Corcodel-campanie electorala in stil Cenaclul Flacara

Romanul s-a nascut poet si pe buna dreptate asta. Mai nou ofensiva online a echipei PNL a ajuns si pe Youtube. Aici catelusii de birou ai primarului au dorit sa se afirme si au postat niste versuri in care parodiaza fara inspiratie cateva persoane din PSD. Versurile sunt scrise probabil de dl primar insusi, fiind pline de dezacorduri. Insa nu asta e partea amuzanta.Asta e cea groteasca. Partea cea mai caraghioasa e ca in curand vor avea o mare surpriza. Nu dau detalii aici dar JUR! Am sa rad in centrul orasului cam vre 3 ore fara oprire cand am sa le vad figurile. Si daca am sa fac de ras pe cine imi doresc am sa si latru. De cate ori va fi nevoie. Va doresc o seara buna. Cititi-ne in continuare. Aici macar gasiti lucruri mai inteligente. Asta si pentru ca noi avem oameni destepti in echipa, nu indivizi fara cariera care in viata lor nu au stiut sa faca un ban cinstit si nu si-au gasit un loc de munca decat slugarnicind in curtea unui om de maximum 2 parale. Sanatate dvs. si spor la scris noilor poeti de Nehoiu. Le propun sa infiintam un cerc literar al scriitorilor ratati. Poate mai justifica ADCN-ul niste banuti.


Tin sa precizez ca respect fiecare alegator din acest oras. Tot respectul pentru sustinatorii neinteresati ai dl-ui primar. Ma refer la acei PNL-isti care de cand se stiu au tinut cu acest partid. Respect deciziile fiecaruia si va multumim ca va faceti datoria de a iesi la vot. Daca noi nu v-am convins inca sa fiti de partea noastra asta nu inseamna ca avem ceva cu electoratul PNL. Noi aici cand ne referim la PNL-isti ne referim doar la haita de hiene schilodite de ura si foame din preajma primarului care nu fac altceva decat sa arunce cu noroi in cei care chiar fac ceva. PSD Nehoiu face campanie electorala, nu circ politic plin de mizerie. Daca in campania asta am sa reusesc sa smulg macar un vot al unui PNL-ist adevarat care sa vina sa puna stampila pe FLorin Lungu, si apoi sa imi spuna sincer ce l-a nemultumit il voi primi la masa mea si va fi tratat ca un oaspete si ca un prieten. Stimati concetateni si stimati alegatori! Deschideti ochii si nu va lasat mintiti. Nu noi suntem hotii. Ei sunt.
JOS CU HOTII!


Comentarii

  1. Am vazut si eu postarea de pe YouTube si desi ar fi trebuit sa imi provoace greata, mi s-a facut mila de aceste rebuturi ale speciei umane ( corcodeii ).Cat de retardat poti fii ca in lupta pentru putere sa recurgi la asemenea manifestari.

    RUSINEEEE
    Mitica

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curios unde se vor ascunde acei sobolani corcodelisti? vor mai avea tupeul sa iasa la lumina zilei? Mai bine ar fugi cu corcdel cu tot in Congo sau India.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări