Mama...


Elevă în clasa a VI-a, Şcoala cu clasele I-VIII, Lunca Priporului


Cuvântul MAMĂ poate fi explicat în mai multe feluri. Ei bine, un singur lucru este cert, ca şi cuvânt, MAMA este un cuvânt minunat, pe care îl rostim ori de câte ori avem nevoie de ajutor, sau pur şi simplu atunci când avem nevoie de alinare.
MAMA este persoana care ne călăuzeşte în viaţă încă de la naştere.
Care este persoana la care apelam ori de cate ori avem nevoie de ajutor?
Cine este mereu langa noi şi ne sprijină?
Cine are mereu un sfat bun pentru noi?
Pentru toate aceste întrebări există un singur răspuns… MAMA!
Dacă ar fi să o compar cu ceva atunci aş compara-o cu un porumbel ce aduce pacea… sau… poate cu un ghiocel ce iese mereu de sub zăpadă… sau poate chiar cu soarele care răsare în fiecare dimineaţă.
Însă MAMA este unică!
De multe ori nu o apreciem îndeajuns. Iar atunci când ne ceartă, nu ne ceartă degeaba… ci pentru a ne da o invăţătură, şi pentru a nu a mai repeta greşeala.
Mai trebuie să ţinem minte că MAMA niciodata nu ne-a vrut, nu ne vrea sau nu ne va vrea raul!
Când eram mică, mama mi-a citit o poveste despre o fată care la naştere a fost despărţită de mama sa, iar până la vârsta de douazeci de ani a trăit fără mamă… abia după această vârstă, şi-a întâlnit pentru prima oară mama… M-am gândit cam cum ar fi o copilărie fără mamă: o copilărie neagră.
Eram mică şi nu puteam înţelege prea multe dar o lacrimă mi-a căzut pe obraz.
Atunci i-am zis mamei mele: ” Mami, eu sunt norocoasă că te am” . Ea m-a imbraţişat şi a zâmbit.
Deşi, uneori, nu apreciem lucrurile pe care părinţii le fac pentru noi, trebuie să le mulţumim mereu. Trebuie să îi ascultăm învăţăturile mamei şi să le urmăm.
PENTRU CĂ PĂRINŢII SUNT CEI CARE NE IUBESC CEL MAI MULT.

Comentarii

  1. Frumos....foarte frumos si sensibil pentru o varsta asa frageda!!!Felicitari autoarei si curaj in a scrie mai departe.Talentul nu-i lipseste!Si bravo si celui ce a descoperit-o.Are fler!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am descoperit-o eu, fata a publicat si in revista scolii in care invata, este o eleva silitoare, inteligenta si din cate vad pasionata de literatura. E bine sa publici lucrarile unor copii buni pentru ca in felul asta oferim exemple. Ducem lipsa de modele demne de urmat de copii din Nehoiu. Multumim pentru apreciere. In numerele viitoare ale ziarului o sa incerc sa lansez un concurs literar la aceeasi rubrica. Cele mai bune lucrari trimise pe adresa de e-mail a redactiei, vor fi publicate si cea mai buna va fi si premiata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări