ASTAZI SE JOACA VIITORUL POLITIC,AL LUI CORCODEL IN PNL !

Astazi PNL Nehoiu isi joaca viitorul politic, atat al organizatiei, dar si al fostului primar si al echipei sale.Functie de ce se va intampla astazi se va intarii si PDL-ul ,dat fiind relatia mai mult de cat apropiata al lui Corcodel cu Cezar Preda.Vor castiga astazi talibanii condusi de Istrate,Stefu,Ionescu (!)sau se va consolida aripa Corcodel -Cojocaru.?Se va vedea astazi daca Corcodel a pierdut sprijinul d-lui Bigiu si Scutaru ,sau isi va consolida pozitia in PNL, construind o opozitie, in stare sa-l aduca din nou pe  Merilor.Vom vedea diseara.

Comentarii

  1. "Marire si decadere" trebuia sa poarte titlul acestei postari, pentru ca se pare, cei cel adulau ieri, astazi il scuipa,il umilesc si ii arunca totul in cap.Era de asteptat sa se intample asa ceva,era previzibil pentru toti, cei care NU am crezut, in nemurirea lui Corcodel.Scapati de frica lui Corcodel "apropiatii"au inceput sa-si scoata gherutele.Raul pricinuit atator si atator persoane, se intoarce astazi cu aceeasi violenta si virulenta, impotriva sa.Va rezista?Vom vedea pe 24 august cand vor avea loc alegeri la organizatia PNL Nehoiu.Corcodel sau Istrate? Doru M

    RăspundețiȘtergere
  2. E josnic ce se intampla la Nehoiu! Traseism politic de cea mai joasa speta intre doua partide cu doctrine total diferite(din Pdl in Psd). Candidatul la Primarie din partea PDL isi roaga apropiatii sa voteze cu PSD, desi cele doua partide sunt total diferite, apoi se scuza pe blogul personal ca nu a fost tradare si pana la urma sterge tot postul(de ce nu stiu)!
    S-a ajuns ca in Romania sa cantareasca mai mult interesele personale decat ONOREA si ONESTITATEA!
    Se pare ca la noi in localitate conteaza cine face mai mult zgomot, cine are mai multa lume alaturi, cine isi desfiinteaza adversarul mai bine fapt ce denota o gandire cu creierul reptilian!
    Nehoienii trebuiesc educatii in privinta politicii si a democratiei! Se pare ca multi nu stiu ce rol are primaria, guvernul, parlamentul, presedintele,etc;

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20 de ani nu ati gandit asa despre traseismul lui Corcodel,el nu este un produs PNL,iar cand unul ramanea cu ai lui si principiile sareati pe el si-l terminati"nu ai sustinere""nu ai valoare".Oamenii au inteles ca dincolo de interesul de partid sau personal,trebuie sa-si dea mana,se practica si la case mai mari.Aliantele nu se fac numai la nivel national, ci si dar mai ales la nivel local.Asta am facut si noi,iar PSD-ul ne-a fost o gazda buna ,si astazi ii intoarcem increderea pe care a avut-o in noi.Relationarea dintre oameni, duce la crearea unei echipe competitive,si asa a fost si relatia dintre noi si Buzau.Sper ca nu o sa-mi vorbiti de doctrina celor de la Vinetis......iar democratia..... o sa-i invatam noi de aici inainte.DM

      Ștergere
    2. Candidatul PDL la primarie nu a rugat niciodata apropiatii sa voteze PSD, atentie!! Da, i-am sfatuit sa voteze Florin Lungu, atunci cand am vazut in ultima saptamana ca eu nu am sanse si am vrut schimbarea cu orice pret. Florin Lungu nu este PSD-ist,este un gospodar de frunte al orasului si merita functia asta mai mult ca mine.Asa cum acum ii sfatuiesc pe nehoieni sa nu lase tara asta pe mana unui plagiator si a unui chiulangiu-repetent si sa voteze NU la referendum cei care nu au alta treaba decat sa mearga. Doru are o parere prea deformata despre Cezar Preda, daca crede ca ii va da echipa de la Nehoiu lui Corcodel, un politician la apus de cariera! Gabriel Stoichita.

      Ștergere
  3. Corcodel TREBUIE SA DISPARA! Astfel de oameni daca sunt lasati in pace nu te vor lasa ei sa traiesti. Iar locul lui este alaturi de Nastase!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce se intampla dle Muzgoci, cum ii indemnati pe oameni sa voteze, nu scrieti chiar nimic de suspendare, demitere? alimentati zvonurile ca ati fost doar mercenar, v-ati luat leafa si acum papati.nu sunteti psdist adevarat! dati-va demisia din consiliul judetean.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit doua comentarii care nu pot fi publicate,unul al d-lui Gabi Stoichita ,si unul al unui anonim, care il ataca pe Gabi Stoichita ,pentru o postare pro Basescu pe blogul PDL.Al lui Gabi l-as fi publicat cu bucurie daca nu ma punea in situatia de a-mi proteja actualii mei sefi politici, si partidul in care am ales sa fac politica.Imi spune Gabi acolo ,ca as avea o parere deformata despre Cezar Preda, si cred ca este tocmai invers,Gabi nu a apucat sa-l cunoasca inca pe Cezar Preda.Gabi nu o fac din servilism , dar iti spun, si te rog sa-l intrebi si pe LM, presedintele Boscodeala este un coleg de partid cu noi,nu un stapan,nu un tiran,nu un insuportabil, si de aceea are astazi un partid cu 46 de primari, in urma unor alegeri libere.Pe Cezar l-am cunoscut,el se crede din alta lume,deasupra tuturor,mult prea pretios.Inchei spunand ca nu eu am scris prima data despre domnul colonel Preda, ci d-nul colonel despre mine,si cum nu-i datorez nimic, ci el imi datoreaza mie multe,i-am raspuns,i-am replicat.Seara buna DM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... ''in situatia de a-mi proteja actualii mei sefi politici, si partidul in care am ales sa fac politica''!
      Acum vine si intrebarea mea indiscreta: de ce anume sa-i protejati? Ce ar fi putut spune dl Stochita atat de grav incat sa nu puteti publica? Sa inteleg ca dv va interpuneti intre relatarile d-lui Gabi si noi in calitate de 'protector'? Unde e transparenta si onestitatea la care am sperat si speram de atata timp? Planeaza suspiciunea ca sunteti cam subiectiv, impartial si ca nu respectaeii dreptul la replica!

      Ștergere
  6. Ce crezi ca o sa se intample pe 29 DM?Nesimtirea de felul asta a inventat-o PDL ,astia au inmultit-o cu 10.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu as fi vrut sa facem un dialog aici. In primul rand a fost un drept la replica al meu fata de o acuzatie ca as fi tradat pdl, ca am indemnat oamenii mei apropiati sa voteze cu psd. In al doilea rand am spus ca ai o parere gresita despre Preda cand crezi ca il va primi pe Corcodel sef de organizatie la Nehoiu,nu in rest. Il cunosc foarte bine pe Cezar Preda,poate dinaintea ta si pe tine te cunosc. Cand vei avea pe mana Nehoiu din partea lui Boscodeala cum l-ai avut din partea lui Preda mai vorbim... Un drept la replica se publica indiferent daca, convine sefilor tai politici sau nu... Altfel vorbim de ce ai pomenit singur, servilism...Gabi Stoichita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi, Nehoiu ni l-am luat singuri ,fara ajutorul altcuiva ,de cat al cetatenilor orasului Nehoiu(si recunoastem ,si al tau sau al vostru, cum vrei),dar am avut sprijin total din partea liderilor judeteni,lucru ce pare ca altii nu l-au prea avut.Eu am spus doar ca, nu am vrut sa public pe acest blog ,cliseele electorale la adresa sefilor mei politici ,si a colegilor mei.Este o chestiune de BUN SIMT, pentru ca joc intr-o echipa.In ce priveste servilismul si barbatia, daca vrei mai vorbim,chiar avem subiecte.Ia mesajul asa cum este ,nu interpreta cu orgoliu si mandrie nelalocul ei, vorbe care nu vor in nici un caz sa lezeze pe cineva.Inca bine intentionat, dar hotarat sa nu mai taca ,DM

      Ștergere
  8. Aceleasi lupte politice au loc zi de zi oriunde si nu e nici o surprindere ca la nehoiu e la el,cta despre cei ce acum arunca cu pietre si scuipa,desi inainte idolatrizau spun ca sunt niste prefacuti, oamenii fara personalitate care se lasa purtati in toate directiile de catre un vant invizibil

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lupte politice au loc, asa e ! dar nu in felul acesta. Despre oamenii fara personalitate purtati de acel vant invizibil ar fi bine sa detaliezi putin, se pot interpreta tot felul de lucruri, bune/rele.

      Ștergere
  9. Ma inclin in fata domnului primar Lungu care a adus in orasul Nehoiu un aer nou, o atmosfera linistita in care oamenii se plimba in voie, comunicand fara teama, ca, Corcodel i-ar putea vedea intr-o anumita companie.Am scapat de acest asupritor care daruia sume frumoase amantelor sale, nu pe competente de serviciu ci pe cu totul alte criterii. Ma bucur sa vad ca anumite persoane din primarie care pana astazi nici nu dadeau "Buna ziua", astazi saluta respectuosi, dar nu pentru ca ar fi de caracter.Ma bucur sa il vad pe domnul D.M un om de caracter, nu un razbunator gen Corco. Neohoiu are cu totul alta fata si sper in continuare ca acest orasel se va dezvolta si nu va mai fi furat ca in codru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta fata spuneti dv, asa credeam si eu,DAR duminica domnul GRIGORE salariat al Primariei umbla din poarta in poarta si ruga lumea sa mearga la vot. RUSINEEEE!
      Culmea cunosc persoane care NU au mai mers simtindu-se obligati, insa au fost si unii care banuiesc ca s-au conformat!

      Ștergere
    2. Atata timp cat nu a amenintat pe nimeni, ci doar i-a invitat la vot, nu este nimic ilegal,si nu vad care este problema.Serios.DM

      Ștergere
    3. Sigur vedeti care-i problema, insa va rog, nu ne jigniti zicand ca nu vedeti care-i problema. Daca chiar nu vedeti care-i problema, inseamna ca aveti o problema, si anume aceea ca nu ganditi obiectiv. Ia zicetzi d-stra, dl DM, cam cum s-a stabilit la partid sa sune invitatia in asa fel incat ea sa nu sune a amenintare ? Mobilizarea salariatilor primariei pentru a bate din poarta-n poarta este normalitate ? Face asta parte din fisa postului a lui Grigore, Miron, Floroiu, Stan, etc. ? Cand o facea dl. Corcodel de ce era o problema, dl. Muzgoci, iar acum , "sincer" nu vedeti care-i problema ? Se pare ca ati preluat primaria cu tot cu vechile ei obiceiuri.

      Ștergere
    4. Nu ma obligati sa le iau apararea, pentru ca nu-i treaba mea. Invitarea cetatenilor la vot nu este o infractiune,nu este un gest ilegal.Asa cum boicotul nu este ilegal, nici invitarea cetatenilor la vot nu este o actiune ilegala,dimpotriva.
      1.Nu vad ce obiceiuri proaste am preluat.
      2.Nu ma delimitez de colegii mei, dar eu Doru Muzgoci nu am atributiuni in administrarea orasului Nehoiu.Sunt doar consilier judetean(o data pe luna si nu cum cred multi,ca eu m-am mutat la Buzau),si nu sunt presedintele organizatiei orasenesti, sau consilier local.
      Eu nu pot de cat sa informez primarul sau colegii, atunci cand pe aici cu pertinenta, oamenii semnaleaza probleme.Buna ziua DM

      Ștergere
    5. Aveti dreptate.... insa NU am dorit sa fie un repros neaparat la adresa dvs, ci a colegilor dvs de partid, a metodei in sine. Chiar daca invitarea oamenilor la vot nu este ilegala, raman la opinia ca este mai mult decat fortata, o invitatie fiind PERCEPUTA uneori doar o propunere care cu greu poate fi refuzata.La fel, boicotul nu este ilegal, insa aduce cumva cu ideea de botnitza, pusa la gura plebei de pe mosia boierului. Recunosc ca tonul meu a fost unul poate vehement-personal intr-o problema generala. Scuze. In ceea ce priveste preluarea unor obiceiuri, referindu-ma la tendinta de a ne folosi de oameni, aveti dreptate, nu le-ati preluat, acestea exista de fapt la noi toti. A bate la poarta oamenilor pentru a iesi la vot nu este ilegal, este jenant, imoral si inspaimantator . Chiar daca nu sunt de acord cu neparticiparea la vot/referendum, legea nu ma obliga sa particip, inasa absenta poate fi justificata. Cu toate ca neimplicarea este la fel de imorala si iresponsabila , ea este o opinie, in cele mai multe cazuri reflectand lipsa de consideratie pentru clasa politica din Romania. Dar este o opinie. Iar an de an, de 20 de ani incoace, aproape jumatate din romani asta simt si prefera sa stea acasa, decat sa piarda o ora din viata pentru a iesi sa voteze ce ? satisfacerea unor ambitii/interese personale care cica au costat Romania 800 de milioane de euro in ultimele 2-3 luni ? sa voteze ceva ce oricum nu-i intereseaza ? datorie civica ???? ( am vazut mai jos )... Din cate stiu am o datorie fata de cineva care mi-a oferit ceva ! Cum pot avea o datorie fata de cineva care imi ia ??? ( adica politicianul, in genere ) Sincer, sper sa fiti un promotor al generatiei care va schimba perceptia oamenilor in acest sens.
      Din pacate majoritatea motivelor pentru care s-a iesit la vot la referendum nu au fost dictate atat de ratiune, cat de ura ,frica & amnezie : Ura fata de un om care a invrajbit natiunea ( neintelegand ca asa este ea si ca trebuie lasata asa cum este ea , spaga/mita facand dealtfel parte din cultura noastra :D ) , frica fata de faptul ca ar putea ramane lucrurile asa cum sunt sau frica fata de faptul ca m-a chemat primarul la vot iar eu am zis nu .
      A, amnezie : oamenii uita ca am fost nevoiti sa ne imprumtam pe viata la FMI pentru a acoperi ineficienta economica ( a se citi hotia ) a politicilor guvernelor duse pina prin 2005-2007, cand duduia economia. Si ulterior, in unele aspecte, evident.
      Cu stima, A226(r)
      P.S, Mi-au placut doua afise din campanie , directionate catre target : O cucoana care se vaita ca i-a luat Basescu locul de munca si era nevoita sa munceasca in Italia sa-si creasca cei doi copilashi (in schimb avea la urechi o mandrete de pereche de cercei de aur, in conditiile in care la noi e un copil si doua joburi, nu ne permitem nici macar un amarat de lantzisor ), apoi un concetatean minoritar, care se vaita ca i-a luat Basescu ajutorul social, chiar daca , conform tipologiei etnice a acestuia, nu muncise in viata lui cu contract de munca nici macar cat timp am stat noi pe la gradinitza cand eam mici, dar pe care eu, cetatean responsabil social sunt obligat sa-l cresc ca pe-o buruiana ocrotita de lege.

      Ștergere
  10. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, consolidata 2009
    ART 44: (3) Functionarii publici au obligatia ca, in exercitarea atributiilor ce le revin, sa se abtina de la exprimarea sau manifestarea publica a convingerilor si preferintelor lor politice, sa nu favorizeze vreun partid politic sau vreo organizatie careia ii este aplicabil acelasi regim juridic ca si partidelor politice.
    Din cate preabine stim duminica PDL a decis boicotarea referendumului! Am putea banui pe cine a favorizat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pana la urma care a fost deznodamantul? A ramas in PNL sau a plecat?

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa spuneati si cand era Corcodel primar ? Vreti sa va citez, cu ghilimelele de rigoare din ,,Statutul functionarului public,,? Cata ipocrizie domnule Muzgoci !!! Nu a trecut nici o luna si deja v-ati dat arama pe fata. Daca se rupe uslul, sunteti mancati, nimic nu ati aratat pana acum. nimic.il regretam pe Corcodel si il vom aduce inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am raspuns mai sus ce era de raspuns.Chemarea oamenilor la vot nu este implicare politrica, este o datorie civica.Va rog sa va ganditi la asta.Sa stiti ca nici in consiliul judetean nu am aratat nimic pana acum.Corcodelului i-ati aratat multa rabdare, iar lui Lungu nici o luna?!Aduceti-l, daca inainte de asta nu-l papati, de nu o sa mai ramana nimic din el.Se pare ca voi nerabdatorii, sunteti cei care-i canta prohodul,pentru mine nu mai exista,nu ma intereseaza.Tot la el va intoarceti?DM

    RăspundețiȘtergere
  14. Invitarea cetatenilor nu este ceva ilegal. Cand e facuta de functionarii primariei este un abuz si incalcarea statutului, pentru care ar putea fi chiar dati afara.

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca d-l primar Lungu ar imprumuta din metodele lui Corcodel, eu as fi primul care va reactiona foarte puternic.Va asigur insa ,ca atata timp cat un functionar invita oamenii la vot, fara sa le sugereze ce sa faca ,totul este OK.Va invit insa, sa nu mai fim obsedati de Corcodel,el este un simplu cetatean acum ,si probabil mediteaza la trecuta maretie.Eu nu am nici un gram de ura, nici fata de d-l Corcodel nici fata de d-na Cojocaru,nu-mi place sa stau la coada.Avem probleme in a dezvolta orasul,in a aduce investitori pentru locuri de munca,infrastructura orasului este catastrofala,iar inchiderea celor doua fabrici Oneh(in urma focului),si firma arabilor din incinta IFET, a facut sa mai avem inca 250 de someri.Criza se manifesta tot mai acut, si se pare politicile economice, nu sunt suficiente pentru a o invinge.Astea sunt probleme care te fac sa-ti friga capul.Buna seara DM
    PS Pentru A226(r):-este totusi o placere sa discuti, si chiar sa polemizezi cu asemenea oameni.Aveti multa dreptate si multa luciditate in tot ce sustineti ,cu exceptia ca ar fi o greseala ,daca un functionar ar invita oamenii la vot,mai ales ca ei sunt legatura primarului cu satele,evident in conditiile pe care le-am sesizat mai sus.Tot eu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări