IN SFARSIT AM AJUNS PRIMII DIN JUDET SI PRINTRE PRIMII DIN TARA!

               Anul trecut subiectul examenului de bacalaureat de la Nehoiu ,a avut cele mai multe comentarii de cand a fost infiintat Proiect Nehoiu, si s-a inregistrat un trafic, intrecut doar de perioada campaniei electorale din iunie 2012.Managementul  scolii care ne umple inimile de mandrie vazandu-l in varful piramidei, este acelasi,ca si cel de la spital .In aceste conditii avem toate motivele  pentru a ne simtii mandrii cu totii.Si la scoala ca si la spital  cand te uiti, vezi viitorul Nehoiului in culori bacoviene.Un  domn al carui nume nu vreau sa-l pronunt spunea: "la ce sa ne intalnim,daca tot nu putem rezolva nimic"BRAVO MA! Atunci de ce  stai acolo,de ce nu fugi pana nu  este prea tarziu, altii pot rezolva multe,eu pot.Spitalul moare,scoala moare dar coada este sus.Am sentimentul ca responsabilitatea nu este la ea acasa.Aud vorbe usoare ,intempestive,
"Mai bine sa taci sa se spuna ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice urma de indoiala",imi vine sa mor.Avem toate motivele sa fim mandrii, SUNTEM PRIMII!
          

                                                            Doru M.

Comentarii

  1. Dau un pronostic.Doru Muzgoci va fi dat afara din psd ,poate dupa alegerile parlamentare daca nu va pleca el mai devreme.Dragostea dintre Lungu si Muzgoci sa rupt se pare, imediat dupa alegeri.De ce ,ei stiu mai bine ,sigur este ca Domnul Doru nu a fost vazut de loc pe la primarie,parca nici nu ar exista.Blogul acesta ce-i face simtita prezenta, si bine de tot.Ca are dreptate eu am stiut-o de foarte mult timp.Lungu se sprijina pe oameni care nu merita si isi va rupe gatul rau de tot.Orgoliul nu-l va lasa sa vada prostiile pe care le face.Adica din toti cei care-l inconjoara astazi pe Lungu, nimeni nu-si da seama ca gresesc, inlaturand unul dintre cei mai valorosi oameni ai echipei psd?Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dau alt pronostic , Lungu in apropierea parlamentarelor ii arunca un ciolanel de ros lui Muzgoci si o sa-i vedeti iar impreuna cu goarna.Nu ati inteles ca Muzgoci face pe suparatul ca s-a terminat ce a luat de la Mocanu si i-e foame?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa mai repet si sa zic"bine ti-a facut!?"Sa mai repet si sa zic ca,daca nu erai tu,sa-i organizezi campania electorala, Lungu nu ar fi fost acum primar?Totusi nu e prea tarziu ca el sa-si dea seama de greselile pe care le-a facut pana in prezent iar tu,printr-un act de clementa,sa-l sustii in continuare dar de data asta sa aiba consideratie fata de tine.Referitor la comentariul initial...ai dreptate!Problema este...ce-i de facut si cine face?

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca nu este locul potrivit si nu este pe subiect sa postez acest lucru aici,Dar cum ramane cu stratul de uzura de pe Valea nehoiului?Domnul Lungu sa nu uite ca diferenta la voturi dintrte el si Corcodel a facut-o Valea nehoiului si nu imi amintesc ca Domnul Lungu sa fi pasit vreodata pe acolo sa vb cu oameni sa ii intrebe de sanatate ba din contra trimite tot felu de inconpetenti pe acolo bineinteles din gasca de Corcodei de care nu vrea sau nu poate sa scape de ei din primarie.Sper sa imi publicati postarea d Mozgoci

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai scris si in zilele trecute,cum tot scriu de ani buni despre acest drum de pe Valea Nehoiului ,pe care sincer mi-l pot trece si ca o mare realizare a mea.Mi-am cheltuit ceva bani personali pentru ca acest drum sa existe astazi.Am facut interpelare in CJ referitor la stratul de uzura ,si raspunsul a fost ca acest strat se va pune in urmatorii 3 ani, pe cat se intinde si garantia acestui drum.De altfel am facut interpelari si despre Podul Negru_Gura Teghii,Zeletin-Cislau,Patarlagele -Colti, pentru care s-a specificat ca in actualul buget nu sunt bani.Ma voi bate in Cj pentru o prioritizare a acestor drumuri ,si va voi tine la curent.Prilej pentru care am facut si un raspuns raport ,la ce-am facut pana acum in CJ.Buna seara.DM

    RăspundețiȘtergere
  6. Vi se pare normal ca firma domnului primar sa efectueze lucrari pentru primarie? Parca spunea ca dansul nu o sa faca asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este perfect legal. Firma nu mai este a domnului primar. Si da, este normal, de ce sa castige un strein si nu primarul nostru iubit ? :))))

      Ștergere
    2. In situatia institutiilor publice, respectiv primaria, achizitiile se fac in baza unor selectii de oferte, cel putin trei din care se alege oferta cea mai convenabila din punct de vedere al calitatii si mai ales al pretului.
      Daca firma domnului primar a lasat pretul foarte jos este foarte bine. Nu ne intereseaza sursa achizitiei ci ne intereseaza sa dam cat mai putini bani si lemnele sa ajunga la scoli si gradinite in timp util.

      Ștergere
    3. de unde stiti ca lucrarea este finantata de primarie?
      poate este finantata de nikmob, ca e in fata intrarii lor, zic si eu, lumea e rautacioasa
      si pana la urma nu mai conteaza atata timp cat face ceva BINE
      bravo lui

      Ștergere
    4. Subscriu la ultimele doua commenturi

      Ștergere
    5. Capul plecat nimeni nu il taie!

      Ștergere
  7. Si strada din Lunca tot de Nikmob e finantata ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar prosti mai platesc taxe si pot fi asa calmi cand atatea marsavii se intampla in jurul nostru!
      Un mare val de 'angajari' s-a facut in ultima perioada! Normal nu toti muritorii doar cei cu plamani buni si haine rosii au fost atent selectionati!
      Si taranii din istorie erau mai etici decat noi!

      Ștergere
  8. Voi astia anonimi, comentati ca sa va aflati in treaba. Daca face,de ce face. Daca nu face ,de ce nu face. Daca aveti sange in instalatie semnati comentariile cu numele din cartea de identitate. De cine va este frica ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Identitatea nefiind verificabila, numele nu are nici o relevanta aici, ci doar ceea ce spui. Si daca zic ca-s Elvis Presley, te pomenesti ca devii ferm convins ca "The King is alive !!! "

      Ștergere
    2. In cartea ta de identitate scrie Elvis Presley ??? Eu daca am ceva de spus,o spun pe fata. Spun cine sunt si ce vreau. ROG ADMINISTRATORUL ACESTUI BLOG SA NU MAI PERMITA COMENTARII DE LA ANONIMI.

      Ștergere
    3. Nu cred ca cel care semneaza Catalin Stanciu este Catalin Stanciu pe care-l stiu eu , si anume fiul profesorului Stanciu din Nehoiu. Nu de alta, dar din cate stiu dl Stanciu nu are la ora actuala copil in varsta de 7-8 ani... iar cel pe care-l are din cate stiu a terminat o facultate si e baiet dezgheztat foc, si nu-i deloc oligofren..deci, identitate falsa ! Daca ai ceva de zis si ai coae, zi ceva care sa faca cinste numelui din buletin , paputzoiule !

      Ștergere
  9. Vorba multa, saracia omului! Fapte domnul Doru! De ce ati promis asfaltarea drumului DJ 203K pana in toamna? Nu s-a apucat nimeni de el! Cand vor veni dupa taxe asa le voi promite si eu! Mintiti voi, mintim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca va amintiti, candidatul la sefia CJ sustinut de noi, nu a castigat alegerile.Eu nu am mintit si nu mint.Poti trece la nerealizari ceva ,dar nu la minciuni.Eu am fost mintit.....si suntem la inceput de mandat toata lumea.Fatalismul asta cu mintitul, mie imi displace total,va rog sa va mai ganditi la asta.Nu ma vedeti pe mine calare pe primarie sifonand bani publici,pentru atitudinile mele sunt tinut la distanta, dupa ce si-au facu treaba, un fel de unica folosinta,dar eu nu cuaut vinovati, eu sunt primul,diferenta este ca eu le arunc in obraz nemultumirile.Buna seara DM

    RăspundețiȘtergere
  11. Domnilor, de ce nu vorbeste nimeni despre situatia critica si concedierile abuzive care au loc in SC Hidroconstructia SA Siriu?? Aveti idee ce se intampla acolo acum? De la 1 octombrie si pana la sfarsitul anului urmeaza sa fie dati afara 289 de salariati din 453, prin concediere colectiva. Se concediaza si li se dau oamenilor preavize fara nici o explicatie si fara sa li se comunice criteriile care s-au avut in vedere la nominalizarea pt concediere. Angajatii se plang ca sunt concediati si trecuti pe "listele negre" de catre sefii de santiere si directorii de directii pe criterii de "ochi frumosi" de antipatii ale sefilor, de pile,pe motive de platit polite etc, patronatul se comporta cu angajatii de parca sunt negrii pe plantatie si spun "daca nu va convine n-aveti decat sa plecati", patronat care incalca contractele colective de munca de parca ce s-a negociat acolo e doar asa pe hartie, patronat care nu vrea sa auda de plata salariilor compensatorii angajatilor concediati cu toate ca contractul colectiv stipuleaza asta,liderii de sindicat ridica din umeri si spun angajatilor ca sunt neputinciosi si ca pe ei patronatul nu ii asculta si nu au nici o putere, carora li se spune de catre patronat daca vreti sa nu concediez, platiti-i voi ca noi nu avem bani , patronat care in schimb lucreaza cu multi subcontractori si prefera sa lea dea lor de lucru decat propriilor angajati pe care prefera sa-i concedieze. Oare de ce? Pt ca de la subcontractori se iau niste comisioane in timp ce angajatii cer salariu pt munca prestata...... Va dati seama cate familii vor avea de suferit pe valea asta daca vor fi concediati atatia oameni??Cati someri vor apararea? Va scadea nivelul de trai, si multe altele. Chiar nu se sesizeaza nimeni sa vada ce se intampla in firma aia? Patronatul da vina pe insolventa Hidroelectricii, dar nu e chiar asa pt ca exista lucrari dar care se executa cu subcontractori pt ca e mai ieftin decat cu angajatii proprii. Oamenilor nu li s-a spus nimic inainte, au fost pusi in fata faptului implinit, asta ca sa nu mai poata sa-si ia concedii de odihna (cei care mai aveau) si bonurile cadou aferente si negociate acestuia sau altele. Este strigator la cer si din pacate e greu sa te lupti cu patronul care bate cu pumnul in masa si spune aici eu decid, eu sunt si sindicat eu fac si protectie sociala eu fac de toate si daca nu-ti convine poti pleca.
    Va rog sa va spuneti si voi parerea in legatura cu situatia asta ca poate va conta si vocea salariatilor .
    Cu respect, un om revoltat

    RăspundețiȘtergere
  12. 80% din sindicatele din tara asta sunt cumparate de patronate. Astfel ei ajung sa nu-i mai reprezinte pe salariati ci propriul interes personal. La Hidroconstructia, sindicatul ridica neputincios din umeri si spun ca nu au ce sa faca, ca pe ei si asa nu ii asculta nimeni.......no comment. Poate doar sa se trezeasca oamenii din amorteala si indobitocirea asta si sa-si ceara drepturile, sa aiba curajul sa-si apere statutul de salariat si sa ceara dreptul la un loc de munca decent, pt ca altfel ce facem ? Emigram toti in afara pt ca in tara nu mai avem de lucru??

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări