salubrizarea din Nehoiu, între firma de profil şi Primărie
    Scris de Strada de Buzau
    0
    În urma materialului apărut în ediţia din 17.05.2013 a ziarului Strada intitulat „Salubrizarea din Nehoiu, readusă la Primărie”, societatea Romprest a transmis o serie de precizări sub forma unui drept la replică:

    Drept la replică:
    “S.C. ROMPREST ENERGY S.R.L., având în vedere ştirea apărută în ziarul dumneavostră precum că rezilierea contractului de salubritate iniţiată de către domul primar al oraşului Nehoiu, ar avea ca motivaţie “munţii de gunoaie” şi solicitarea prestatorului în a “dubla ta­riful”, prin prezenta vă aducem la cunoştinţă că aceste “motivaţii” aşa cum au fost prezentate, sunt total nea­devă­rate şi dovedesc reaua credinţă a domnului primar.
    În primul rând, domnul primar refuză să achite datoria faţă de societatea noastră, încă din luna noiembrie 2012. Deşi am notificat în nenumărate rânduri consiliul local, nu am primit niciun răspuns în acest sens. În tot acest timp, societatea nostră a suportat cheltuieli legate de repararea utilajelor, salariile muncitorilor, preţul combustibilului, groapa de gunoi etc, fiind la rândul nostru notificaţi să achităm datoriile către aceşti furnizori. Cu alte cuvinte, fiind puşi în această situaţie, am fost nevoiţi să recurgem la suspendarea prestării serviciului de salubritate începând cu data de 01.05.2013, până la stabilirea de comun acord a modului de eşalonare a datoriilor.
    Totodată, vă informăm că tariful practicat de societatea noastră şi aprobat prin hotărârea consiliului local, este raportat la nivelul anului 2009. De atunci şi până la data prezentei, inflaţia a crescut într-un mod galopant, preţul combustibilului, de asemenea. Aceste aspecte ne-au determinat să solicităm consiliului local majorarea tarifului cu 27%, acesta aprobând cu doar 16%, această majorare neacoperind costurile de ope­rare, făcând ca acest serviciu să devină nerentabil. De “dublarea preţului”, nici vorbă! Indicele de inflaţie a fost prezentat în şedinţa de consiliu ca procent de majorare.
    Nu ştim care sunt interesele domnului primar, dar vă aducem la ciunoştinţă că nu există serviciu care să se poată presta în mod gratuit. În spatele tarifelor se află toate cheltuielile legate de sistemul de salubritate. De altfel, tarifele practicate de societatea noastră nu reflectă realitatea, fiind cu mult mai mici decât toate creşterile menţionate mai sus. Din proprie experienţă vă spunem că este o iluzie să crezi că, cu o maşină în valoare de 80.000 lei şi cu o investiţie minimală (condiţiile minime de licenţiere ANRSC obligă dotarea serviciului de salubritate cu cel puţin două utilaje specializate de colectare şi transport), poţi efectua un asemenea serviciu. De asemenea, suntem convinşi că un serviciu propriu este mult mai scump decât unul externalizat, iar cetăţenii vor fi nevoiţi să suporte taxe mult mai mari.
    Ar fi de dorit ca cetăţenii oraşului să nu cadă în capcana “explicaţiilor” tendenţioase ale edilitarului aduse la adresa noastră şi să facă calcule concrete ce implică investiţiile în acest serviciu: costuri legate de depozitul de deşeuri, distanţa în km până la acest depozit, utilajele achiziţionate, salariile muncitorilor, obţinerea tuturor autorizaţiilor (ANRSC, Autoritatea de mediu etc), taxele ANRSC, ARR etc.
    În finalul celor prezentate, vă in­formăm că toată această stare de lucruri a fost provocată de domnul primar care, atunci când s-a pus problema să plă­teas­că, a preferat să solicite rezilierea contractului şi să achiziţioneze utilaje din banii cetăţeanului (pentru aceasta s-au găsit bani), nefăcând măcar un studiu de fezabilitate din care să rezulte rentabi­litatea/nerentabilitatea prestării acestui serviciu în regie proprie. ●

    Director General,
    Alexe Gigi Ene
    Cj. Militaru Miha

    RăspundețiȘtergere

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!