Semnalul reconcilierii istorice de la Nehoiu (articol Sansa Buzoiana)




Organizaţia "Proiect pentru Nehoiu" a premiat pe nehoienii de valoare din toate domeniile

articol de: Doru GHEORGHIADE

Sfîrşitul anului 2012 a dat semnalul unei posibile reconcilieri între forţele politice, atît de radicalizate în ultima vreme. Într-o organizaţie ireproşabilă, de care s-a îngrijit consilierul judeţean PSD Doru Muzgoci, la cel mai elegant local din Nehoiu, în ajunul Crăciunului, s-au decernat premiile "Gala Proiect pentru Nehoiu", ocazie cu care au fost premiaţi oamenii de marcă ai oraşului, de ieri şi de azi. Între ei, ca semn de coabitare, a fost premiat şi fostul primar PNL, profesorul Alexandru Corcodel, dar şi elevi merituoşi, oameni de cultură şi artă, oameni de afaceri sau sportivi, precum şi antrenorii şi profesorii lor. În timpul manifestării s-a desfăşurat şi o strîngere de fonduri pentru o fetiţă care are nevoie urgentă de transplant de ficat, iar banii au ajuns deja la destinatar. Lista completă a premiaţilor se găseşte pe blogul www.proiect-nehoiu.blogspot.ro


http://www.sansabuzoiana.ro/politica_locala.html?aid=54036



Comentarii

  1. Ceva este putred. Nu-mi vine sa cred, atatea premii, atatia premiati, atatia spectatori, atata reclama si nimeni nu comenteaza nimic...nici un comentariu. Ori a fost un fiasco si voi numai va laudati? Dl. Muzgoci, baga bre niste comentarii fictive, doar nu e prima data!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o reusita si asta o demonstreaza numarul mare de invitati, care au stat pana la sfarsit.Mi-as dorii sa am parte de un astfel de fiasco ,si la gala de anul acesta.Rautatile unora ca d-voastra nu ma ating ci ma intaresc,inseamna ca am reusit sa fac ceva si chiar am facut.Am mai spus-o,succesul acestui blog a stat nu in numarul mare de comentarii, ci in numarul de vizitatori.O sa aveti parte de multe surprize anul acesta, si pentru prieteni, si pentru......dusmani.DM

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Doru, dv va permiteti luxul sa faceti gale in timp ce Nehoiul arata mai rau ca pe vremea d.lui Corcodel! Strazi si ulite de-a dreptul impracticabile, unde noroiul trece peste incaltaminte datorita lucrarilor la canalizare, drumuri judetene mai proaste decat cele pe care le-ati prezentat dv in campanie(sper sa am timp sa fac niste poze sa vedeti diferenta)!
    V-ati vazut in scaunul de consilier judetean si ati uitat de noi, atat dv cat si domnul primar! Acum cand are cetateanul nevoie de dv si ar trebui sa fiti pe strada si sa strigati la cei care si-au batut joc de drumuri si strazi, nici macar urma de dv!
    Ne-ati promis asfalt pe dj 203k, iar zilele trecute am avut stupoarea sa descopar cratere, dl Corcodel le plomba macar!
    De asemenea o alta promisiune a fost ca ne scapati de anumite persoane din Primarie , dar din pacate SURPRIZA si aici; Nu a plecat nimeni ci dimpotriva au venit altii apropiati ai dv!
    Totusi inca sper la o surpriza placuta din partea persoanei dv!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce spuneti este o rautate si o stupizenie fara margini.Nu am uitat si atat cat pot ma zbat pentru Nehoiu si pentru cei care m-au trimis acolo.Traiti intr-o eroare ,crezand ca eu ma duc la Buzau , sunt un "grangur" cu secretara ,protocol si masina la scara!!!.Intr-o zi o sa postez ce fac ,si ce trebuie sa faca un consilier judetean.Sunt in fiecare zi pe drumurile de care vorbiti,merg pe ele,dar nu am atributiuni in acest sens.In administratia nehoiana ,eu nu am nicio atributiune,nici macar nu ma consulta nimeni din administratie ,referitor la problemele orasului Nehoiu. Am ridicat deseori problemele noastre(drumuri,spital,schimbari etc.)chiar pe acest blog, care are o mare raspandire publica.Nu am stiinta de nicio persoana apropiata mie, care ar fi fost angajata la primarie,de altfel nici nu cred ca in mandatul acesta, dl primar va angaja pe cineva apropiat mie(cel putin asa pare).Singurul lucru care este de competenta mea este invocarea drumului dj 103k ,problema pe care eu am mai ridicat-o ,si care speram ca pana anul viitor sa-l asfaltam(o sa revin). Carpelile de care vorbiti erau facute de dl Mocanu si nu de Corcodel, iar acum de dl Bagiu actalul Presedinte al Consiliului Judetean Buzau la care sper sa gasesc sprijin reciproc pentru asta,ori pentru asfaltare ori pentru plombare.Noroaele sunt ca urmare a schimbarii retelei de apa a Companiei de Apa Buzau sub patronajul Guvernului Romaniei,printr-o lucrare uriasa executata de Barajul Siriu si unde primaria va urmari ca la final drumurile sa ramana macar la nivelul la care a fost la inceperea lucrarilor.Singura "surpriza placuta "din partea mea cum spuneti dvoastra este sa raman acelasi caruia-i pasa,si va asigur ca imi pasa.Cu respect DM

      Ștergere
  4. Prieten sau dusman e considerat CETATEAN!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt atat de cinic, sau poate nu am ajuns, poate n-o sa ajung niciodata ,poate si pentru ca eu deocamdata nu ma intretin din politica ,ci asa cum am mai spus din munca si bani privati.Chiar nu mai avem incredere nimeni si nimic!?E grav!

      Ștergere
  5. O serie din opiniilie postate pe acest site demonstreaza ca cei care le-au postat , inclusiv subsemnatul, nu le-au gandit temeinic inainte de a le emite. Poate si asta, desi nu cred, chiar daca e cam la a treia bere. De la privatizarea Foresta pina la contractul Elsid, de la diversele contracte ale primariei cu diversi prestatori de servicii, multe din acele "probleme" acum nu mai sunt , insa disparand dar nerezolvandu-se , au aparut altele. Problema majora a orasului Nehoiu nu o constituie nici spitalul ( nu ca ar nu fi o problema majora ), nici iluminatul public, nici noroaiele de pe strazi. Problema majora a orasului NOSTRU este aceea ca el moare. Atragerea si sprijinul investitiilor in zona ar trebui sa reprezinte prioritatea zero a conducatorilor nostri. Oamenii nu mai au de munca. Nu-i asa ca nu ne-am gandit ca ni se poate intampla asta ?
    Acesta este un mesaj atat pentru dl Muzgoci, cat si pentru cei care citesc p-aici si au ceva de spus in CL. Dumnealui din cate am inteles, nu mai este interesant pentru mai vechii aliati intru un scop comun care a fost de fapt taierea corcodelului. Insa, niciodata nu este prea tarziu. Daca nehoienii nu vor avea locuri de munca, nu vor mai fi nehoieni pentru spital, care va functiona doar pentru a oferi locuri de munca, prea putzin act medical..., iar lucrarile uriase ala Hidroconstructiei nu vor fi folosit decat proprietarilor acesteia. Sau poate e doar o situatie de moment, ca multe altele....sper eu ca asa sa fie. Multi din cei care au fost premiati la Gala Proiect Nehoiu ( o initiativa absoluta delatfel ) sunt oameni care au construit. Pentru a construi in continuare nu au nevoie de lupte, ci de sprijin.
    Cu stima, A226 (r)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca va intretineti sau nu din politica este problema dvs., dar atat timp cat ocupati o functie de reprezentare a nehoienilor si primiti o indemnizatie lunara dupa cate stiu eu mai mare decat salariu minim pe economie pt o sedinta, faceti ceva concret pentru ei sau daca nu puteti lasati locul altuia, fiind atat de ocupat cu munca si firma. Nu e nici o suparare. Noi scriem aici probleme concrete in calitate de contribuabili nu de amici sau inamici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări