AM CASTIGAT!

FLORIN LUNGU ESTE PRIMARUL ORASULUI NEHOIU! 

Comentarii

  1. Felicitari!!!
    De un infinit de ori FELICITARI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI!!!!!!!!!!!!!
    TREBUIA SA FIE!
    SCHIMBAREA A VENIT !
    SA VEDEM ACUM FAPTE!
    NU M-A DERANJAT CORCODEL NICIODATA, PERSONAL, DAR CATE AM AUZIT CA FACUT CONTRA OAMENILOR CARE TIN CU ALTE PARTIDE, E STRIGATOR LA CER!
    SA SPERAM CA SE MUTA IN MOLDOVA, SAU O SA DEVINA OM DE CURTE/BLOC, CACI MULT CURAJ SA IASA IN LUME SINGUR NU VA MAI AVEA!
    SA DISPARA PUPINCURISTII SI PITIPOANCELE CARE-I TINEAU TRENA!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost in fata primariei si bineinteles ca viermele era baricadat in primarie dar surprinderea a fost mare atunci cand in camioneta altui lingau de-al lui mai precis Ninel Fierastraieru erau baricadati inauntru ca niste sardele si le era frica sa coboare !

    Felicitari noului Primar ! De data aceasta merita sa fie scris Primar cu 'P' mare !



    Sa te vedem corcodele, cojocaru, stan, butelie, boteanu si multi altii pe unde veti scoate camasile !!! Ce frumo v-ar sta in camasi dungate !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai mare dreptate,eu unu am sa le platesc cateva polite acestor nemernici si n-am sa uit acest lucru [.BV PATROANE, SA NE CONDUCI CU INTELEPCIUNE]C.D.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa nu uiti de Muzgoci dl Florin!!! Ce a facut Muzgoci ptr PSD e incredibil!bravo lungu, bravo muzgoci!

    RăspundețiȘtergere
  6. PROIECT NEHOIU E CEL MAI TARE SITE!AM STAT AZI TOATA ZIUA PE NET!

    RăspundețiȘtergere
  7. mare grija domnule Lungu la lichelele care au fost langa primar.unii vor vrea sa il inlature pe Muzgoci. nu uitati cine v-a ajutat!Aveti grija pe cine tineti aproape.Muzgoci v-a ajutat mult! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost poate cea mai fericita noapte din ultimii 16 ani,pentru acest loc mirific,dar din pacate ajuns in paragina,numit Nehoiu.Dumnezeu exista si noi toti am vazut asta in noaptea precedenta.Adio Corcodel,odihneste-te in pace(asta daca vei putea,dupa ce ai rapit timp de 16 ani pana si cel mai de pret lucru al unui om si anume speranta).Sunt din Nehoiu si sunt mandru sa o spun.Aici mi-am petrecut copilaria si adolescenta.Am fost liderul unei generatii de ciclu gimnazial,apoi de la 14 ani am plecat sa studiez in buzau la un colegiu renumit,apoi la brasov la o facultate renumita,apoi tot la brasov mi-am finalizat Masteratul.De 2 ani sunt inginer,iar cariera mea pentru care am luptat si pentru care am invatat atat incepe sa se dezvolte.Totusi eu sunt mereu trist,mereu,mai ales duminica cand mereu trebuie sa plec din oraselul meu de suflet,pentru a lucra in Buzau,cred k prin ceea ce am dobandit pana acum as putea si eu sa imi ajut orasul,semenii si impreuna sa puteam obtine ceea ce ne dorim.Insa acest lucru nu a fost posibil timp de multi ani,deoarece Corcodel Alexandru,un refugiat,mi-a rapit mie si altor asemenea oameni aceasta sansa.El a distrus Nehoiu si s-a inconjurat de oameni de cea mai joasa speta...uitati cine ne conduce scoala.uitati cate studii au angajatii primariei,unii membrii ai scolii,etc..este de neconceput,este inadmisibil..iar tinerii cu adevarat pregatiti,nehoieni 100% au fost privati de a locui si de a lucra in orasul lor,in orasul nostru(care la cum se prezinta acum,nu il poti numi nici macar comuna).Adio Corcodel,soarta te va rasplati pentru toate ''serviciile'' pe care le-ai oferit.
      Noul Primar FLORIN LUNGU,este un om bun,sincer si curat si ceea ce este mai important cunoaste orasul,il cunoaste pentru ca este parte din oras si pentru ca aici s-a nascut si aici a trait.Il cunosc personal si sunt sigur ca va reda Nehoiului,ceea ce i-a fost rapit in ultimii 16 ani.Aceasta victorie este a tuturor celor care au crezut,au muncit,au sperat si au luptat.Vreau sa-i multumesc in primul rand Domnului Doru Muzgoci,un om deosebit,pe care multi cetateni nu au stiut sa il aprecieze de-a lungul anilor care au trecut.Dansul este printre putinii oameni din acest judet care stie ce inseamna politica si cum ea trebuie facuta.Inchei prin a-mi oferi sprijinul in continuare pentru indeplinirea tuturor obiectivelor din programul electoral si pentru aducerea orasului Nehoiu la standarde acceptabile.Penntru asta trebuie ca anumite personaje care l-au slujit pe ''jupanul'' lor timp de 16 ani(si aici ma refer la tot personalul primariei,acei caini de paza,soferi,secretare,amante si nu in ultimul rand profesori si directori impusi de ''jupan'' sa dispara si chiar sa raspunda penal.E prima conditie pentru a incepe o munca.Raul trebuie taiat din radacina,Corcodel nu a ruinat Nehoiu singur ci cu ajutorul lor.Nu poti avea o scoala la un nivel decent cand parte din ea este femeia aceea,care cu siguranta nu merita vreun statut de doamna,Cojocaru si multi altii).Nehoiu a facut ieri ceea ce trebuia,acum este nevoie de timp si de oameni tineri care prin experienta si studii sa vina langa PRIMAR SI impreuna cu acesta si cu Consilierii Locali sa lucreze din greu pentru atingerea obiectivelor.IN INIMA TA STII CA AVEM DREPTATE! Ing.NICA ADRIAN.

      Ștergere
  8. Felicitari din suflet!Nehoienii nu l-au iertat si ptr faptul ca a lasat o importanta institutie sa se desfiinteze!Oamenii din Nehoiu,cat si cei din Siriu, Gura Teghii avea nevoie de aceasta institutie si anume de Finante.Nu au contat nici locuitorii.nici patronii de firme,nici prestigiul orasului!Va felicit din suflet.domnule Lungu!

    RăspundețiȘtergere
  9. bravo FLORIN LUNGU.Bine ca am reusit sa scapam de acest nenorocit de primar care a ajutat doar lingaii din primarie[PESCARU MARCEL,GABI STAN,ADI STAN,VALI CIUPIC,COJOCARU,care era mina lui dreapta cu care se stergea la fund]

    RăspundețiȘtergere
  10. In 20 de ani in care Corco a condus acest orasel asa cum conduce un biciclist un bolid de formula 1 pe pista, in cadrul acestei primarii s-au intamplat muuulte mizerii si aici nu ma refer la amante, numiri ori destituiri din functii ci la delapidari , diferite modalitati de a fura ,,cinstit" din banii nostrii si , de aceea am rugamintea sa faceti o evaluare clara a acestei situatii , un audit si toata atentia de care este nevoie nu numai pentru a descoperii fisurile din bugetul nostru si asa amarat dar , cel mai important, pentru ca cei ce se fac vinovati de acest lucru sa plateasca tot pe-atat pe cat am suferit si noi.
    Am dat pe la spital acum cateva zile si am ramas cu durere in suflet privind cativa oameni care se luptau cu boala pentru (intr-un spital pe care Corcodel l-a transformat in sala de asteptare in scopuri politice si in interes personal) ultima halta din viata lor iar dupa aceea am trecut si pe la terenul de fotbal unde Corcodel cheltuia bani grei pentru .... ultima halta, din fericire pentru noi, din meseria de primar (in cazul lui, pt ca el a uitat ca a fi primar nu inseamna a avea o meserie, sa te aflii in treaba)
    Nici pentru cei care au venit in locul lui nu va fi usor , oamenii, in afara votului , au investit si multe sperante insa cel mai important lucru este sa nu primeasca dispret ci doar sa fie tratati ca oameni nu ca sursa de vot pentru un alt mandat.
    Cred ca putina atentie se poate indrepta si asupra noului ANL pentru ca pe-acolo si-a plantat corcodel cateva amante in cida faptului ca sunt familii de tineri fara casa si la mila domnului in ceea ce priveste adapostul de deasupra capului .
    Stiu ca sunt multe lucruri rele de indreptat si , daca ar fi sa le iau in seama , ceea ce a stricat Corcodel in 20 de ani , voi nu aveti cum sa reparati intr-un mandat darami-te sa mai si faceti cate ceva pentu prosperitatea orasului ...
    ....INSA, DACA VREI SE POATE!

    RăspundețiȘtergere
  11. FELICITARI LUNGU SI MUZGOCI !
    IATA CA ATI REUSIT,CU GREU DAR ATI REUSIT.
    AM UN SFAT PENTRU VOI.
    LA TOTI LINGAII LUI CORCODEL PUNETI-LE CATE O MATURA IN MANA SI LA MATURAT PRIN CENTRU CU EI. CINE NU VREA,DEMISIA PE LOC. AS VREA SA STAU PE TERASA LA O BERE SI SA-I VAD CUM MATURA PRIN CENTRU.IN SPECIAL PE SECRETARA,GINU,STAN,FRATILA,LAURENTIU, COJOCARITA,FIERASTRAIERU,GABI STAN

    RăspundețiȘtergere
  12. Cata ura pe aici! daca ei s-au comportat urat, tu de ce nu esti mai inteligent si sa te comporti ca atare! facand asemeanea lor, risti sa pari si tu altora, cum ti s-au parut ei tie!
    PS Domnul Muzgoci poate ne spuneti cum se numeste firma domnului Lungu sa ne interesam daca e asa cum se zvoneste cu datoriile! Pe internet se gaseste doar una radiata in 2006! Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări