ASTAZI AM FACUT CERERE SA INTRU IN ADCN NEHOIU,URMEAZA HODIGHIDRIA!

          Dragi prieteni sa nu credeti ca am inebunit si ca doresc si eu sa ma infrupt din bani publici ,sa-mi curga din mustati grasimea banului nemuncit de mine, in numele unor ipotetice fapte bune ,fapte crestinesti.Iti iau  astia  gatul cat ai clipii, dar invoca principiile,prietenia ,fratia,binele public si la cateva zile distanta se hacuiesc intre ei  mai ceva ca la Termopile.Am vrut sa ajut ,sa ma implic si sa vad cu ochii mei,vreau ca lumea sa stie ce sacrificii se fac  pentru binele public,sa stie cati bani cheltuieste comunitatea pentru a-si ajuta semenii pusi in situatia de a fi ajutorati.Nu numai mamaliga ar trebui sa fie tinta acestor ONG-uri ci si dar mai ales educatia,cultura,promovarea valorilor etc.Am facut cerere dar trebuie sa astept aprobarea,imi inchipui ca incepe un dute vino "ce mai zbucium""ce mai vuet".Toata lumea vrea sa controleze pe toata lumea ,exista o paranoia vecina cu nebunia si toate astea din cauza saraciei,a fricii  zilei de maine dar si a totalei lipsa de educatie.Vad monstruos ce se intampla uneori , dar sa nu creada cineva ca mi-am stricat plamanii sa-si etaleze unii nesimtirea .

Comentarii

  1. FOARTE BINE ATI FACUT ! SA NE SPUNETI CARE ESTE COMPONENTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE SI CE HOTARIRI A LUAT DE UN AN SI MAI ALES CUM S-AU CHELTUIT BANII IN ULTIMUL AN. MAI INCEPUSE CINEVA DIN INTERIOR O ANCHETA SAU MA ROG O VERIFICARE. ASTEPTAM. SI MAI ASTEPTAM SITUATIA DE LA HODIGHITRIA. DIN CITE STIM LA PRIMARIE TREBUIE DEPUSA O SITUATIE SAU UN RAPORT SI IN BAZA ACESTUIA CONSILIUL ALOCA BANI. SA VEDEM RAPORTUL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.stradadebuzau.ro/?p=37172

    Felicitari domnule Muzgoci! Tot respectul din partea nehoienilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa vada cineva ce se-ntampla si acolo.Vad ca noii edili(CA SUNT 2 ,CE NAIBA ? ..)si-au asumat-o imediat.Stia Corcodel ce stia dar se pare ca edilul sef miroase imediat banul mai ceva ca cel ce l-a format si l-a initiat in halirea filonului de la amaratii de nehoieni.Bravo MARE edil!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Muzgoci, ADCN este dotata si cu o masina, platita din consiliul local. Cat a fost primar Corcodel, masina aia a stat in parcare sau infata primariei. Dupa ce a iesit Lungu primar, doamna Lucica a dus masina acasa la ea, probabil domnul Lungu nu stie de masina. Ea face piata duminica si merge la oras la plimbare. Doar o vedem toti ca o tine acasa. Daca ADCN nu are sofer, unul dintre membri trebuie sa fie sofer iar sotul doamnei Mircica sa isi vada de serviciul lui. Masina aceea nu are ce cauta la ea acasa pentru ca poate fi folosita in interesul tuturor. ADCN are facebook si site, am gasit eu pe net. Acolo nu scrie de consiliul de administratie si de hotarari, e mare secret.

    RăspundețiȘtergere
  5. intrebarea e de ce functioneaza ca un birou cu un singur salariat aceste ong. nu poate nimeni sa lucreze la acest ong ca doamna nu primeste pe nimeni. la patarlagele de exemplu este o asociatie care lucreaza cu fel de fel de specilaisti din diverse domenii. cand auzi ca adcn are o gramada de proiecte dar unde sunt ele realizate si de catre cine? de lucica mircica. ne lasati? ea nu stie sa lege doua vorbe si face proiecte? unde naiba s-au aplicat proiectele alea ca ne-a plictisit . cine lucreaza acolo, sa iasa in fata si sa spuna voluntarii da noi lucram acolo si facem pe dracu ghem

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca o paranteza, apropo de mari secrete,,,sunt multe acestea. Pe timpul celeilalte conduceri parca tot mai aflai cate ceva, se mai lipeau hartii de la sedintele de consiliu, mai aveai habar de cate o licitatie ceva ...acum SECRET TOTAL !!! Totul se face numai intern si in dosare bine pazite. Daca ceri sa ti se arate ceva e bai mare, doamne fereste sa-ti mai treaca prin cap sa mai intrebi ce s-a discutat in vreo sedinta de consiliu....Eu zic ca ne meritam soarta...acelasi nepotism, finism, nasism,,,,si nu stiu cum sa le mai zic. Bravo lor, sa ia ei toti baniii..si sa ramana cu cati am eu acum in buzunar ! parca ar manca cu 7 guri si ar lua cu ei pe lumea cealalta toata averea...macar de-ar face cate-o pomana cu amaratii si batranii care traiesc dupa o zi pe alta sau mai rau !

    RăspundețiȘtergere
  7. Parerea mea e ca daca se baga dl Muzgoci acolo, totul se rezolva . nu vedeti ca totul e bla bla bla ? a fost sedinta de buget a participat si dl muzgoci, ati aflat ceva cu exceptia ca se dau niste bani la hodighitria? 300 milioane, mare branza, dintr-un buget de 100 miliarde. de fapt muzgoci nu poate sa recunoassca ca are un ghimpe cu preotul gavriloiu, altfel nu zicea nici de asta. ne trebuie un blog apolitic sa ne informeze corect. si in primul rand ar trebui sa cerem primarului site oficial al primariei si transparenta nu sa dea fiecare ce vrea pe bloguri. sper sa publicati, n-am jignit n-am injurat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Prietene am aflat chiar mai multe decat crezi.Am aflat ca unii primesc bani multi,multi,din bugetul ala de 100 miliarde cum spuneti dvoastra,dar toate la timpul lor.Am aflat ca sunt bani putini la drumuri dar multi de cheltuit aiurea,am aflat ca mai bine stai acasa si sa te plateasca primaria cu 27 milioane decat sa mergi la serviciu pe 10 milioane.Saitul ala cu care amenintati lumea faceti-l odata.Nu-l cunosc pe preotul Gavriloiu,nu stiu daca exista asa ceva,nu vreau sa-l cunosc si spre binele tuturor este bine sa nu ne cunoastem.Cred ca nici noul parinte episcop nu doreste sa ma cunoasca asa ca nici eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da da da , toate la timpul lor.Tipic santaj de presa. Va amenint ca stiu multe dar inca nu le public, "toate la timpul lor". Depinde cum sariti la cap. Din pacate tot umbland cu soparle si jumatati sau sferturi de adevaruri pe ici pe colo, nu va mai crede nimeni. Parca urlati pe aici de cativa ani ca ADCN papa bani publici, plimba odraslele favoritilor lui Corcodel,etc.cum ati ajuns acolo , iata ca lucrurile sunt frumoase, sunt proiecte,sunt ajutati batranii.Eeee nu prea a fost comunicare, nu stiu sa justifice cheltuielile,dar ce conteaza, daca vrea dl MUZGOCI ASTEA SE IARTA,NU ? n.am jignit, n-am injurat. Conu Leonida.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu santajez pe nimeni dar nici nu dau incap unor oameni care cel putin incearca sa arate deschidere si apoi cine sunt eu,sunt un .....care incearca sa faca si el ce poate.Au multe de justificat dar eu nu sunt un organ de ancheta.Este o asociate care macar de azi inainte se va deschide tuturor care vor sa se implice fara sa mai faca trierea cineva,fara sa dicteze cineva.Daca o sa vad ceva care merita devoalat o voi face,eu aici nu voi primi niciodata nici un leu indiferent ce si cat voi face,macar de-oi face.Au trimis "odrasle"asa este si nu mai trebuie sa se intample asta.Sunt convins ca au fost multe nereguli dar nu in acte.Daca stiti ceva in plus va rog sa spuneti,dar vad ca nu amintiti de cealalta care .......va rog.Da am o lista cu batrani si la acest proiect stiu ca si primarul actual a achiesat punand la dispozitie,masina sau chiar a ajutat la acoperirea unei case am spus si nu voi ezita sa salut gesturile dealtfel firesti ale noului primar.Marea voastra nenorocire este ca ma considerati un adversar si nu un aliat si atunci va asmutiti cateii asupra mea fapt ce-mi da o forta si un curaj esit din comun si-mi itareste mie convingerea ca ceeace fac fac bine.Pot inghitii multe dar nu pactizez cu diavolul si raman consecvent unor idei si principii, chiar daca in numele unei asazise prietenii am calcat pe unele.AM GRESIT NU O SA MAI FAC!

    RăspundețiȘtergere
  11. . Astept cu nerabdare ziua in care o masina pe care scrie mare cat china D.N.A., D.G.A, D.I.I.C.O.T... sa fie parcata in fata primariei sa intre adanc in TOATE hartoagele docsite in primarie in care sunt probe clare de abuz in serviciu, infractiune si multe altele ! Sa ia la purificat si cuiele batute in dusumele si paiele de la matura ! am scapat de-un comunist nenorocit si am dat de tacsu ! Am depus o cerere din noiebmrie si nici in ziua de azi nu mi s a dat raspuns...mai ca era sa fiu dat afara in suturi din primarie ! Facerea de bine ...stiti voi mai departe ! Oricum, din auzite, tot pe holul primariei, s-ar putea ca unii cu mai multe 'oua' si cunostinte, oameni destul de simplii dar nu prosti, ar inainta niscavai inscrisuri pe la unele institutii ale statului..mai sus amintite ! sa le de Dumnezeu sanatate ! poate prin ei mai scapa si Nehoiu de sugatori de bani publici, defapt banii nostri munciti cinstit si cu multa truda la firmele lor ! caci fabrica a fost vanduta pe 2 bani de corcodel si iliescu arabilor ! si am ajus slugi la cei care acum 10-15 ani umblau cu pantofii rupti !
    D-le Muzgoci eu zic ca dumneata de zbati ca un peste pe uscat momentan ! si daca nu publicati acest coment, inteleg ...sunteti prins intre ciocan si nicovala, tot pe dumneata pica sarsanaua; ma gandesc ca cineva tot va 'trage de urechi', sau vi se bate apropouri, asa cum am auzit ca dumneata scri si dumneata publici ! Lasati comentariile fara aprobare si le stergeti pe alea care nu trebuie dupa ce le citeste tot poporu, trebuie si dusmanu sa se racoreasca putin cateva cuvinte mai neortodoxe.
    Sa auzim de bine !

    RăspundețiȘtergere
  12. Proiect Nehoiu24 aprilie 2013, 14:57

    Lumea este fericita multumita si numai eu scriu ipotetice nemultumiri, imi scriu singur comentariile iar ca sa pozez in victima imi dau si singur suturi in fund.In acest entuziasm total care a cuprins Nehoiu ,doar un nebun isi permite sa mai arate si pete de culoare gri sau in nesimtirea mea negre.Nu pactizez cu hotii si hotiile ,asta sunt eu si nici macar nu vreau sa ma schimb.Am de hranit o singura gura nu o mie.Dincolo,cand se va intampla si asta nu iau nimic cu mine.Pe acest pamant vreau sa fiu leu nu iepure.Este problema lor, acelor care se vand pentru nimic.Comentariul fiind de bun simt il public si din astfel de comentarii, cine este destept are de invatat, cine nu,NU. Frica nu imi este si in afara de bunul DUMNEZEU, singurul lucru care ma poate face sa dau inapoi este rusinea,da imi este rusine si asta de foarte multe ori.Mai vorbim.
    RăspundeţiȘtergere

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări