CONSILIERUL JUDETEAN PDL .DAN BITA ,A VENIT IN PSD !

Dupa plecarea surprinzatoare a lui D.Muzgoci catre PSD, astazi a fost urmat de un alt greu al organizatiei ,consilierul judetean ing.Dan Bita.Organizatia PSD Nehoiu se va intarii in zilele urmatoare cu consilieri PNL care si-au anuntat intentia de al parasi pe Corcodel.Sunt si alti apropiati ai lui Corcodel(membri ai biroului PNL,oameni de afaceri ,salariati de la primarie)care se alatura  proiectului nostru.Usile noastre sunt deschise ,si nu cenzuram intrarea nimanui, cu exceptia celor trimisi de el dar pe care ii cunoastem.Alaturati-va proiectului nostru de a scapa  nehoienii de teama ,de ciuma corcodelista.Noi stim sa aducem plus valoare,noi stim sa construim!Ne dorim sa-i adunam pe oameni si nu sa-i dezbinam, si credem ca ar fi mare pacat sa nu profitam de sansa asta.Eu am sacrificat multe pentru acest deziderat, si va rog sa faceti si d-voastra un mic sacrificiu, si sa mergeti pe mana noastra,pe mana schimbarii.Cu drag DM

Comentarii

  1. Trebuie sa recunosc ca domnul Bita A este un om serios si mai cred ca ai dat lovitura cu achizitia asta.Nu mai incape nici o indoiala ca mai sunt si altii si trebuie sa faceti o echipa competitiva.Nu stiu cine il consiliaza pe Corcodel care desi ramane puternic gratie legilor date de fostul dumneavoastra partid pdl-ul ,dar se pare ca a mbatranit cu totul pentru ca face achizitii curioase sa nu spun proaste.PNL-ul, desi s-a opus prin Istrate care nu mai are nici o vlaga in partid,l-a luat pe nimeni altul de cat pe Posea Petre ,la pachet cu purtatorul de agenda Fan Zota! Daca mai pui ca a luat-o si pe o mai veche cunostinta Alina Panait sotia lu ala care a facut mobilier pentru liceu (500 roni masa),educatoare la Bisca Rozilei cred ca totusi achizitia voastra este mult superioara.Bita este un tip serios si chiar puternic.Cred ca trebuie sa afisati si voi lista de conducere a psd Nehoiu ca alternativa la Corcodel.Nu stiu cum vor rabda unii dar Posea a spus deja in stilul caracteristic ca el face cat tot pnl la un loc.Am inteles ca la voi a trecut si Lita Petre care desi nu-mi tocmai simpatic este bun pentru partid si este cunoscut precum si nea Tanase Paul si inginerul ala tanar de la pNL Manolache finul lui Gabi stan.Se intampla multe in oraselul nostru si vreau parerea d-voastra.Domnu muzgoci stiind ca este creatia dumneavoastra va intreb Claudiu Popescu nu vine dupa dumneavoastra.ION

    RăspundețiȘtergere
  2. Au venit cateva comentarii, care ma incita la un anume dialog cu fostii mei colegi.Nu, de data asta nu voi raspunde la nimeni ,si le voi reaminti ca eu nu candidez la functia de primar ,ca sunt in plan secund.Am venit in PSD cu gandul sa ajut, si asa va fi.Pe ing. Bita l-am dorit din foarte multe motive ,si precizez pentru unii care ma intreaba,ca Dan Bita nu a fost director, si mai mult a fost schimbat de PDL, iar cand au ajuns la concluzia ca au gresit cu domnia sa, nu au mai miscat nimic, dar il numeau "greu" al organizatiei.Da,d-nul Bita este un om serios si capabil.Referitor la d-nul Posea si Zota ,ii respect pentru varsta lor, si nu este treaba mea sa comentez ce si cum fac,sau pentru ce o fac daca nu ma deranjeaza pe mine.Referitor la d-na Alina P. nu pot spune de cat ca ,nu ma surprinde afinitatea acestei doamne pentru edil.D-nul Paul Tanase este un domn respectabil,plin de bune intentii.Despre d-nul Popescu Claudiu nu va pot spune nimic, pentru ca este poate printre putinii, care nu ma suna si nu ma saluta ,sau nu-mi raspunde la telefon.Probabil este suparat pe faptul ca i-am facut rau,sau poate este suparat ca nu am consultat biroul cum era firesc, atunci cand l-am propus director la o mare firma.Poate!Dar nu este singura creatie.Avem timp sa lamurim multe dupa alegeri, dar acum avem altceva de facut.Ma bucur insa ca mi-a revenit pofta de a face politica ,mi-a disparut pesimismul care nu este caracteristic unuia ca mine,imi place ce fac.Aici se va construi cea mai redutabila echipa ,care sa faca politica la un nivel foarte ridicat.Prevad o lupta interesanta si frumoasa, pentru ca material si mediu exista.Daca si sigur asa va fi vom asfalta Valea Nehoiului un mai vechi pariu al meu, atat pentru mine cat si pentru Florin este ca o realizare dintr-un mandat.Daca mai asfaltam si cei 5km spre Bisca Rozilei atat noi cat si cel pe care il sustinem d-nul Victor Mocanu, bifam o realizare dintr-un mandat care abia incepe. Cu deosebit respect Doru Muzgoci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va doresc succes in ambele proiecte, oamenii au nevoie sa vada ca cineva face ceva concret pentru ei , altceva decat promisiuni si cadouri ocazionale de campanie. In ceea ce-i priveste pe cei pe care i-ati ajutat si care acum nu va mai cunosc, ce sa spun, din greseli invatzam ... se pare ca recunostinta nu face parte din calitatile dumnealor, deci nu ati pierdut nimic, ba din contra... Succes ! A226 (r)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări