CALARETUL FARA CAP!

De cateva zile umbla prin urbea noastra intr-o binecunoscuta masina bleomarin cu geamuri fumurii, un domn pe care nu-l inteleg de ce ii este frica de oamenii, pe care zice i-a pastorit 20 de ani de zile.Pe bancheta din spate, cu o sapca trasa pe ochi ,parca incearca sa testeze reactia nehoienilor , la multele rele pe care le-a facut.Nici trufasa d-na Cojocaru parca nu se mai plimba pe strazi ca alta data, intr-o companie ce trebuia sa se vada ca fiind protipendada nehoiana .L-am vazut ,a fugit  intocmai  Calaretului fara cap,din  cunoscuta ecranizare., desii  am mai spus-o, repet,  eu niciodata nu o sa-l umilesc, sau sa-i reprosez ceva fostului primar ,eu am facut-o atunci, cand multi pupau tinta, unde astazi ar vrea sa  loveasca."Fiecare destin poate fi depasit prin dispret"Pe curand DM.

   PS.Si cand te gandesti ca astazi m-am imprietenit cu un tanar liberal ,care fusese educat ca eu as fi un om rau, iar el spre surprindertea celor de fata a descoperit altceva, si spunea sincer ca i-a facut placere sa ma cunoasca.Si mie.Placerea mea a fost  mai mare, deoarece  la acea masa , erau de toate culorile, pana de curand imposibil asa ceva, cum imi doream eu aici, sa se intample ca la Patirlagele,si s-a intamplat.

Comentarii

  1. Murgociule ai cam dat-o in bara cu Lungu,te-a dat la o parte de nu te-ai vazut.Ai muscat momeala si a castigat el, in tim ce tu te zbati chiar daca ar parea ca nu-i asa(fiind consilier judetean), la marginea politici.Ma bucur foarte tare ca te-a indepartat si imi place sa cred ca am contribuit si eu un pic la treaba asta,si chiar de nu mi-a reusit totul, ma voi tine aproape de tine.Lungu este baiat destept si chiar daca merge pe sarma nu a dorit sa te vezi prea mult langa el si te-a avansat.Abia astept sa treaca cei patru ani pentru ca abia atunci o sa avem primarul nostru poate Corcodel reinventat pentru ca acum sigur a invatat ceva.Cum problema ta a rezolvat-o Lungu si oamenii lui nu ne ramane de cat sa asteptam pentru ca acum timpul va face totul.Apropo,sa sti ca ajutor mare lui Lungu i-a adus blogul Tantei care a devenit si un consilier de taina al lui FLungu.De acum inainte o sa te toc eu ,si pe tine si pe Lungu.Ti-am mai facut zile fripte si o sa-ti mai fac si iti mai spun ca tot noi sintem la putere,nu am plecat niciodata.Un pnl-ist sadea, dar nu din cei pe care-i sti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimabile am stiut inca inainte de alegeri ca eram "lucrat"in partid ,dar si de influentele lui Corcodel in partid,si mai stiu ca nu esti de dincolo de baricada cum pretinzi.Eu am avut un pariu cu mine insumi, si pe care l-am castigat.Nu eu sunt cel care a pierdut, daca am fost indepartat cu buna stiinta ,ci d-l primar Lungu,si atunci poti fi sigur ca i-ai "lovit"pe amandoi.Te asigur insa ca la sfarsitul celor patru ani, EU VOI FI UNUL CARE VA JUCA UN ROL FOARTE IMPORTANT ,ACOLO UNDE VOI FI.Sunt un om de competitie, si de aceea nu urasc,dar ii dispretuiesc pe cei care, ieri ii mancau din palma lui Corcodel ,iar azi vor sa-i ia gatul.Daca d-na Tanta este un consilier al d-lui Lungu, atunci nu pot de cat sa-l felicit pentru alegere,cat despre blogul amintit, pot spune ca aveti dreptate.Stiu ca sunteti cativa, care au aruncat sageti otravite, ca eu as fi o povara pe spinarea lui Lungu "l-am tras in jos",cunosc problema asta.Nu stiu daca am fost indepartat cu buna stiinta ,"ajutat de prieteni",dar stiu ca nu am luat parte ,la nici o decizie pe plan local de pana acum,si mai stiu ca tu nu esti un PNL-ist. Niciodata nu o sa-mi mai ofer ajutorul, fara sa-mi fie cerut cu mare insistenta.Asigurandu-va ca-mi merge bine,va salut pe toti, prieteni sau dusmani.Doru Muzgoci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca la PNL este plin de indivizi cu apucaturi securistice... in ultimele zile am mai vazut cateva manifestari de genul asta....

      Ștergere
  3. Raman consternat cum unele specimene (caci nu ii pot numi oameni ) sunt consecventi in a pupa,in continuare, zonele ferite de soare ale lui corcodel. Cred ca in loc sa se bata cu pumnii in piept ca vor face si vor drege pentru a reinvia vremurile trecute, mai bine ar pastra o poza cu acesta (poate sa fie numai fundul) poza pe care sa o pupe atunci cand ii loveste nervul si sentimentul revolutionar.
    Bag de seama ca acesti pupincuristi ai lui corcodel cat si el se cam joaca cu focul si pun la grea incercare rabdarea oamenilor din Nehoiu.
    Stiu, razbunarea este arma prostului, dar este dulce si fiecare avem dreptul sa fim 5 min "prosti", ca sa ne putem razbuna. corcodel si ai lui trebuie sa ajunga acolo unde le este locul: la cosul de gunoi pentru ca asta sunt.

    Mitica

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai Dorule, inainte sa vorbim de faptele voastre, apoi de ale altora! Nu cred ca dl Corcodel are dosar la DIICOT pentru fapte mai putin morale sau ca ar fi tras de fete prin discoteci sa le intrebe cat e 'scorul'!
    Daca e sa punem in balanta ce a facut actuala si vechea administratie ne lasa un gust amar! In schimbul catorva dungi albe prin centru ne-a lasat in bezna , in pofida valului mare de furturi de baterii, motorina si altele!
    Asadar puneti mana pe treaba ca daca ati da si cele promise in campanie cum dati din gura s-ar fi facut multe in Nehoiu!
    Eu unul nu vad nimic schimbat; tot multa ura si venin varsat , tot functionari publici care ma indeamna ce sa fac in numele altora, desi legea imi ofere MIE dreptul sa aleg, etc.

    Un mic sfat: Dragi functionari, primari si consilieri faceti-va datoria legal si in slujba celor care v-au ales, nu in slujba altora mai mari in partid sau a intereselor personale, daca puteti lasati-va, nu e momentul nepotrivit pe criza asta sa ne testam capacitatile administrative; romanul nu mai poate, s-a umplut paharul; sa nu aveti surprize!
    Sa nu uitati ca cei care pentru voi inseamna un simplu electorat au o oarecare inteligenta, nu sunt masini sau animale, pe care puteti 'trage' cat vreti fara repercursiuni!
    Nici macar nu ar fi trebuit sa aveti timp sa va interersati de soarta altora, principala dv activitate ar trebui sa fie CETATEANUL!
    Sunt curios cum va veti scoate dv camasa peste 4 ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer sa fiu.....ma deranjeaza "mai Dorule",dar pentru ca nu cred ca ar trebui sa ne fie rusine cu ceva, va raspund:nu credeti ca sunteti prea aspru, sau chiar nedrept cu un om, sau o echipa ,venita de o luna de zile la primarie?!Daca eu vin la d-voastra in casa ,si d-voastra nu ati platit curentul de 6 luni de zile, eu sunt vinovat pentru debransare?Capitole bugetare au fost cheltuite in intregime, inainte de a sti ce va aduce rectificarea bugetara din august septembrie.Asa au fost cheltuiti si banii de la ajutorul de urgenta, la dispozitia primarului,dar o sa revenim cu asta.Trebuie sa intelegeti, ca banii bugetului nu se inmultesc prin butasire.Sa asteptam 4 ani, si atunci tragem linie.Cu respect DM

      Ștergere
    2. Hopaaa, probabil ca apelativul "mai Dorule" ar trebui inlocuit cu "stimate dl consilier judetean"... Va trebui sa va castigati trecerea de la "mai Dorule" la ..altceva . NU aveti cum sa aveti pretentia de a astepta 4 ani si sa tragem linie cata vreme unii schimba presedintele cam cand li se scoala altora ... Pe dl Lungu il schimbam prin demonstratii &referendum vara viitoare daca nu-si face treaba, nu-i bai, am vazut ca se poate, nu-i mare lucru, 50 lei/zi/demonstrant + un post/doua de televiziune + doua ziare ....si nu ma luatzi cu chestii gen greaua mostenire, cata vreme promovatzi "proiectele frumoase " pe care le aveati voi, impreuna, in campanie. Lumea v-a votat ca pe o echipa, nu facetzi abstractie rogu-va de asta. Apropo, respectul prin care va insotzitzi semnatura se arata prin fapte, nu prin vorbe. Oamenii din Nehoiu v-au votat pentru a fi consilier judetean pentru Nehoiu. Sper doar sa deveniti mult, mult mai mult decat doilea Posea/Pop pentru nehoieni. A226(r)

      Ștergere
  5. Sunt consilier judetean si-mi fac bine treaba acolo, dar nu sunt numai al Nehoiului, ci al intregii zone.Eu nu fac parte din echipa domnului Lungu(care vad ca totusi, pentru d-voastra ramane d-l Lungu,dar eu nu merit acest drept !?),administrarea orasului Nehoiu se face de catre d-l Lungu si alti colegi de-ai mei la fel de alesi ca si mine,si nu am vazut sa-i fie reprosat d-lui Istrate,fost consilier judetean ca si subsemnatul,nerealizarile lui Corcodel.Eu m-am adresat tot timpul la persoana a doua, din respect pentru oricine ar fi(prieten sau dusman),nu pentru calitatea efemera de astazi.Chiar astazi m-am implicat di partea CJ la convocarea unui consiliu local de urgenta ,pentru aprobarea unui proiect cu fonduri europene ,la care este parte si localitatea noastra.Mi-am legat numele fie ca vrea cineva fie ca nu, de realizarea asfaltarii drumului de pe Valea Nehoiului,unde am cheltuit ceva bani personali,pentru ca acel proiect sa capete finalitatea cunoscuta.Ca membru al aceleiasi organizatii voi cere ca d-l Lungu sa faca ce a promis,sa faca ce trebuie, si asta este altceva.Recunosc ca eu la un moment dat am vrut sa raman aici, dar decizia a fost alta, si atunci nu mai sunt raspunzator direct de treburile altora.Eu am fost si raman DM nu altcineva.Daca eu aveam decizia pana acum, va asigur ca astazi ati fi fost mandru ca locuiti in orasul Nehoiu, dar nu am avut onoarea asta.Evident ca ma obliga ca sunt din Nehoiu,dar nu sunt" pentru Nehoiu" ci pentru judetul Buzau.De fiecare data m-am straduit sa am o atitudine echilibrata,fata de toti cei care intra pe Proiect Nehoiu,fie ei adversari sau prieteni, dar nu exagerati.Cu respect DM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu 'bani personali' e deja frectie la picior de lemn. Toata lumea stie ca pentru un post trebuie sa vi cu ceva bani consistenti de acasa(trebuie bannere, oameni platiti sa strige in campanie, o galeata, sticla de ulei, etc) sau cu ceva voturi 'donate'; bineinteles bani care poate se vor recupera inzecit!
      Cel mai grav la apropiatii psd nehoiu e indiscretia: cum te poti lauda cu postul promis in fata nehoienilor(din banii carora vei fi platit) fara sa-ti fie teama ca iti iei una intre ochi sau ca ii faci praf imaginea celui care ti-a facut promisiunea?
      Noi cand am votat PSD am vrut schimbarea pilelor pe corectitudine!
      Cum stii tu ca iti iei post in primarie daca nici concursul nu l-ai sustinut? Oare nu le e teama ca ajunge la urechile procurorilor? Eu personal voi sesiza parchetul (cu privire la modul fraudulos in care s-a facut angajarea )cand aceste persoane apropiate in campanie de PSD Nehoiu vor ajunge in functii publice!

      Ștergere
    2. De acord, dar se pare ca pana acum nu aveti motive de ingrijorare,desi nu este nimic aiurea, ca o administratie sa aiba si niste oameni ai ei,care sa-i promoveze ideile,proiectele,programul.Conform legii exista asa ceva,la nivelul consilierilor,a posturilor din CA-urile subordonate C.L sau primarului,echipa de consilieri locali.Buna seara DM.
      PS.Pentru a ajunge la un anume nivel in politica trebuie sa cheltuiesti si bani personali,incercati sa vedeti si partea frumoasa alucrurilor, nu numai hotia,necinstea,rautatea.

      Ștergere
  6. Cu acelasi respect va raspund : oamenii au pretentii de la dvs. Da, sunteti al intregii zone, nu puteti trata pe cineva preferential, de acord. Insa, asa cum ati facut echipa in campanie, consider ca ar fi spre beneficiul nehoienilor sa faceti echipa si in continuare, cu atat mai mult cu cat contibutia dvs. la rezultatul alegerilor a fost una mai mult decat notabila, esentiala din punctul meu de vedere. Oamenii au acordat incredere echipei. Chiar va respect si o sa incerc sa-mi temperez vehementa ,gratuita uneori, incercand sa invat de la dvs eleganta si diplomatia in exprimare. Pe de alta parte, realizez ca dupa 3-4 beri este recomandat somnul, nicidecum datul cu parerea. A226(r)

    RăspundețiȘtergere
  7. Rad de mor, si sincer mi-ar face placere sa stiu cine sunteti, m-am mai linistit in urma recunoasterii numarului berilor... Raman totusi cateva lucruri la care reflectez cu seriozitate, si atunci devin foarte serios. Da, ma voi implica in tot ce poate aduce ceva bun pentru Nehoiu, dar nu-l pot trage de maneca pe Lungu sa-i amintesc ca suntem in echipa. Multumesc insa pentru aprecierea ca eu as fi avut o contributie majora in alegeri, deoarece ma obisnuisem sa cred ca, "eu l-am tras in jos pe d-l Lungu" , asa cum le place unora sa spuna. Nu ma voi da inapoi atunci cand interesul localitatii mele o cere, si nici atunci cand d-l Lungu va calca pe urmele predecesorului sau. Pe curand.DM

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper si cred ca dl Lungu nu o sa calce pe urmele predecesorului. Este un bun manager si a demonstreaza asta atat realizarile personale, dar si faptul ca nu s-a infipt in a face vendeta prin primarie, desi unora ar trebui sa le dea o lectie ..toate la timpul lor. Aveti dreptate, nu-l puteti trage pe dl Lungu de maneca, insa nu cred ca este cazul : veti face echipa daca va fi cazul, fara probleme. Sunt sigur. Amandoi sunteti oameni care au dobandit ceea ce au, inclusiv respectul semenilor, prin munca, asa ca nu vad de ce nu v-ati intelege. Daca cineva se referea la faptul ca l-ati tras in jos pe Lungu, nu se referea probabil decat la faptul ca veneatzi din zona PDL [ care a acumulat capital de ura sociala cat cuprinde, desi dpdv meu de vedere, masurile antisociale au fost impuse de situatia economica si necesare (n-ai cum mama naibii sa iesi la liman daca , la nesfarsit, consumi mai mult decat produci), restul il stiti, mi-am mai expus parerea pe aceasta tema ]. A226(r)

    RăspundețiȘtergere
  9. Economie pentru Primarie, paguba pentru cetateni!
    In mai putin de 7 zile au fost 'sparte' 2 magazine doar pe raza satului Bisca! Gandind in perspectiva si facand omisie de faptul ca faptasul a fost prins ne-am putea imagina unde ar fi dat spargeri acesta dupa ce ar fi pradat toate magazinele!
    Daca gandim doar la economie si nu punem sanatatea si viata cetateanului inainte de toate gresim flagrant!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca as avea bani suficienti(daca)),mi-as angaja garda de corp,as merge doar cu masini scumpe etc. Asa este si aici si sper eu doar acum,asa este si cu Romania,ne intindem cat ne tine plapuma, asa spune o vorba romaneasca.Prin asta sa nu ma intelegeti ca nu trebuie sa visam la mai mult, sau sa nu avem pretentii pentru a avea mai mult.Daca Romania ar cotiza la bugetul UE cat Germania ar avea influienta Germaniei ,si a SUA daca ar cotiza la NATO cat SUA.Pe curand DM

    RăspundețiȘtergere
  11. Unii fac economie rational si eficient, la noi nu stiu de ce nu se poate! Nu cred ca asta ar fi solutia optima(exista si variatoare de tensiune, iluminat public inteligent etc.)! Cat ar putea costa cateva variatoare de tensiune?
    Dar vedeti ca UE si NATO mai arunca cate un ochi si in Romania chiar daca aceasta cotizeaza putin!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări