DORU MUZGOCI IN COMITETUL EXECUTIV JUDETEAN BUZAU AL PSD!

Alaturi de Presedintele Interimar al PSD Nehoiu, Gh. Gavriloiu, am fost astazi ales in Comitetul Executiv Judetean al PSD. Astazi PSD Buzau si-a desemnat candidatii, pentru alegerile parlamentare din luna decembrie. Am  participat astazi la o sedinta a Comitetului Executiv iar acolo unde au fost doi candidati pe un post, votul majoritatii a impus, cum era de asteptat candidatul. Am avut onoarea sa fac parte din echipa de numarare a voturilor, la propunerea d-lui Presedinte al PSD  Buzau, C.Boscodeala.
Lista celor alesi este urmatoarea :
- Adrian Mocanu,
- Marian Ghiveciu,
- Victor Mocanu,
- Marcel Ciolacu,
- Romeo Lungu (a carui situatie se va clarifica, in zilele urmatoare)
- Ionela Dobrica al carei  discurs liber, a impresionat prin inteligenta, acuratete si dinamism, calitati specifice varstei foarte tinere, a viitoarei deputate.
Singura dezamagire pentru Nehoiu  este ca nehoienii vor avea din partea USL doi liberali, in persoana deputatului Scutaru, si a unei dne desemnata de Bucuresti pentru acest colegiu de pe Valea Buzaului.
Cu convingerea ca democratia interna a fost astazi la ea acasa  in PSD Buzau, va spun buna seara.
Doru M


                                

Comentarii

  1. Felicitari D-le Muzgoci pentru alegerea in Comitetul Executiv al PSD.La capitolul alegerilor parlamentare, PSD Buzau a pierdut enorm in fata alegatorilor.Multi PSD-isti nu suporta PNL-ul(stiti din ce cauza) si nu mai au nici o placere sa voteze candidatii propusi de USL.Din aceasta cauza,o sa vedeti,nu o sa se prezinte multi la vot.Ne pare rau,ca un OM, asa de inteligent si de instruit ca D-voastra,nu este coaptat in echipa de administratie locala. Osa teraca timpul si toate o sa se aseze la locurile lor.Pentru PSD-isti e foarte greu sa aleaga intre Doru Muzgoci si Florin Lungu.Sper,sa nu se ajunga la un moment dat la aceasta dilema in alegerile locale in 2016.Succes in cariera si in viata de zi cu zi, D-le Consilier Judetean.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, d-le Muzgoci ! Sper ca peste 4 ani sa va gasim pe lista pe care ne-ati prezentat-o !
    A226(r)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,si sa stiti ca nici macar eu, nu am crezut ca o sa ma simt asa de bine,aceasta recunoastere a venit intr-un moment de care aveam nevoie.Este totusi cineva in filtru care ma ataca dur, numindu-ma "pup...." si ca" mi-am pierdut verticalitatea"bla ,bla,bla. Mi-a reprosat anonimul ,ca am ajuns sa o sustin pe tanara Dobrica ,si pe altii mai sus prezentati ,insistand ca este o greseala.Asa se intampla cand nu cunosti, si arunci cu noroi in oameni care nu merita asta.D-soara Dobrica nu are nici o vina ca a crecut intr-o familie, in care politica a fost la ea acasa,tatal ei Laurentiu fiind un important membru PSD.Eu am vrut sa spun ca Ionela Dobrica este o tanara instruita,se pricepe la politica, evident ii place sa faca politica ,si nu vad nimic rau in asta.Daca are sprijinul primarilor ,inseamna ca merita sa candideze ,si in fond ea se supune votului cetateanului.Intelegand ca anonimul din cele doua comentarii, are o problema cu locul meu in PSD, aruncandu-mi rautati gen "ai fost eliminat" sau "X nu te vrea"etc. am sa-in raspund ca batul prin gard nu mai este de mult pentru mine.Sa ne intelegem,nu sunt certat cu dl Lungu ,doar ca am constatat ,ca gandim anumite probleme diferit.Cum domnia sa a castigat alegerile, ii respect modul de a face politica , de asi alege oamenii,si chipa cu care sa lucreze.Ma lupt pentru drumuri ,si joi voi avea o interventie in acest sens,pentru ca Nehoiu sa primeasca bani( joi va primii 2,5 miliarde lei vechi pentru arierate)Nu ma laud ,dar nici nu pot da drumul la toate comentariile care ma jignesc pe mine, sau pe colegii mei de partid ,pe care sincer ii respect, pentru ca eu la randu-mi simt ca sunt respectat ,si astfel epuizez acuzele insistentului anonim.Daca imi spun aici o parere, care difera de cea a unui coleg de-al meu ,nu inseamna ca intre mine si acela este o ruptura.NU.Va salut Doru M.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce ni se pare noua...sau mai bine reformulam...Nu vi se pare ca prea va laudati,domnule Doru,pe aici?Anonim-anonim,dar daca tot va laudati(anonim) macar faceti-o in fiecare zi,sa ne obisnuim cu asta,sa o luam ca pe ceva...firesc,nu?Degeaba tot incercati sa va ridicati in slavi,doar-doar o sa vada Lungu se om plin de...cultura,care nu vrea nici un folos personal,un om care face totul ptr binele buzoienilor,bla-bla-bla...Cu mana pe inima va spunem ca nu gasim in tot BUZAUL (deci nu vorbim de zona Nehoiu_Patarlagele) doi oameni sa spuna asa ceva despre domnia voastra,hai sa fim seriosi....Dar oricum nu mai conteaza,oricum o sa continuati sa va laudati oe acest site,intr-o forma sau alta.Apropo,pana la alegerile ptr.primaria Nehoiu o mare problema,pe care o tot intorceati pe toate partile,a fost cea despre apa potabila: scumpa,murdara,etc.Acum este OK. - este f curata si mai "ieftina",nu-i asa?Stiu,nu puteti sa faceti nimic ca...una- alta,dar atunci va bateati cu pumnii in piept,ca sa zicem asa,bine asta nu era singura promisiune,dar asta este,d-voastra v-ati luat banutii(si ii luati in continuare,desi sustineti peste tot ca nu va trebuie nimic de la nimeni).Si...o rugaminte,fara apelative jignitoare ca nu folosesc nimanui,nu publicati si gata !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pentru ca ma injura pe mine cineva nu public un comentariu ,ci pentru ca unele comentarii sunt rauvoitoare la adresa unor oameni sau a partidului meu, si nu pot publica asta ,pentru ca nu sunt tribuna pentru cei care nu au unde sa se exprime, si nici masochist nu sunt.Din 10 iunie chiar incerc sa fac ceva, pentru Nehoiu si pentru zona.Astazi in timp ce ma indreptam cu doua memorii referitor la finantarea de urgenta a Spitalului Nehoiu, mi-a fost furata o suma mare de bani, si probabil o sa aflati din presa de asta.Astzi la CJ, unde Nehoiu a primit 2,5 miliarde(lei vechi),am pus in discutie multe probleme de interes pentru Valea Buzaului ,si a orasului Nehoiu,spitalul,drumurile,tabara de sculptura de la Ciolanu.Avem promisiunea CJ si a presedintelui Cristinel Bagiu ca vor ajuta spitalul,asa cum am avut promisiunea parlamentarilor nostrii, ca vor ajuta la salvarea spitalului.Sunt anumite subiecte pe care nu le abordez ,pentru a nu fi fortat sa fac populism ieftin, dar nici sa vorbesc despre lucruri care nu sunt sub stapanirea mea, sau sa fiu consultat pentru asta.Ma concentrez astfel pe problemele zonei, si doar pe cele de importanta deosebita ce apartin Nehoiului ,dar nu ma voi da niciodata la o parte, sa fac ceva pentru oamenii din Nehoiu.Spun ce fac, nu sa ma laud,ci pentru a va informa ce fac acolo.Buna seara.DM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BAI NENE, DAR ESTI CHIAR PROST.CUM DRACU EXACT IN TIMP CE TE INDREPTAI(UNDE NU SPUI,SAU POATE STATEAI STRAMB) SA SALVEZI SPITALUL TI-AU FURAT NEMERNICII O SUMA MARE DE BANI? PAI ASTA-I LACRIMOGENA CURATA. EU ZIC SA FACEM O CHETA SA-TI RECUPEREZI PAGUBA. CAT TI-AU LUAT 3,4 MILIOANE? TE POMENESTI CA TE DUCEAI SA MITUIESTI PARLAMENTARII SA SCOTI NEHOIU DIN CRIZA. AM MAI VAZUT SI EU LABAGII DAR SA TE VAITI PE BLOG CA TI-AU FURAT BANII IN TIMP CE FACEAI O FAPTA BUNA PENTRU NEHOIU, O ASA LIPSA DE ORGOLIU, DE MANDRIE SI POMANAGEALA N-AM VAZUT. DUTE-N PULA MEA DE PROST. M-AI DEZAMAGIT DEFINITIV.

      Ștergere
  6. Mai multe experiente avute pe acest site m-au ajutat sa ajung la urmatoarea concluzie : aici nu ar trebui sa fie loc pentru frustrati, nici pentru limbaj de cartier, nici pentru rautati inutile. Este un loc public, in care oameni civilizati se intalnesc si schimba idei. DE regula, chiar si atunci cand se fac presupuneri despre ceva sau cineva, ar trebui mentionat acest lucru , si anume ca este o presupunere. Care ar trebui totusi sa plece de la o ipoteza cat de cat logica, nicidecum de la vreun vis avut azinoapte.
    Nu mai testati rezistenta la stress a proprietarului blogului , nu de alta, dar daca hotaraste ca are ceva mai bun de facut cu banii dumnealui, vom fi nevoiti sa ne injuram la fel de gratis, fatza in fatza.
    Cu stima, A226(r)
    P.S. Daca sti beut mai mult de-o bere, notati ideile principale, si incercati sa comentati in alta zi. In mod normal, veti constata ca va puteti exprima mult mai coerent si mai elegant. Va spun din experienta proprie. :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Muzgoci am auzit ca ti-au furat la Buzau 100 de milioane de lei?Cum!?

    RăspundețiȘtergere
  8. Proiect Nehoiu2 octombrie 2012, 18:29

    Da mi-au fost furate 80 de milioane de lei nu 100.Lucrurilr s-au petrecut si din neglijenta mea in Aurora Mall, si politistii se afla pe urmele celui care a luat banii.Cineva mi-a tras cateva injuraturi, crezand ca nu fac altceva de cat sa ma victimizez.....Erau banii salariatelor mele,bani castigati cu multa munca.Atnci aveam o intalnire referitor la spital, la sediul PSD Buzau.Atat.DM

    RăspundețiȘtergere
  9. Propun ca toti carora li s-a furat bani, obiecte, masina, carora le-a luat foc casa,etc. sa publice un anunt aici. eventual sa-i plangem de mila. stim ca la tine se castiga bani putini cu multa munca nu trebuia sa precizezi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Atunci cand am afirmat ca"din pacate"noi PSD nu avem un candidat al nostru pe acest colegiu,nu am vrut sa atac pe nimeni cu atat mai mult sa atac partenerii nostrii de alianta.Era comentariul unui chibit ,al unui membru de partid cu partizanatul specific lui.In situatia aceasta eu sunt cel care asteapta sa fie contactat de cel care doreste colegiul ,pentru ca asa este normal,si pentru ca imi place sa cred ca am si eu in spate cateva voturi ,de care indiscutabil toata lumea are nevoie , eu trebuie sa fiu convins ca fac ce trebuie ,si sa nu pic din nou in plasa celui care dupa ce castiga, uita pentru patru ani.La sedinta de vineri a colegilor nostri de la Nehoiu o dna daca o mai pot numi dna, a afirmat ca eu sunt cel care a inchis fiscul la Nehoiu.Prostie mai mare ca aceasta nu putea spune altcineva ,pentru ca numai o complexata ca ea, poate sa debiteze astfel de ineptii.Atentie dlor madama asta nu va aduce de cat votul ei, si probabil al sotului ,in rest NIMIC.O sa revin asupra subiectului intr-o postare viitoare ,si o sa vorbesc eu de pupincurismul acestei pupeze, care se baga in seama ,si nu face asta pentru prima data.DM

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări